Donequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
nou wis die van mij even wil je
je had dan wel de LP maar wel illegaal eigenlijk
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
mijn box zit nu vol en hij wil niet wissen
Toch bedankt mensen
das leuk en aardig maar waar blijft die zon nouquote:
Die is bij rival atm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das leuk en aardig maar waar blijft die zon nou
Speciaal voor mij? Tof!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
hey t was KOUD
zal voor jou wel even wat luchtigers zoeken
Nee, hij verplaatst al niet naar de verwijderde berichten mapquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ripley vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderen
Duidelijke contouren van mooiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
luchtiger maar let niet op de kwaliteit
yup speciaal voor jou!
Is het zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Geen zin meer in werk.
Nu nog iets bedenken wat mij het komende half uur doorsleept.
Praat eens met MissBleu.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Geen zin meer in werk.
Nu nog iets bedenken wat mij het komende half uur doorsleept.
mwah nee ik vind wel prima zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hij verplaatst al niet naar de verwijderde berichten map
En duim, als je niet fotogeniek bent moet je naar Re gaan, die heeft zelfs van mij wat gebrouwen
De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.quote:
Da's waar, ik val een beetje tegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.
Dus ja.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Multitasken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goed
geloof er niets vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Stelling:quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ben jij irl net zo leuk als op de foto?
Lijkt me een stuk nuttiger.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Jaquote:
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetingsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ja natuurlijk, hoe ik dat kunnen vergetenquote:
de laatste post maken, ook al is het de 301e postquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Ja.
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Oh, tis toeval. Maar vanavond ben ik niet online, dus jullie kunnen losquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
de laatste post maken, ook al is het de 301e post
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Rip, pimp me outquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
oh in dat gevalquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
Stelling:
Heb je in mijn fobo zitten kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.
Ben benieuwd vol verwachting klopt me hartquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
Maar ja, hopelijk compenseert mijn persoonlijkheid live wel iets
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkAl meende je het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.
Niet dat ik daar naar kijk natuurlijk.
Overigens vind ik dat in mijn dobbelsteenavontuur-topic nog best redelijke foto's van mezelf staan. Wat dus niet vaak voorkomt.
welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]Zo groot zijn die nou ook weer niet hoor
Ja, die zijn wel geinig ja
Zijn ze langer dan 1.85?quote:
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet in hoeverre mijn foto's verschillen met de werkelijkheid!
Sommigen hier hebben mijn foto's wel gezien, maar niemand heeft me ontmoet.
Er is maar weinig keurig aan jouquote:
Ik wilde het niet vragen....quote:
ow dan.quote:
oh joh dat is heel netjes heul niet grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?quote:
Wat is dan een goede omschrijving voor Rip?quote:
Handje vol ....mooi maatjequote:
Het gaat vooruit. De vorige keer was het nog 1m90.quote:
Dat denk ik dat het is ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kaboutersquote:
JAAAAAHquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Klonterpot het volgende:
't Al eens gevraagd maar zijn er nog Obsession Outdoor( http://obsession-outdoor.nl/ ) gangers aankomende zaterdag?
Ligt het aan het getal wat erbij hoortquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Handje vol ....mooi maatje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Just doesn't cut it, buig maar voorover![]()
Ja dag, minimaal D.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Ik als klein meisje ben dol op lange mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben al tevreden met een B hoor
Billen zijn veel belangrijker
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rip zegt rond 1.85m dus ja, kabouters.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Als de verhoudingen maar goed zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb hele platte pannekoekbillenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
het gaat nu even over andere lengtequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
het gaat niet om de grote maar wat er mee gedaan wordt.....
Dan val jij afquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
quote:
Krijg er niet de kans voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Ik stel het wel op prijs als er af en toe wat meegedaan wordt jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Precies, proportiequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als de verhoudingen maar goed zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
Ga maar staan danquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
En die bult zit er nog?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
geef niet... ben gewend om genegeerd te wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Krijg er niet de kans voorgoedemiddag KZ
Ja. Ik had geen zin om naar de dokter te gaanquote:
mag je geen overuren schrijven?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef djayzz het volgende:
K*t zooi. komt er net een collega binnen, kan je nog even wat doen. Het is toch 5 uur! ga toch niet voor mijn lol zittne werken tot 6 uur!.
Hoi zelfde reden en de was stapelt maar opquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
185 kabouters??? ik vind dat best meevallenhoi allemaal
Net gezellig met Jannuk op het terras gezeten, tot het te koud werd
nu te lui om mn huishouden te doen dus...fokken dan maar he...
kan je nog even wat doen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef djayzz het volgende:
K*t zooi. komt er net een collega binnen, kan je nog even wat doen. Het is toch 5 uur! ga toch niet voor mijn lol zittne werken tot 6 uur!.
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Ik had geen zin om naar de dokter te gaan
Niets, lieverd, niets!quote:
ik ben al ander half uur bezig om wat te gaan doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
Zeg het maar hoor. Ik vind nieuwsgierigheid erger dan een kutopmerking van een fokker die ik niet kenquote:
kut-opmerking?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor. Ik vind nieuwsgierigheid erger dan een kutopmerking van een fokker die ik niet ken
Ik vind je wél een lekker wijf hoor wijffie.quote:
leukquote:
Van hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
en toen deed je het in je broek?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuktot ik op een gegeven moment tijdens de film moest piesen
tsja och huishouden kan ook morgen hequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Moet eigenlijk ff stofzuigen, maar geen zin om alles van de vloer te halen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je wél een lekker wijf hoor wijffie.
Dat zeg ik al drie wekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsja och huishouden kan ook morgen he
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:12 schreef KudFokker het volgende:
Rip, je bent lekker hoorhad ik al eens gezegd
Ik neem terug wat ik net zei
haha KF, je sig!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:12 schreef KudFokker het volgende:
Rip, je bent lekker hoorhad ik al eens gezegd
Ik neem terug wat ik net zei
mijn huis is een pleuris zooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Moet eigenlijk ff stofzuigen, maar geen zin om alles van de vloer te halen.
Zal toch wel mee vallen ik ben al 2jaar aan het verbouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn huis is een pleuris zooimaar zit nog een week in ziektewet... vind ik vast wel tijd om mijn huis te doen
neen de clou afgewacht en toen snel naar wc gegaanquote:
ow bioscopen zonder pauzesquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen de clou afgewacht en toen snel naar wc gegaan
cola ging gewoon recht door me heen... heb er zelde last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow bioscopen zonder pauzesken het probleem
![]()
Is goed plan kan ik blijven als jij dan ff de was doetquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:iedereen gaat weg, wordt t hier saai kan ik wat doen
Het was de hoed hè, die het hem deed.quote:
ik ben er nog ff hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
iedereen gaat weg, wordt t hier saai kan ik wat doen
ohja de was tnx dat je me helpt herrinneren, die moet even de droger in!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed plan kan ik blijven als jij dan ff de was doet
Ik heb geen drogerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja de was tnx dat je me helpt herrinneren, die moet even de droger in!
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
cola ging gewoon recht door me heen... heb er zelde last van
Wat ben je arrogant de laatste tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was de hoed hè, die het hem deed.
JB, das lang geleden!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek onder het fokken eventjes uit welke onderdelen bij welk spel horen...
Gisteren de kolonisten van Catan gekocht en nu liggen de stukken van dat spel en va de zeevaardersaanvulling door elkaar
Handig is dat.
En:![]()
![]()
![]()
enzo
hahah ja lekker handig is dat hequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren de kolonisten van Catan gekocht en nu liggen de stukken van dat spel en va de zeevaardersaanvulling door elkaar
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
Kolonisten is leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
Je denkt aan mequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.
Huh? Wat was er arrogant aan die vraag?quote:
ja klopt ik heb die ook wel es gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.
Laatst zei ik ook dat je bruin was geworden en toen zei je "Ik zie er goed uit he"quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Huh? Wat was er arrogant aan die vraag?
IK heb die ook gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt ik heb die ook wel es gezienof het is nog iemand anders met dezelfde usericon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Kz is trouwens ook de naam van één van de meest indrukwekkende documentaires die ik ooit op het IDFA zagquote:
Jij bent vrijgezel ja, das waar ookquote:
Niet echt, ik ga even kijken of het me lukt het uit te zoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahah ja lekker handig is dat he
en ook hoi!
bordspellen zijn leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef KudFokker het volgende:
In mijn stamkroeg willen ze op donderdag avond bord spelletjes gaan spelen![]()
Doe mij maar darten hoor
Geen probleem mee zit nog steeds in het plasticquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
wat voor documentaire was dat dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kz is trouwens ook de naam van één van de meest indrukwekkende documentaires die ik ooit op het IDFA zag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel ja, das waar ook
[..]
dat is ook niet leuk, spellen moet je wel spelen natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen probleem mee zit nog steeds in het plastic
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen probleem mee zit nog steeds in het plastic
en, bevalt t ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over twee dagen een maand! Dat is alweer een week langer dan de vorige keer!
Hou lekker zelfquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mij
Toevallig, ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer een dagje gewerkt
Vanavond lekker met een vreindinnetje eten![]()
Nou, nog steeds niet, maar ik begin er al aan te wennen.quote:
snapte daar geen hout van toen ik klein wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
Barricade dat is pas een tof spel :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik alle aanvullingen wilquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mij
Toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook.
Anyway, I'm out of here.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer een dagje gewerkt
Vanavond lekker met een vreindinnetje eten![]()
Dat is ook wel leuk ja, alleen speelde ik het meestal met iemand die niet tegen zn verlies konquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
snapte daar geen hout van toen ik klein was
Jullie kennen het ook gewoonquote:
wil ze al straten enzo kopen of nog steeds niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik alle aanvullingen wil
Maar goed, die vraag ik wel aan Sinterklaas ofzo
Ik ben echt blij dat mn kinderen van spelletjes houden, al heeft K niet altijd even veel geduld...
Jaaaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk ga je dan uit eten
Ooit op een regenachtige zondag zal ik de tijd hebben om het plastic er af te halen en het spelletje te spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom hou je iets dat je toch in het plastic laat?
ah okiquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ooit op een regenachtige zondag zal ik de tijd hebben om het plastic er af te halen en het spelletje te spelen
Over de toergidsen van concentratiekamp Mauthausen: http://www.imdb.com/title/tt0492469/quote:
Ja, gisteren kocht ze de hele tijd ontwikkelingskaartenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil ze al straten enzo kopen of nog steeds niet?
maar idd wel leuk met de kindjes spelletjes doen. deden wij thuis ook wel vroeger
Bordspellen zijn wel leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bordspellen zijn leuk
Ik doe regelmatig wat met de kindjes
Cluedo vinden ze leuk en nu de kolonisten ook. Monopolie en vier op een rij enzo, eigenlijk de meeste wel, Slangen en ladders ook...
Ik maak ook veel weggetjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef halfbearad het volgende:
Kolonisten.
Dat doet me denken aan mn zusje die altijd superfanatiek haar snelwegen over het hele eiland roetsjt terwijl ik maar geen steen krijg ofzo. En mn andere zusje die dan boos wegloopt (ze kan niet zo goed tegen haar verlies). Bordspellen waren altijd dramatisch.
Ga maar eens pictionary spelen met studenten. Ik kwam niet meer bij van het lachen.
hahhaha... grappig! maargoed, inderdaad een begin. straks gaat ze het vast steeds beter snappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gisteren kocht ze de hele tijd ontwikkelingskaarten
alleen daardoor vergat ze dan weer te bouwen, maar het is een begin
darten is voor sukkels... das mijn mening... spelletjes zijn veul beterquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bordspellen zijn wel leukmaar in de kroeg dart ik liever
Altijd leuk om tegen onbekende te doen alsof je het niet kan en daarna een weddenschap voor bier af te sluiten
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
darten is voor sukkels... das mijn mening... spelletjes zijn veul beter
Ik mocht dat niet omdat ik een keer zo'n tafelkleed naar de klote geholpen hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
poolen is leuk vooral ze net boven de tafel uit kijken
wat heb ik toch gelachen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mocht dat niet omdat ik een keer zo'n tafelkleed naar de klote geholpen heb
quote:
Watquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij nou eens zou leren om zulke dingen niet te posten.....
ik ga ff eten maken en intussen doorfokken
toergids in concentratiekamp... kan me "levendigere" bestemmingen bedenken om als toergids te werkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Over de toergidsen van concentratiekamp Mauthausen: http://www.imdb.com/title/tt0492469/
O ja, de andere met je usericon is deze user: DancePlaza
quote:
hoiquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
darten is voor sukkels... das mijn mening... spelletjes zijn veul beter
Ik geloof dat het een alternatief was voor de dienstplicht. Heel aparte documentaire over een bekend onderwerp namelijk concentratiekampen. Hoe het de levens van de toergidsen beïnvloedt en beïnvloed heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
toergids in concentratiekamp... kan me "levendigere" bestemmingen bedenken om als toergids te werken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat
Dit is het tegenovergestelde van opscheppen
het lijkt erop dat het wat beter gaat... maar ik juich nog niet. Murm beetje gezelschap gehouden terwijl Kwaak en ik bij T4 waren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]hoest nou met je rug? Gaat het al wat beter?
quote:
het schijnt dat heel die sfeer en gevoel van toen er nog steeds zitquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een alternatief was voor de dienstplicht. Heel aparte documentaire over een bekend onderwerp namelijk concentratiekampen. Hoe het de levens van de toergidsen beïnvloedt en beïnvloed heeft.
heej ja ik ook! altijd fijn en gezellig en nooit saai met mede drukke mensenquote:
neen hoor... er kunnen best dingen in je leven zijn waar je goed in bent maar absoluut geen plezier in hoeft te belevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef KudFokker het volgende:
KZ, het is toch best logisch dat iets leuk is als je er goed in bent?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heej ja ik ook! altijd fijn en gezellig en nooit saai met mede drukke mensen
stuiterdestuiterquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:57 schreef Murmeli het volgende:
heej ja ik ook! altijd fijn en gezellig en nooit saai met mede drukke mensen
moet je haar es zien als ik erbij benquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij druk hoe komen mensen daar nou bij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet je haar es zien als ik erbij ben
of als jannuk erbij isquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*wijst naar een rijtje gewonnen prijzen met darts*quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of als jannuk erbij is
of kwaakvaak...
maar jij vond mij vrij rustig thrust? volgens mij stond i kvorige week ook wel redelijk aan hoor. ik herinner me iets over languit op de bank liggen van het lachen ofzo
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*wijst naar een rijtje gewonnen prijzen met darts*
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dan ben jij een sukkel met tallent
![]()
euh...jeejquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dan ben jij een sukkel met tallent
![]()
zolang je er niet zo uit ziet als barney of KF komt alles goedquote:
Nee...ik heb ook geen kauwgomplakplaatjes en gouden kettingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang je er niet zo uit ziet als barney of KF komt alles goed![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...ik heb ook geen kauwgomplakplaatjes en gouden kettingen
Slimpiequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
eten en naar de keuken lopen tegelijk gaat blijkbaar niet... ik laat gewoon mn eten uit mn mond vallen
heb je je eten al op? was het lekker?quote:
Ja en moaghquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je je eten al op? was het lekker?
ik zit nu nog ff te eten...
Bedank Jannuk maar liet net een glas vallen misschien is het wel besmetelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
eten en naar de keuken lopen tegelijk gaat blijkbaar niet... ik laat gewoon mn eten uit mn mond vallen
Wij moeten binnenkort ook weer eens wat afsprekenquote:
hmmm dat is minder. ik heb nietzoveel kip en wel genoeg groentequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja en moagh
Had geen groente en teveel kip
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Jannuk het volgende:
Eet smakelijk voor de eters
ik ga ook maar even eten, daarna uurtje banken
nieuwequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Bedank Jannuk maar liet net een glas vallen misschien is het wel besmetelijk
ja wat gaan we doen dan? iets met parkhangen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort ook weer eens wat afspreken
Met mooi weer, lijkt mij dat een heel strak planquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wat gaan we doen dan? iets met parkhangen?
quote:
veeel plezier!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Jannuk het volgende:
Eet smakelijk voor de eters
ik ga ook maar even eten, daarna uurtje banken
Kloptquote:
vertel eens wat he!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
veeel plezier!
oh ik moet jou bedanken van thrust dat ie een glas liet vallen net...
Zie bij jou ook geen foto'squote:
quote:
Bij mij hebben ze er vaak genoeg gestaanquote:
quote:
met parkpop?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wat gaan we doen dan? iets met parkhangen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Rtl nieuws: Kinderloze mannen zijn gelukkiger dan vaders
vaders verdienen dan wel weer meer
ik ben liever gelukkiger dan dat ik meer verdienquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben blij met het sub tekstje
quote:
Daar heb ik nu toch niks aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze er vaak genoeg gestaan
wie weet heb je ooit gelukquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben liever gelukkiger dan dat ik meer verdien
daarbij moeten vaders alles afstaan aan de kinderen (+ evt vrouw)![]()
Geen idee nog eigenijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
oja cue ben jij op parkpop?
hey noukie!!! hoe ging het op je werk en heo was het gesprek op je oude werk?
Komma's gebruiken graagquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan er nu niet meer onder uit verkopen is ook weer iets
jawel joh dat is gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenijk
Weet niet of het iets voor mij is.
quote:
het is gewoon in parkhangen met veel mensen en muziek....quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenijk
Weet niet of het iets voor mij is.
Ik zal er eens over denkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh dat is gezellig
beetje buiten hangen op het gras en muziek luisteren. kan weinig mee misgaan
aan 1 hand heb je genoeg hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry tikt al moeilijk met zon cut in me hand
Help het als ik zeg dat ik komquote:
neequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Help het als ik zeg dat ik kom
en dat ik ook kom....quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aan 1 hand heb je genoeg hoorZelfs aan 1 vinger
Veel mensen die met me wilden praten, praten, praten. Hartstikke lief allemaal. 1 directeur waar ik niet zoveel mee heb en nog een andere directeur die aangaf snel bij me langs te komen. Wel leuk allemaal, maar ik heb er natuurlijk geen flikker aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
hey noukie!!! hoe ging het op je werk en heo was het gesprek op je oude werk?
Meissie!quote:
en ik (waarschijnlijk) ookquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemd
quote:
ik denk eroverquote:
ja, logisch dat je je nu moeilijk tot je werk kunt aanzetten. dat is gewoon ook klote. het echte kutgevoel zal wel minder worden maar het blijt natuurlijk een beetje zinloos om er te zitten. behalve dat je van de straat blijft danquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veel mensen die met me wilden praten, praten, praten. Hartstikke lief allemaal. 1 directeur waar ik niet zoveel mee heb en nog een andere directeur die aangaf snel bij me langs te komen. Wel leuk allemaal, maar ik heb er natuurlijk geen flikker aanVerder verbaast het me dat ik van een aantal collega's nog niets heb gehoord. Gesprek op oude werk ging goed, gegevens geüpdatet en ze gaan voor me zoeken, maar krijg het advies zelf ook vooral te zoeken. Ze hebben 1 leuke functie voor me. Waar ze me kunnen voorstellen. Maar de motivatie is zoek, op m'n werk, voor zover die er al was..
[..]
Meissie!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemd
dan kom ik natuurlijk wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |