Niet iedereen is echt pro hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:04 schreef Myraela het volgende:
Wou, iedereen hier is echt pro joh.
Kom ik aan met me simpele fotootjes.
Het is maar wat je oud noemtquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:55 schreef Miriampje het volgende:
Omdat iedereen een foto durft te posten, hier ook een oudje van mij.
[ afbeelding ]
Fijn dat jij mijn hoedje wel weet te waarderenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Oooh!Jammer dat dat hoedje (zoooo tof!) zo dicht tegen de bovenrand zit, maar toch.... oooh
Ik stem op jou hoor. Want:quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:04 schreef Myraela het volgende:
Wou, iedereen hier is echt pro joh.
Kom ik aan met me simpele fotootjes.
Onzin is ergens anders hoorquote:
Er zijn maar weinig pro's op de wereld hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet iedereen is echt pro hoor. En je weet maar nooit, misschien dat je toch wat stemmen krijgt. Je weet maar nooit.
Ah...nu weet ik wie ik moet tackelen als ik weer wat nodig heb bij KEquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
niet door mij, maar wel in werk-outfit
Ehm...er is nog niks ingezonden toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Miss_S het volgende:
Genoeg inzendingen deze maand zo te zienen waarschijnlijk stemmen
Nee maar wel meer mensen die hun interesse tonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG! ik ga nooit meer naar KE
Maar volgens mij heb jij me al een paar keer geholpen daaro...
[..]
Ehm...er is nog niks ingezonden toch?
Heee, wat geinig dat je daar werkt, komt mijn camera ook vandaan (woon er nl vlakbijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoe vaak per maand kom je langs dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG! ik ga nooit meer naar KE
Maar volgens mij heb jij me al een paar keer geholpen daaro...
[..]
Ehm...er is nog niks ingezonden toch?
tuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef Spvdb het volgende:
[..]
Heee, wat geinig dat je daar werkt, komt mijn camera ook vandaan (woon er nl vlakbij). Ken je Arno ook?
Deze foto past niet bij het beeld dat ik van je heb, en dat is positiefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
*kuch*korting*kucht*voor*kuch*fokkers*kuch*kuch*hoeveel*kuch*quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
*kuch*korting*kuch*doenwe*kuch*niet*kuch*aan*kuch**STOP*kuch*hetisgeen*kuch*mediamarkt*kuch*quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
*kuch*korting*kucht*voor*kuch*fokkers*kuch*kuch*hoeveel*kuch*
*kuch*dan*kuch*moet*kuch*ik*kuch*bestellen*kuch*bij*kuch*goeikopere*kuch*concurrenten*kuch*als*kuch*cameranu*kuch*of*konijnenberg*kuch*quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
*kuch*korting*kuch*doenwe*kuch*niet*kuch*aan*kuch**STOP*kuch*hetisgeen*kuch*mediamarkt*kuch*
hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef limpix het volgende:
Leuke foto ebea...dinges, volgens mij heb je mij ook wel eens winkelmatig dan geholpen.
zo en nu toch korting !![]()
offtopic:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?)
tsja. maar er staat ook 12 a 14 man personeel in de winkel dus je bent zo aan de beurt. Heb vaak genoeg dat ik klant nummer 23 heb en de volgende persoon is nummer 48...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
offtopic:
Ik was er de vrijdag na hemelvaartsdag nog maar dat was niet zo een goed idee waarna ik weer naar huis ben gegaan. Credit crisis? Heb jij denk ik geen last van. De gehele winkel was afgeladen met mensen, niet normaal meer. Ik pakte nummertje 74 terwijl jullie bij 33 waren
dat dacht ik dus ook hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...nu weet ik wie ik moet tackelen als ik weer wat nodig heb bij KE
oooow, in dat geval niet nee....Dan durf ik wel weer te gaan...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hahaha. ik werk er net een maand en iedereen is al eens door mij geholpen. leuk. (of was dat nog in de Media Markt periode?)
KOmt voor elkaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef Runx het volgende:
Tha_Erik kan je even de naam boven me ingezonden pic veranderen naar me nickname Runx , ik had in het bestandsnaam lol erachter gezet omdat er eentje met de zelfde naam was, en was het vergeten aan te passen
alvast bedankt
Nicequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Jekoos het volgende:
Die van prupke vind ik mooi
Bij het uittesten van me bounce cap;
[ afbeelding ]
zolang het maar positief is. wil er nog wel wat langer werken dan mijn vorige baanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:54 schreef Spvdb het volgende:
@ ebeaydojraes: Je hebt wel wat op gang gebracht met je zelfportret. Denk dat er nu heel veel naar jou gevraagd gaat worden bij KE
.
@ Prupke: ik vind em gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |