Het was de hoed hè, die het hem deed.quote:
ik ben er nog ff hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
iedereen gaat weg, wordt t hier saai kan ik wat doen
ohja de was tnx dat je me helpt herrinneren, die moet even de droger in!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed plan kan ik blijven als jij dan ff de was doet
Ik heb geen drogerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja de was tnx dat je me helpt herrinneren, die moet even de droger in!
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
cola ging gewoon recht door me heen... heb er zelde last van
Wat ben je arrogant de laatste tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was de hoed hè, die het hem deed.
JB, das lang geleden!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek onder het fokken eventjes uit welke onderdelen bij welk spel horen...
Gisteren de kolonisten van Catan gekocht en nu liggen de stukken van dat spel en va de zeevaardersaanvulling door elkaar
Handig is dat.
En:![]()
![]()
![]()
enzo
hahah ja lekker handig is dat hequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren de kolonisten van Catan gekocht en nu liggen de stukken van dat spel en va de zeevaardersaanvulling door elkaar
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
Kolonisten is leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
Je denkt aan mequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.
Huh? Wat was er arrogant aan die vraag?quote:
ja klopt ik heb die ook wel es gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met dezelfde usericon. Dacht nog, hé, Kz hier.
Laatst zei ik ook dat je bruin was geworden en toen zei je "Ik zie er goed uit he"quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Huh? Wat was er arrogant aan die vraag?
IK heb die ook gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt ik heb die ook wel es gezienof het is nog iemand anders met dezelfde usericon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Kz is trouwens ook de naam van één van de meest indrukwekkende documentaires die ik ooit op het IDFA zagquote:
Jij bent vrijgezel ja, das waar ookquote:
Niet echt, ik ga even kijken of het me lukt het uit te zoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahah ja lekker handig is dat he
en ook hoi!
bordspellen zijn leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef KudFokker het volgende:
In mijn stamkroeg willen ze op donderdag avond bord spelletjes gaan spelen![]()
Doe mij maar darten hoor
Geen probleem mee zit nog steeds in het plasticquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig is dat.
![]()
![]()
enzo
wat voor documentaire was dat dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kz is trouwens ook de naam van één van de meest indrukwekkende documentaires die ik ooit op het IDFA zag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel ja, das waar ook
[..]
dat is ook niet leuk, spellen moet je wel spelen natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen probleem mee zit nog steeds in het plastic
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen probleem mee zit nog steeds in het plastic
en, bevalt t ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over twee dagen een maand! Dat is alweer een week langer dan de vorige keer!
Hou lekker zelfquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mij
Toevallig, ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer een dagje gewerkt
Vanavond lekker met een vreindinnetje eten![]()
Nou, nog steeds niet, maar ik begin er al aan te wennen.quote:
snapte daar geen hout van toen ik klein wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
Barricade dat is pas een tof spel :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik alle aanvullingen wilquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde...geef de zeevaarders dan maar aan mij
Toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook.
Anyway, I'm out of here.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer een dagje gewerkt
Vanavond lekker met een vreindinnetje eten![]()
Dat is ook wel leuk ja, alleen speelde ik het meestal met iemand die niet tegen zn verlies konquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
snapte daar geen hout van toen ik klein was
Jullie kennen het ook gewoonquote:
wil ze al straten enzo kopen of nog steeds niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik alle aanvullingen wil
Maar goed, die vraag ik wel aan Sinterklaas ofzo
Ik ben echt blij dat mn kinderen van spelletjes houden, al heeft K niet altijd even veel geduld...
Jaaaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk ga je dan uit eten
Ooit op een regenachtige zondag zal ik de tijd hebben om het plastic er af te halen en het spelletje te spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom hou je iets dat je toch in het plastic laat?
ah okiquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ooit op een regenachtige zondag zal ik de tijd hebben om het plastic er af te halen en het spelletje te spelen
Over de toergidsen van concentratiekamp Mauthausen: http://www.imdb.com/title/tt0492469/quote:
Ja, gisteren kocht ze de hele tijd ontwikkelingskaartenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil ze al straten enzo kopen of nog steeds niet?
maar idd wel leuk met de kindjes spelletjes doen. deden wij thuis ook wel vroeger
Bordspellen zijn wel leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bordspellen zijn leuk
Ik doe regelmatig wat met de kindjes
Cluedo vinden ze leuk en nu de kolonisten ook. Monopolie en vier op een rij enzo, eigenlijk de meeste wel, Slangen en ladders ook...
Ik maak ook veel weggetjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef halfbearad het volgende:
Kolonisten.
Dat doet me denken aan mn zusje die altijd superfanatiek haar snelwegen over het hele eiland roetsjt terwijl ik maar geen steen krijg ofzo. En mn andere zusje die dan boos wegloopt (ze kan niet zo goed tegen haar verlies). Bordspellen waren altijd dramatisch.
Ga maar eens pictionary spelen met studenten. Ik kwam niet meer bij van het lachen.
hahhaha... grappig! maargoed, inderdaad een begin. straks gaat ze het vast steeds beter snappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gisteren kocht ze de hele tijd ontwikkelingskaarten
alleen daardoor vergat ze dan weer te bouwen, maar het is een begin
darten is voor sukkels... das mijn mening... spelletjes zijn veul beterquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bordspellen zijn wel leukmaar in de kroeg dart ik liever
Altijd leuk om tegen onbekende te doen alsof je het niet kan en daarna een weddenschap voor bier af te sluiten
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
darten is voor sukkels... das mijn mening... spelletjes zijn veul beter
Ik mocht dat niet omdat ik een keer zo'n tafelkleed naar de klote geholpen hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
poolen is leuk vooral ze net boven de tafel uit kijken
wat heb ik toch gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |