quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik mis de optie Blanko stemmen
dus ik kan hier niets aangeven
Nee, democratie is een grrot goed, maar ik vertrouw er niet op dat de PVV die in stand wil houden.quote:
Of dit topic was gelinkt op een Christelijke sitequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat er iemand met de poll zit/zat te kloten. Toen ik eerst keek stond pvv bovenaan. Nu staat cu/sgp ineens flink bovenaan, terwijl er op de andere partijen nauwelijks verder gestemd is. Het zou wel enorm toeval zijn als er ineens een enorme stroom cu-stemmers tegelijk op dit topic zou zijn gestuit.
Natuurlijk is er gekloot met de poll.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Crazy Harry het volgende:
Of er wordt gekloot met de poll, of ik had het mis, en mensen beseffen wel hoe de europese verkiezingen in elkaar zitten...
Heb je net het debat gekeken met die gast van de SP ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Qwea het volgende:
SP. Wilde pvv stemmen, maar er zijn cruciale punten in hun partijprogramma wat me absoluut niet aanstaat.
Bij SP idem, maar bij pvv is de afkeer ervan vele malen groter.
Dat laatste zal wel fake zijn. Ik vermoed eigenlijk ook dat er een verband bestaat tussen leeftijd en weerstand tegen een Europese superdictatuur, in de zin dat die bij jongeren groter is. Dat zou eigenlijk wel interessant zijn om dat na te kunnen kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Ada. het volgende:
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nder-scholieren.html
Zou dit de populariteit van de PVV op FOK! kunnen verklaren? Ik verbaas me trouwens over het aantal stemmen die CU/SGP gekregen heeft...
Sluit ik me helemaal bij aan. Voor mij wordt het morgen ook PVV, zo jammer dat er zoveel mensen zijn die constant op de mening van een ander moeten kankeren. Ik heb ook niks met Groenlinks, maar als er mensen zijn die er op willen stemmen ben ik blij dat er voor die mensen een partij in de vorm van Groenlinks die hun belangen behartigd. Zou leuk zijn als iedereen elkaar die ruimte zou bieden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo opvallend hier altijd hoe er om wordt gegaan met PVV. Nu in dit topic weer en ook in de reacties onder het bericht op de frontpage.
Tegenstanders van PVV die maar blijven roepen dat de mensen die er wel op stemmen dom zijn en eigenlijk vooral niet zouden mogen stemmen. Typisch trekje lijkt dat wel te zijn van ze. 'Lang leve de democratie ole ole, zolang je het maar met ons eens bent'
Ik vind dat de PVV een paradoxale naam heeft, omdat vrijheid van godsdienst een van de funderingen van de vrijheid van meningsuiting is, en gelijkheid een van de pijlers van de cultuur, als je een geloof verbiedt, ben je net zo erg als een Moslimextremist die ongelovigen varkens noemt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:21 schreef n00000b het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Voor mij wordt het morgen ook PVV, zo jammer dat er zoveel mensen zijn die constant op de mening van een ander moeten kankeren. Ik heb ook niks met Groenlinks, maar als er mensen zijn die er op willen stemmen ben ik blij dat er voor die mensen een partij in de vorm van Groenlinks die hun belangen behartigd. Zou leuk zijn als iedereen elkaar die ruimte zou bieden.
Ik vind het jammer dat de PVV zich maar op 1 religie focust.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik vind dat de PVV een paradoxale naam heeft, omdat vrijheid van godsdienst een van de funderingen van de vrijheid van meningsuiting is, en gelijkheid een van de pijlers van de cultuur, als je een geloof verbiedt, ben je net zo erg als een Moslimextremist die ongelovigen varkens noemt.
Tuurlijk niet, wees niet zo belachelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 04:24 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de PVV zich maar op 1 religie focust.
Als de PVV zich nou sterk zou maken om alle religies af te schaffen zouden ze denk ik nog veel meer stemmen trekken.
Kijk voor de grap eens naar de naam van Noord-Korea.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik vind dat de PVV een paradoxale naam heeft, omdat vrijheid van godsdienst een van de funderingen van de vrijheid van meningsuiting is, en gelijkheid een van de pijlers van de cultuur, als je een geloof verbiedt, ben je net zo erg als een Moslimextremist die ongelovigen varkens noemt.
Ageren zij tegen Europa, nee toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:30 schreef Windigo het volgende:
Ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd omdat zij de enigen zijn die werkelijk tegen Europa ageren en tenminste ook goede milieupunten hebben.
Wel een beetje de lijn van de PVV natuurlijk, ´Lang leve de democratie ole ole, zolang je maar geen moslim bent´quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo opvallend hier altijd hoe er om wordt gegaan met PVV. Nu in dit topic weer en ook in de reacties onder het bericht op de frontpage.
Tegenstanders van PVV die maar blijven roepen dat de mensen die er wel op stemmen dom zijn en eigenlijk vooral niet zouden mogen stemmen. Typisch trekje lijkt dat wel te zijn van ze. 'Lang leve de democratie ole ole, zolang je het maar met ons eens bent'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |