Ik denk dat ik zo Tibo ga SMS-en dat ie vader wordtquote:
Ik had producttraining hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Ang3l is zeker niet tot communiceren in staat, omdat die door zijn zwangerschap kotsend boven de wasbak hangt
iso.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Jerruh het volgende:
zeg ang3l, waar zoek jij die torrents trouwens? dan download ik m zelf wel es zonder jou lastig te vallen!
hoe ist hier?
Ik voel een eerste crisis aankomen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo Tibo ga SMS-en dat ie vader wordt
je hebt tegen hem verteld dat je aan de pil was ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
pas maar op, straks sta je alleen nog maar nerdy taal uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had producttraining hoor
Weet nu alles van de AX-201, AX-301, AX-501, Emerald, Sapphire, Topaz, Opal, Gem, MCM, Triscan en FCM! En ook over de PHS, PPU, LAM's, PCC, Nozzle, ITF-feeder, TTF-feeder, TEU's, NCLA's, Phi-Z's en BA-camera's!
dan voorzie ik een clash met Nuno, want die vindt dat vast geen goed idee dat Jerruh een deel van Cairon in zijn mond gaat stoppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo niet dat moet je ff Cairon pijpen i.p.v. mij, want die's al langer lid.
Tuurlijk, average is for the lower classquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet ook altijd iets anders dan de rest![]()
everything but average![]()
kijk u eens, 2 maal sterke espresso voor u en uw geliefde
Hoe weet je dan dat ie nog ligt te snurken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tuurlijk, average is for the lower class
Mijn geliefde ligt nog te snurken en ik ben op mijn werk, dus die 2e espresso drink ik zelf op
Laat Nuno zich nou maar eens richten op z'n R dan op al het andere mannelijke in de wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan voorzie ik een clash met Nuno, want die vindt dat vast geen goed idee dat Jerruh een deel van Cairon in zijn mond gaat stoppen
Na al die jaren ken ik hem wel een beetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie nog ligt te snurken?
Would deny the rest of the world a lot of pleasure, bedoel jequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat Nuno zich nou maar eens richten op z'n R dan op al het andere mannelijke in de wereld.
Would save him AND the world a lot of trouble
That's in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Would deny the rest of the world a lot of pleasure, bedoel je
Dan moet je toch naar Lisboa komen, want ik ga niet naar NL binnenkortquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's in the eye of the beholder.
Op dit moment is het eerst zien dan geloven.
Ik doe niet aan het voordeel van de twijfel
Ik heb TIBO niet (flauwe grap, je wist het best) want we hebben elkaar pas 1x gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet je toch naar Lisboa komen, want ik ga niet naar NL binnenkort
En je hebt je Bimbo of Tibo of zo toch en je bent monogaam dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En hoe reageerde hij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
kan je dan niet met laptop vanuit bed fokken ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen bitches![]()
![]()
Dit is veels te vroeg....
vroeg opstaan is zooo last year
Zjijn er ook manieren om sytycd te downen zonder er een SOA bij te krijgen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iso.
Of een speciale site waar jje lid van moet zijn.
Volgens mij ben ik inmiddels lang genoeg lid om iemand uit te nodigen.
Zo niet dat moet je ff Cairon pijpen i.p.v. mij, want die's al langer lid.
Ze gaan morgenavond samen naar Prenatalquote:
En volgens mij ben je weer de enige die weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik dacht dat keyboard cat nog leefde![]()
Dat Keyboard Cat een legende zou worden, werd de laatste dagen wel duidelijk. Maar nu blijkt dat hij zijn grote hit jaren na zijn dood scoorde.
Keyboard Cat, de laatste internethit, is een video van de kat Fatso die op een keyboard speelt. Het filmpje werd twintig jaar geleden opgenomen door Charlie Schmidt en de kat in kwestie is dan ook al sinds 1987 tijd dood, zegt de maker.
Om redenen die in de internetwereld altijd mysterieus zullen blijven, wordt de video plotseling gebruikt bij andere filmpjes met bloopers of gênante situaties. Onder de kop 'Play 'm off Keyboard Cat' zijn inmiddels tientallen filmpjes op internet te zien.
vind je het gek, New York is a world on its ownquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En volgens mij ben je weer de enige die weet waar je het over hebt
Dat wordt dan binnenkort inschrijven op de volgende NL editiequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zjijn er ook manieren om sytycd te downen zonder er een SOA bij te krijgen?
(6)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |