quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wilders 4Life
Wat heb je gestemd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
de dubbele qoute? o.k. das waar.maar ook maar een keertje of tig..... tering, jij hebt een goed geheugen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej nerd,
als je 80% van je quotes verknald, dan kun je dat dus niet..
En dan bedoel ik ook quotes waarin nog een keer [quote] staat bijvoorbeeld...
aan het trainen?quote:
knal ze hier dan maar neer, in dit topicquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn niet geschikt voor een fobo
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.
Voor mij was het dit jaar Groen Links
Wat staat er nou onder die poll danquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
knal ze hier dan maar neer, in dit topic
Altijd...quote:
Onder de afbeelding met de uitslagen staat "ook een poll maken? klik hier"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder die poll dan
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensquote:
Boris D? Nee, die is toch net weg? Wilde eigenlijk op Louise-Wies v.d.L stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmen![]()
en heus niet vanwege de krullen van Boris
ja maar als je niet herkend wilt worden hier in het heaumeau topic zoals ik, dan doe je het toch niet goed.. je moet je ogen bedekken. Nu herkennen ze je toch wel... met of zonder pissing gag in je bek..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dus
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Baltar het volgende:
Nu ben ik razend benieuwd wie PVV gestemd heeft
Vind je trainen in een gym niet leuk? of is het te ver weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensHoef ik niet meer met twee kleintjes in elke hand te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |