Met je bierbuik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begrijpend lezen, je kan het een beetje iig.
Ook als ze rond zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd wel van goedgevulde bollekes
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met je typ eeltquote:
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
pics van je stagebegeleiderquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
LOI cursus Nederlands 14.gifquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
half OUD is van mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Meh, wel in proporties gaarne!quote:
Aaaaaw!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terecht.
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
Een permban alleen op PUB, hoe wil je dat doen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi zo hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45
Noez noez! La spellingbrigadierrrr!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nu gaat ie lekker snel ja, de scquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel sfeerverhogend, al die smurfen en Bup.
Nou, nee. Ik probeerde eerst de inhoud te ontcijferen.. alleen toen bleek dat die totaal niet aanwezig was. Dan moet je toch wat hequote:
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...quote:
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.quote:
PUB en kwaliteitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
oei, tot vanvavond dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
Hhihihihihihihi, vertel verder!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Hier stopte ik met lezen!1quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Die hebben we daar al genoeg gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Of ik ga rellen in het stage SC-topic veroorzaken.
Poedersuiker kriebelt in je neus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Serieus, het is echt lekker warm een krentenbol in de buik tijdens de winter.
Maar alsnog, is ze mooi slank hoor.
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uit.
Ja lekker, het is net zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |