abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held woensdag 3 juni 2009 @ 19:07:24 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69674638
Ik denk dat er iemand met de poll zit/zat te kloten. Toen ik eerst keek stond pvv bovenaan. Nu staat cu/sgp ineens flink bovenaan, terwijl er op de andere partijen nauwelijks verder gestemd is. Het zou wel enorm toeval zijn als er ineens een enorme stroom cu-stemmers tegelijk op dit topic zou zijn gestuit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69674686
of het grefoforum heeft dit topic gevonden

maar iemand zal wel met de poll hebben zitten kloten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:16:27 #53
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69674967
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik mis de optie Blanko stemmen
dus ik kan hier niets aangeven
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:26:17 #54
104871 remlof
Europees federalist
pi_69675328
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:57 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Democratie is een bitch.
Nee, democratie is een grrot goed, maar ik vertrouw er niet op dat de PVV die in stand wil houden.
pi_69677311
Waar staat LibDem?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69677486
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat er iemand met de poll zit/zat te kloten. Toen ik eerst keek stond pvv bovenaan. Nu staat cu/sgp ineens flink bovenaan, terwijl er op de andere partijen nauwelijks verder gestemd is. Het zou wel enorm toeval zijn als er ineens een enorme stroom cu-stemmers tegelijk op dit topic zou zijn gestuit.
Of dit topic was gelinkt op een Christelijke site
pi_69677498
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nder-scholieren.html

Zou dit de populariteit van de PVV op FOK! kunnen verklaren? Ik verbaas me trouwens over het aantal stemmen die CU/SGP gekregen heeft...
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:27:20 #58
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69677631
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Crazy Harry het volgende:
Of er wordt gekloot met de poll, of ik had het mis, en mensen beseffen wel hoe de europese verkiezingen in elkaar zitten...
Natuurlijk is er gekloot met de poll.
Stop the world, I want to get out.
pi_69678331
newropeans
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:03:52 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69678979
SP. Wilde pvv stemmen, maar er zijn cruciale punten in hun partijprogramma wat me absoluut niet aanstaat.

Bij SP idem, maar bij pvv is de afkeer ervan vele malen groter.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69685704
Het wordt D66, vind Sophie in 't Veld echt heel sterk en ze weet duidelijk waar ze het over heeft.
pi_69685822
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Qwea het volgende:
SP. Wilde pvv stemmen, maar er zijn cruciale punten in hun partijprogramma wat me absoluut niet aanstaat.

Bij SP idem, maar bij pvv is de afkeer ervan vele malen groter.
Heb je net het debat gekeken met die gast van de SP ?
gr gr
pi_69687527
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Ada. het volgende:
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nder-scholieren.html

Zou dit de populariteit van de PVV op FOK! kunnen verklaren? Ik verbaas me trouwens over het aantal stemmen die CU/SGP gekregen heeft...
Dat laatste zal wel fake zijn. Ik vermoed eigenlijk ook dat er een verband bestaat tussen leeftijd en weerstand tegen een Europese superdictatuur, in de zin dat die bij jongeren groter is. Dat zou eigenlijk wel interessant zijn om dat na te kunnen kijken

Daarnaast heb je ook dat de PVV een duidelijke richting heeft, terwijl het onderscheid bij pro-europa partijen een stuk subtieler is.
pi_69688309
D66
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:16:21 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_69688697
CU/SGP. Morgen nog even uitzoeken of ik een voorkeursstem uit ga brengen, en zo ja op wie. Bij de vorige EP-verkiezingen ook CU/SGP gestemd, toen (bewust) op een vrouw. Misschien dat ik dat nu weer ga doen.

Overigens maar een keer gestemd in deze poll. .
pi_69689276
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo opvallend hier altijd hoe er om wordt gegaan met PVV. Nu in dit topic weer en ook in de reacties onder het bericht op de frontpage.
Tegenstanders van PVV die maar blijven roepen dat de mensen die er wel op stemmen dom zijn en eigenlijk vooral niet zouden mogen stemmen. Typisch trekje lijkt dat wel te zijn van ze. 'Lang leve de democratie ole ole, zolang je het maar met ons eens bent'
Sluit ik me helemaal bij aan. Voor mij wordt het morgen ook PVV, zo jammer dat er zoveel mensen zijn die constant op de mening van een ander moeten kankeren. Ik heb ook niks met Groenlinks, maar als er mensen zijn die er op willen stemmen ben ik blij dat er voor die mensen een partij in de vorm van Groenlinks die hun belangen behartigd. Zou leuk zijn als iedereen elkaar die ruimte zou bieden.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:54:09 #67
177885 JoaC
Het is patat
pi_69689465
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:21 schreef n00000b het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan. Voor mij wordt het morgen ook PVV, zo jammer dat er zoveel mensen zijn die constant op de mening van een ander moeten kankeren. Ik heb ook niks met Groenlinks, maar als er mensen zijn die er op willen stemmen ben ik blij dat er voor die mensen een partij in de vorm van Groenlinks die hun belangen behartigd. Zou leuk zijn als iedereen elkaar die ruimte zou bieden.
Ik vind dat de PVV een paradoxale naam heeft, omdat vrijheid van godsdienst een van de funderingen van de vrijheid van meningsuiting is, en gelijkheid een van de pijlers van de cultuur, als je een geloof verbiedt, ben je net zo erg als een Moslimextremist die ongelovigen varkens noemt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69689618
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ik vind dat de PVV een paradoxale naam heeft, omdat vrijheid van godsdienst een van de funderingen van de vrijheid van meningsuiting is, en gelijkheid een van de pijlers van de cultuur, als je een geloof verbiedt, ben je net zo erg als een Moslimextremist die ongelovigen varkens noemt.
Ik vind het jammer dat de PVV zich maar op 1 religie focust.
Als de PVV zich nou sterk zou maken om alle religies af te schaffen zouden ze denk ik nog veel meer stemmen trekken.
  donderdag 4 juni 2009 @ 07:33:02 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_69689971
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 04:24 schreef Noin het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat de PVV zich maar op 1 religie focust.
Als de PVV zich nou sterk zou maken om alle religies af te schaffen zouden ze denk ik nog veel meer stemmen trekken.
Tuurlijk niet, wees niet zo belachelijk

56% van de bevolking beschouwt zich als gelovig, 44% niet. Die eerste 66% valt dus al af. Die 44% heeft niet allemaal een hekel of last van godsdiensten, dus niet iedereen zal op bovenstaande idee willen stemmen. Wanneer van de atheisten de helft een zodanige aversie tegen geloof heeft dat ze het af willen schaffen, is dat al belachelijk hoog geschat. Maar laten we dan even aannemen. Laten we dan ook aannemen dat die 22% van de bevolking het met de rest van Wilders ideeën eens is. Dan moeten we nog steeds de mensen daarvan afhalen die niet de kiesgerechtige leeftijd hebben, maar dat schatten we ook positief in, erblijft 20% over. Dat zijn 30 zetels. Op hoeveel staat de PVV nu? Toch ook iets van 30? Dan blijft het, in het meest optimistische geval, gelijk.

Het gequote denkbeeld is dus echt belachelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 04-06-2009 07:33:33 (Rekenfoutje :@) ]
Laffe huichelaar
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:30:14 #70
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_69691693
Ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd omdat zij de enigen zijn die werkelijk tegen Europa ageren en tenminste ook goede milieupunten hebben.
pi_69691902
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef JoaC het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens naar de naam van Noord-Korea.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69692618
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:30 schreef Windigo het volgende:
Ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd omdat zij de enigen zijn die werkelijk tegen Europa ageren en tenminste ook goede milieupunten hebben.
Ageren zij tegen Europa, nee toch?
pi_69692962
Aaah ik ben een huillie,

PvdD FTW,
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:21:04 #74
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69693019
Zojuist gestemd: UK Independence Party - Nigel Farage
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_69693045
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo opvallend hier altijd hoe er om wordt gegaan met PVV. Nu in dit topic weer en ook in de reacties onder het bericht op de frontpage.
Tegenstanders van PVV die maar blijven roepen dat de mensen die er wel op stemmen dom zijn en eigenlijk vooral niet zouden mogen stemmen. Typisch trekje lijkt dat wel te zijn van ze. 'Lang leve de democratie ole ole, zolang je het maar met ons eens bent'
Wel een beetje de lijn van de PVV natuurlijk, ´Lang leve de democratie ole ole, zolang je maar geen moslim bent´
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')