ojajoh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:18 schreef Pupp3t het volgende:
Lachen..
Iedereen zit hier op Fok! te kotsen op de de PVV. Maar zo gauw we anoniem onze stem uit mogen brengen wordt de zaak weer net effe wat anders.
Kijken of dat morgen ook zo is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:18 schreef Pupp3t het volgende:
Lachen..
Iedereen zit hier op Fok! te kotsen op de de PVV. Maar zo gauw we anoniem onze stem uit mogen brengen wordt de zaak weer net effe wat anders.
en reacties als deze geven weer een dom beeld van de PVV'ers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:18 schreef Pupp3t het volgende:
Lachen..
in de verste verte niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef GauloisesB. het volgende:
Maar in hoeverre is FOK! een goede afspiegeling van de maatschappij?
Juist voor deze verkiezingen is 't een 'veilige' proteststem die als signaal kan dienen. Nederland heeft in totaal toch maar 25 van de 700+ zetels en bovendien heeft het EP weinig macht. Nationaal zou ik 't erger vinden als hij de grootste zou worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is de reden.
Dat je nationaal PVV stemt kan ik me enigszins voorstellen als je kijkt naar de grote steden.
Maar voor Europa zijn ze echt stront. Echter kijken de mensen daar niet naar.
lekker achter een proxy 40x op de PVV stemmen of CUquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:18 schreef Pupp3t het volgende:
Lachen..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ga voor de newropeans trouwens!
Democratie is een bitch.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:32 schreef remlof het volgende:
En nu maar hopen dat de meeste PVV-stemmers hier morgen niet mogen stemmen of wel nadenken voordat ze dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |