Donequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
nou wis die van mij even wil je
je had dan wel de LP maar wel illegaal eigenlijk
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
mijn box zit nu vol en hij wil niet wissen
Toch bedankt mensen
das leuk en aardig maar waar blijft die zon nouquote:
Die is bij rival atm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das leuk en aardig maar waar blijft die zon nou
Speciaal voor mij? Tof!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
hey t was KOUD
zal voor jou wel even wat luchtigers zoeken
Nee, hij verplaatst al niet naar de verwijderde berichten mapquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ripley vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderen
Duidelijke contouren van mooiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
luchtiger maar let niet op de kwaliteit
yup speciaal voor jou!
Is het zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Geen zin meer in werk.
Nu nog iets bedenken wat mij het komende half uur doorsleept.
Praat eens met MissBleu.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Geen zin meer in werk.
Nu nog iets bedenken wat mij het komende half uur doorsleept.
mwah nee ik vind wel prima zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hij verplaatst al niet naar de verwijderde berichten map
En duim, als je niet fotogeniek bent moet je naar Re gaan, die heeft zelfs van mij wat gebrouwen
De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.quote:
Da's waar, ik val een beetje tegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
De afgelopen 3 weken waren continue collega's op vakantie, waardoor ik nu elke dag gemiddeld 15 managers heb die voor elk wissewasje bij me komen.
Dus ja.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Multitasken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog kunnen fokken ook tussendoor. Doe je goed
geloof er niets vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's waar, ik val een beetje tegen
Maar ja, ik was er zo blij mee dat ik eindelijk fatsoenlijke foto's had
Stelling:quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah nee ik vind wel prima zo
dan val ik irl altijd mee
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ben jij irl net zo leuk als op de foto?
Lijkt me een stuk nuttiger.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Jaquote:
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetingsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Ja natuurlijk, hoe ik dat kunnen vergetenquote:
de laatste post maken, ook al is het de 301e postquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar: Ja.
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Oh, tis toeval. Maar vanavond ben ik niet online, dus jullie kunnen losquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
de laatste post maken, ook al is het de 301e post
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat op bedacht in de vorm van meetings
Rip, pimp me outquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
oh in dat gevalquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar een meet als ik niet vantevoren weet of de mannen net zulke goddelijke Adonissen zijn als in hun fobo.
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
Stelling:
Heb je in mijn fobo zitten kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stelling:
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik sta bijna nooit leuk op foto's. En volgens mij ben ik best leuk irl, dus nee.
Ben benieuwd vol verwachting klopt me hartquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
Maar ja, hopelijk compenseert mijn persoonlijkheid live wel iets
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkAl meende je het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.
Niet dat ik daar naar kijk natuurlijk.
Overigens vind ik dat in mijn dobbelsteenavontuur-topic nog best redelijke foto's van mezelf staan. Wat dus niet vaak voorkomt.
welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]Zo groot zijn die nou ook weer niet hoor
Ja, die zijn wel geinig ja
Zijn ze langer dan 1.85?quote:
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet in hoeverre mijn foto's verschillen met de werkelijkheid!
Sommigen hier hebben mijn foto's wel gezien, maar niemand heeft me ontmoet.
Er is maar weinig keurig aan jouquote:
Ik wilde het niet vragen....quote:
ow dan.quote:
oh joh dat is heel netjes heul niet grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?quote:
Wat is dan een goede omschrijving voor Rip?quote:
Handje vol ....mooi maatjequote:
Het gaat vooruit. De vorige keer was het nog 1m90.quote:
Dat denk ik dat het is ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kaboutersquote:
JAAAAAHquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Klonterpot het volgende:
't Al eens gevraagd maar zijn er nog Obsession Outdoor( http://obsession-outdoor.nl/ ) gangers aankomende zaterdag?
Ligt het aan het getal wat erbij hoortquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Handje vol ....mooi maatje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Just doesn't cut it, buig maar voorover![]()
Ja dag, minimaal D.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Ik als klein meisje ben dol op lange mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben al tevreden met een B hoor
Billen zijn veel belangrijker
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rip zegt rond 1.85m dus ja, kabouters.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ons helder licht weer, ze vraagt of we GROTER zijn dan 1,85, ik zeg ja, en we zijn kabouters.
Als de verhoudingen maar goed zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb hele platte pannekoekbillenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
het gaat nu even over andere lengtequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
het gaat niet om de grote maar wat er mee gedaan wordt.....
Dan val jij afquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
quote:
Krijg er niet de kans voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Ik stel het wel op prijs als er af en toe wat meegedaan wordt jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
Precies, proportiequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als de verhoudingen maar goed zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |