keyboard cat is een hype op Internet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En volgens mij ben je weer de enige die weet waar je het over hebt
Nee, ik doe dat graag aan het bureau. Ik bent tevens ook aan het 'werk' Ik laptop haast nooit in bed, ik weet nooit hoe ik moet liggen. (insert joke here zoals ass up.. )quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je dan niet met laptop vanuit bed fokken ?
je bedoelt een sexperiment ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Wonen alle fokkers in het zuiden ofzo?![]()
Ik ben gePMed door iemand uit Eindhoven voor een experiment. Zal wel een kloon zijn van iemand hier. u fucking bitches...![]()
Maar ik kijk wel hoe ver ik met hem kom....![]()
Mieke met ass up, en laptop met bottom downquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat graag aan het bureau. Ik bent tevens ook aan het 'werk' Ik laptop haast nooit in bed, ik weet nooit hoe ik moet liggen. (insert joke here zoals ass up.. )
ja, gast is 33 en komt uit Eindhoven en is bi. Vandaar mijn vraag komen alle fokkers uit die regio?quote:
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gast is 33 en komt uit Eindhoven en is bi. Vandaar mijn vraag komen alle fokkers uit die regio?
Netjes toch?![]()
naar Ang3l sturen? die heeft zijn mond handen vol aan Tiby en die benelux bitches...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?![]()
en nee we komen niet allemaal uit Eindhoven, maar wel een aardige delegatie
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
naar Ang3l sturen? die heeft zijn mond handen vol aan Tiby en die benelux bitches...
throw me a bone!
wtf is Gerle? gelderland?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?
Jij ook al dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Wonen alle fokkers in het zuiden ofzo?![]()
Ik ben gePMed door iemand uit Eindhoven voor een experiment. Zal wel een kloon zijn van iemand hier. u fucking bitches...![]()
Maar ik kijk wel hoe ver ik met hem kom....![]()
Ik heb hem al op de PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?![]()
nee, echt waar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMGquote:
oeh spannend, straks gaat hij jullie twee hier nog op Fok tegen elkaar uitspelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem al op de PM
Hij spreidt z'n winstkansen.
Of jullie spannen samen en nemen hem samen eens onder handenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, echt waar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMG
Honey, we're more man then he'll ever be and more woman then he's ever gonna get!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of jullie spannen samen en nemen hem samen eens onder handen
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...is het jouw type (lees: alles met een hartslagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, we're more man then he'll ever be and more woman then he's ever gonna get!
He can' t handle us both!
omschrijving alles met boven gemiddeld grote hoektanden komt meer in de buurtquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Alles met een hartslag?
Ik heb ze liever ondood hoor!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...
quote:
en dan noemen ze mij een sletquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...is het jouw type (lees: alles met een hartslag) dan mag jij 'em...
Volgens mij noemen ze ons alle 3 slet hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |