hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef limpix het volgende:
Leuke foto ebea...dinges, volgens mij heb je mij ook wel eens winkelmatig dan geholpen.
zo en nu toch korting !![]()
offtopic:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?)
tsja. maar er staat ook 12 a 14 man personeel in de winkel dus je bent zo aan de beurt. Heb vaak genoeg dat ik klant nummer 23 heb en de volgende persoon is nummer 48...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
offtopic:
Ik was er de vrijdag na hemelvaartsdag nog maar dat was niet zo een goed idee waarna ik weer naar huis ben gegaan. Credit crisis? Heb jij denk ik geen last van. De gehele winkel was afgeladen met mensen, niet normaal meer. Ik pakte nummertje 74 terwijl jullie bij 33 waren
dat dacht ik dus ook hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...nu weet ik wie ik moet tackelen als ik weer wat nodig heb bij KE
oooow, in dat geval niet nee....Dan durf ik wel weer te gaan...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?)
KOmt voor elkaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef Runx het volgende:
Tha_Erik kan je even de naam boven me ingezonden pic veranderen naar me nickname Runx , ik had in het bestandsnaam lol erachter gezet omdat er eentje met de zelfde naam was, en was het vergeten aan te passen
alvast bedankt
Nicequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Jekoos het volgende:
Die van prupke vind ik mooi
Bij het uittesten van me bounce cap;
[ afbeelding ]
zolang het maar positief is. wil er nog wel wat langer werken dan mijn vorige baanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:54 schreef Spvdb het volgende:
@ ebeaydojraes: Je hebt wel wat op gang gebracht met je zelfportret. Denk dat er nu heel veel naar jou gevraagd gaat worden bij KE
.
@ Prupke: ik vind em gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |