Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen foto's van iemand die gewoon niet zo fotogeniek is, of overdadig gephotoshopt beeldmateriaal wat in de verste verte niet meer op de oorspronkelijke afbeelding lijkt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie er zowel op foto's als IRL niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Nee dus, in mijn geval. Op de foto zie je mijn rolletjes, onderkinnen en/of rare uitdrukkingen niet
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
irl weet ik niet maar wat ik van de foto zie... heb je gelijkAl meende je het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar de werkelijke omvang van je meisjes komt op foto's dan weer minder goed tot uitdrukking.
Niet dat ik daar naar kijk natuurlijk.
Overigens vind ik dat in mijn dobbelsteenavontuur-topic nog best redelijke foto's van mezelf staan. Wat dus niet vaak voorkomt.
welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]Zo groot zijn die nou ook weer niet hoor
Ja, die zijn wel geinig ja
Zijn ze langer dan 1.85?quote:
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet in hoeverre mijn foto's verschillen met de werkelijkheid!
Sommigen hier hebben mijn foto's wel gezien, maar niemand heeft me ontmoet.
Er is maar weinig keurig aan jouquote:
Ik wilde het niet vragen....quote:
ow dan.quote:
oh joh dat is heel netjes heul niet grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei rond die lengte, denk ik. Klopt dat mannen?quote:
Wat is dan een goede omschrijving voor Rip?quote:
Handje vol ....mooi maatjequote:
Het gaat vooruit. De vorige keer was het nog 1m90.quote:
Dat denk ik dat het is ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na t zien van je foto wilde ze niet meer meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |