!!! 5 punten !!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Coraline. het volgende:
Iets aan de curves getrokken, maar och![]()
[ afbeelding ]
beste tot nu toe iddquote:
quote:
Lekkere kleuren & posequote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Coraline. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word hier wel wild van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef Erasmo het volgende:
Heb laatste een strobist experimentje gedaan wat nu mooi van pas komt![]()
[ afbeelding ]
Mooie ogenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Coraline. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik eng.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Motar het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat oudere, gemaakt in de studio van erwin olaf met een analoge hasselblad, kettingen zijn echt, bloed is nep uit een flesje, en ja het deed pijn!
Zelf belicht, een vriend drukte op de ontspanner.
De achtergrond had ook een lampje om het gebied achter mij iets meer tekening te geven, één van mijn vrienden had de stekker er per ongeluk uitgehaald of getrapt, zelf kon ik het niet zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Coraline. het volgende:
Erg leuk idee, maar ik denk dat de belichting beter had gekund in die studio.
Leuk!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef Uncle het volgende:
eerste probeerseltje... nog niet super maar het is een beginnetje![]()
[ link | afbeelding ]
Wat wil je er aan verbeteren dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat ik deze maar eens goed opnieuw ga doen en inzenden:
[ afbeelding ]
Thanks, maar technisch klopt ie niet, want ik kijk niet door de lens heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat wil je er aan verbeteren dan?
Ik vind hem er al heel goed uitzien.
Ik denk dat als je echt door de lens heen zou kijken, die zo "standaard" wordt, dus dat zou ik eigenlijk niet doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thanks, maar technisch klopt ie niet, want ik kijk niet door de lens heen.
En de lichtinval is niet helemaal ok, want de zw/w diepte die ik er in wil hebben zoals deze nu is, zorgt ervoor dat mijn oog helemaal zwart is. Je ziet het lichtje in mijn oog niet meer...
Nu komt de licht van de zijkant, maar dat moet dus iets meer van voren worden... dus een voorzijaanzicht
Leuk!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Coraline. het volgende:
[ afbeelding ]
xd sorry maar die foto is toch al minstens een jaar oud?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
was meteen een opdracht voor school. je moest je zelf uitbeelden zoals je bent. vandaar het pokershirt en mijn ipod oordopjes
Staat nergens in de regels dat je geen oude fotos mag gebruiken. zolang je de foto maar zelf gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
xd sorry maar die foto is toch al minstens een jaar oud?
Oh? Als het gewoon goede platen zijn maakt het niks uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:54 schreef ..bennie het volgende:
Archieffoto's maken meestal weinig kans, zeker als het bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |