De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.quote:
Da's waar, ik val een beetje tegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.
Dus ja.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Multitasken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goed
geloof er niets vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Stelling:quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ben jij irl net zo leuk als op de foto?
Lijkt me een stuk nuttiger.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Jaquote:
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetingsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ja natuurlijk, hoe ik dat kunnen vergetenquote:
de laatste post maken, ook al is het de 301e postquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Ja.
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Oh, tis toeval. Maar vanavond ben ik niet online, dus jullie kunnen losquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
de laatste post maken, ook al is het de 301e post
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Rip, pimp me outquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
oh in dat gevalquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
Stelling:
Heb je in mijn fobo zitten kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.
Ben benieuwd vol verwachting klopt me hartquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
Maar ja, hopelijk compenseert mijn persoonlijkheid live wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |