Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef MaLo het volgende:
Het zijn andere geworden, was vanmorgen in de schoenenwinkel en was meteen verliefd op deze
[ afbeelding ] in het zilver!
Als je met je tenen niet over het randje komt, zou ik gewoon voor maat 39 gaan. Kom je wel over het randje, ga dan voor maat 40, anders ga je je echt irriteren en zitten de slippers niet zo fijn als ze kunnen zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
Hmm. Heb toch de 39 gekocht. Zaten wel goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberen
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk... zie iedere dag mensen op 't station lopen met sokken in die dingen.
Dear God...
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:14 schreef Sommar het volgende:
[..]
Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaar.
Binnenkort weer even in de winkel kijken. Het wordt of dit model, of weer gizeh.
Het ligt behalve aan voetverzorging ook wel aan het model vind ik. Birckenstock heeft ook vreselijk oubollige modellen in de meest suffe kleurenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.
Vond het wel jammer dat ze die zilveren niet meer in maat 39 hadden, maar zwart lak is ook wel erg mooi.
Alleen jammer dat het nu al 3 dagen regent en ik ze nog steeds niet aankan buitenshuis.
Bij "mijn" schoenenwinkel waren alle Birckenstocks zo'n beetje op, de zwart lak die ik nu heb, was het laatste paar in maat 39 en het een na laatste paar Mayari (het laatste paar was dus de zilveren in maat 38 die ik terugbracht)
Van de gizeh hadden ze ook niet veel meer. Ja, knalroze in maat 43, dat nog wel.
Ja dat idee had ik eerst ook wel, maar als je ze in een unieke print koopt dan is het wel hip hoor! Ik hoor ook mensen echt zeggen over mijn panterprintjes ' heey die heb ik nog nooit gezien.'quote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
Ohhh. Die met dat ding om je teen zitten echt lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk Birkenstocks besteld!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op Ebay! Scheelt 10 tot 15 euro per paar.
Oeh, die zijn ook leuk!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
En ze zitten zo lekker!!!!quote:
Ohhh die is gaaaffffquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet inderdaad. Heb wel op de site van de store in Amsterdam gekeken, maar daar kon ik ze ook niet online vinden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Op Ebay heb ik ze niet kunnen vinden.
Op alle Duitse sites die ik hier voorbij heb zien komen, heb ik ze ook niet gevonden.
Ik heb ze alleen gezien bij de Birkenstock store in Amsterdam. En op www.amazon.de
Geweldig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, de 5 minuten dat ik ze aanhad in de winkel en er heel enthousiast op stond te springen, zaten ze geweldig!
Okeee.. Dus jij hebt ze gewoon zo besteld, op de gok?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg daar van die schoenen ook geen plaatjes te zien, dus dat ligt niet aan jou!
dan moet je een sachter steunzolen aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef aapie007 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang de zwarte zool meegaat. Ik krijg het bij al mijn schoenen namelijk voor elkaar ze aan de buitenkant schuin af te lopen
Er staat een voetje in je schoen, in het voetbed. Is het een voetje wat helemaal geel is (ingekleurd dus), dan heb je de smalle versie. Als je alleen de omlijning hebt, dan heb je de brede versiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind ze behalve de gizeh echt bijna allemaal lelijk
heb zlf gewoon suffe zwarte gizeh's (mat) maatje 36 (ik kon net 35 hebben maar de 36 zat lekkerder). ik vind ze alleen leuk onder een broek, ik draag ze niet onder een rokje want dan benadrukken ze mn dikke pootjes teveel (daar heb ik sierlijker slippertjes voor)
hoe zie je of je de brede of normale of smalle breedtemaat hebt? (misshcien wil ik nog wel een andere kleur ergens bestellen)
Ik vind juist de Gizeh heel erg lelijk. Het model valt zo stom over je voet heen. En die flap bij je tenen komt tot bijna over je teennagels.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind ze behalve de gizeh echt bijna allemaal lelijk
OMG ik ben verliefdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Alles gecanceld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Amazon.Ze hebben mn bestelling gecancelled.
Want die schoenen waren toch niet meer leverbaar.
Nu moet ik alsnog langs een Birkenstockwinkel.
Want nu moet ik ze hebben!
Alleen die hele toffe met een hakje.quote:
Ah balen voor je!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alleen die hele toffe met een hakje.
De rest heb ik op Ebay besteld, dus dat gaat vast wel goed.
Ooo dat scheelt, ik had niet goed gelezen. Maar wel zondequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alleen die hele toffe met een hakje.
De rest heb ik op Ebay besteld, dus dat gaat vast wel goed.
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:48 schreef aapie007 het volgende:
Hoorde dat er zoveel nepperds zijn, ging ff kijken en kwam dit tegen op MP: http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/merkkleding-overige/267223474-birkenstock-slippers-zwart-mt-40-46-019-nie.html?return=eJw1jFEKwjAQRO9SaD7ThopgSpD2JrGNNCRNluwGRfHurqhf82b2sVYr%2FfS6H1Gr40k36GxZtnEjAt11IYNLcrclEERrCWWK3VeRsMH5Ho0SKxrK7TCpdpihMvQMq2fgjMT58MCI1xX%2FGv20nQ9TqrsrfuEablwvvgSXkPISeMrw%2BaQEQDW9AHMQWMhAbcbXGz66O6I%3D&df=1&fta=eNot0E2SgyAQBeC7sHANAkGa8gpzhRS%2FGSsmUqKJNancfRp19Ulj2c9nQcGnQAdkncfry46FGDxqINvYsyaUfpmAmbwCNWEAMy7wN2RTUih1vOD4keG5PuI8eHN%2Fgxvme3yWZfJ3M%2BUBWJPz2tMm96Ip89LntS4QQLK9RWIGEHjkQIawb245rk5RJy3EtqvdYYq7VtJDV%2BehY6499YdeolE4qg8v8TDaXa%2FYblDdYRS7%2BEY1cY73iTpJxalCudVKnoYttVJ0CXMIzVTLt6RdZz3mwHD0gvdeS%2BbwOz4oVfMEFi8R58G13NVcLZV7Xu6lDPW%2FGVawTNmGch3j87b81mooXmAdD7tda1tYUICW1ZaA2DcxP%2BfjixgLFD7f7z%2B8h5Yq&fta_ind=6&fs=1
Zouden daar nou mensen intrappen? Ik moest zelf ook wel ff kijken, al zag ik wel gelijk dat er iets niet klopte ofzo... Mag verwijderd worden als dit niet in topic thuis hoort.
Oh zelf heb ik wel echteen zou ook niet via Marktplaats kopen. Hoe durven ze die, weliswaar echte, met die zwarte voetzolen erin nog aan te bieden.
De letters in mijn echte Birkenstocks zijn geel, deze zijn zwart. Dat valt mij in ieder geval meteen op.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?
Die heb ik ook, ze zijn tof, en de kleur is altijd handig.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Deze recent gekocht:
[ afbeelding ]
Kan ze morgen ophalen bij het postkantoor![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef rena het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ze zijn tof, en de kleur is altijd handig.
Bij mij zijn ze ook zwart.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
De letters in mijn echte Birkenstocks zijn geel, deze zijn zwart. Dat valt mij in ieder geval meteen op.
die zijn idd heel tof, als ik ze had gepast, had ik er al maanden op gelopenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die hippie-achtige die ik heb nog steeds het allerleukst als ik ze vergelijk met anderen
[ afbeelding ]
Die zijn zeker leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die hippie-achtige die ik heb nog steeds het allerleukst als ik ze vergelijk met anderen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
'birckenstocks zijn lelijk' reacties verwijderd.
daar zijn zat andere topics voor, laat mensen die ze mooi vinden ze hier lekker mooi vinden.
Die zijn leuk zeg!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef octopussy het volgende:
Gisteren deze besteld bij footshopping
[ afbeelding ]
They have my name on it
Dat zijn als het goed is Betula's, type Linda. Staan ook op mijn verlangljistje, maar ik mag nu echt geen Birky's meer kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Een paar nieuwe madrids. Bij de footlocker zijn ze niet duur, 30 euro! Voor die prijs maar als een festivalpaar aangeschaft.
[ afbeelding ]
Oeh die hierboven zijn leuk! Hoe heet dat model? (kan ze niet vinden)
Oh ja die zijn leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zijn als het goed is Betula's, type Linda. Staan ook op mijn verlangljistje, maar ik mag nu echt geen Birky's meer kopen.
T zijn net sloffen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ze vandaag gepast en nu wil ik ze hebbenmaar even nog niet
![]()
Ze zitten wel erg lekker
dit zijn de eerste Birkenstock achtige schoene die ik wel leuk vind.!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef octopussy het volgende:
Gisteren deze besteld bij footshopping
[ afbeelding ]
They have my name on it
Vond ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
dit zijn de eerste Birkenstock achtige schoene die ik wel leuk vind.!
Heb je al eerder via deze website besteld? Ze zeggen zo nadrukkelijk dat je een aflever-adres moet opgeven waar overdag iemand thuis is, komen ze die dingen zelf met de fiets langsbrengen of zo?
jap zijn echt veel neppers in omloop, inderdaad de zwarte tekst, voetje in het voetenbed ziet er anders uit en bij de neppers staat Birkenstock vaak aan de buitenkant ipv aan de binnenkant.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?
haha. ik bedoelde eigenlijk aan de buitenkant van je voet zegmaar. maar het staat wel aan de binnenkant van je voet toch? en dan aan de buitenkant van het bandje :pquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb mijn Birckenstoks in een goede schoenwinkel gekocht maar de naam staat er ook aan de buitenkant op
Gelukkig had ik het verkeer gezien![]()
wat ook nog wel een goede tip is die ik ergens las: bij de gizeh bijvoorbeeld moet het dingetje wat tussen je tenen zit, starten OP dat opstaande randje onder je tenen. bij veel neppers zit dit dingetje dus VOOR dit opstaande randje, en niet er op/in.quote:
In Bangkok waren ze ¤ 4quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
jap zijn echt veel neppers in omloop, inderdaad de zwarte tekst, voetje in het voetenbed ziet er anders uit en bij de neppers staat Birkenstock vaak aan de buitenkant ipv aan de binnenkant.
heb zelf ook via marktplaats een paar zilveren madrids gekocht maar deze zijn wel echt, meisje paste ze gewoon niet. heb uiteraard de foto´s goed bekeken voor ik ze aanschafte.
soms moet je dingen gewoon niet goedkoper willen kopen.. grote kans dat je neppers koopt.
Coolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef octopussy het volgende:
Mijn Betula Linda Rich Toffee zitten als gegotenIk heb vrij smalle voeten en de normale breedte van Birkenstock is te breed voor mij.
En ze zien er erg tof uit
Nee, maar wel met UPSquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik heb tamelijk brede voeten, dus kan ze beter ergens proberen te passen voordat ik ze bestel. Kwamen ze met UPC?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef lookinforyou het volgende:
Ik was op vakantie. Pfff denk dat 60% van alle Nederlanders die dingen aanhad. Ook mannen. Wat lelijk zijn ze
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
'birckenstocks zijn lelijk' reacties verwijderd.
daar zijn zat andere topics voor, laat mensen die ze mooi vinden ze hier lekker mooi vinden.
Dat zette ik ook in de post die jij verwijderd hebt.quote:
die heb ik ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Nallie het volgende:
Ik heb deze [ afbeelding ]
En ze zitten zoooo lekker dat ik eigenlijk nog wel een paar wil..namelijk dezelfde in de zand of brons kleur.
Maar ik twijfel zo erg!! Ik ga namelijk ook over 2 weken naar New York, dat wordt shoppen dus! Dus misschien moet ik die 40 euri's maar uitsparen dan.. of zouden ze in NY goedkoper zijn
ik denk dat er wel iets van garantie opzit, er zit toch ook zo'n boekje bij waarin staat dat ze de zolen voor weinig kunnen vervangen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mijn gehele vakantie in polen mijn birkies aangehad. Nu merk ik echter dat er een scheurtje in het kurk zit aan de zijkant, wat best wel ver doorscheurt..![]()
Heb je eigenlijk iets van een garantie bij birkenstock of kraam ik nu onzin uit? (in verhouding zijn het namelijk vrij dure slippers, dan verwacht ik er ook van dat deze lang meegaan)
Naja ik heb de doos etc wel weggegooid maar dat zal wel niet uitmaken. Als het goed is ligt de bon hier nog ergensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel iets van garantie opzit, er zit toch ook zo'n boekje bij waarin staat dat ze de zolen voor weinig kunnen vervangen..
ga er eens mee naar een birkenstock dealer, of misschien wel liever een birkenstock store, want die winkels waar je die dingen tegenwoordig kunt kopen hebben er ook de ballen verstand van, smeren je ook de verkeerde maat aan dus dan zullen ze ook wel niks weten van garantie. of stuur gewoon een mail naar birkenstock zelf :p
Ook Duitsers lopen en masse op Birkenstocks hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
HerkenbaarZoonlief riep telkens 'argh Nederlander!' wanneer hij iemand met birkenstocks of crocs zag lopen
Alhoewel ik wel getwijfeld heb een paar te kopen (sommige modellen zijn best leuk) koop ik ze om die reden niet. Ik word niet graag voor 'Nederlander' uitgemaakt
of info@birkenstock.de, kan denk ik ook in het engels want je kan op die site ook english aanklikken.quote:
Goede timing zo met dat vreselijk warme weer buiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef het-is-mij het volgende:
De slippers zijn nu bij de makro in de aanbieding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |