die zijn idd heel tof, als ik ze had gepast, had ik er al maanden op gelopenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die hippie-achtige die ik heb nog steeds het allerleukst als ik ze vergelijk met anderen
[ afbeelding ]
Die zijn zeker leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die hippie-achtige die ik heb nog steeds het allerleukst als ik ze vergelijk met anderen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
'birckenstocks zijn lelijk' reacties verwijderd.
daar zijn zat andere topics voor, laat mensen die ze mooi vinden ze hier lekker mooi vinden.
Die zijn leuk zeg!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef octopussy het volgende:
Gisteren deze besteld bij footshopping
[ afbeelding ]
They have my name on it
Dat zijn als het goed is Betula's, type Linda. Staan ook op mijn verlangljistje, maar ik mag nu echt geen Birky's meer kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
Een paar nieuwe madrids. Bij de footlocker zijn ze niet duur, 30 euro! Voor die prijs maar als een festivalpaar aangeschaft.
[ afbeelding ]
Oeh die hierboven zijn leuk! Hoe heet dat model? (kan ze niet vinden)
Oh ja die zijn leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zijn als het goed is Betula's, type Linda. Staan ook op mijn verlangljistje, maar ik mag nu echt geen Birky's meer kopen.
T zijn net sloffen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ze vandaag gepast en nu wil ik ze hebbenmaar even nog niet
![]()
Ze zitten wel erg lekker
dit zijn de eerste Birkenstock achtige schoene die ik wel leuk vind.!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef octopussy het volgende:
Gisteren deze besteld bij footshopping
[ afbeelding ]
They have my name on it
Vond ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
dit zijn de eerste Birkenstock achtige schoene die ik wel leuk vind.!
Heb je al eerder via deze website besteld? Ze zeggen zo nadrukkelijk dat je een aflever-adres moet opgeven waar overdag iemand thuis is, komen ze die dingen zelf met de fiets langsbrengen of zo?
jap zijn echt veel neppers in omloop, inderdaad de zwarte tekst, voetje in het voetenbed ziet er anders uit en bij de neppers staat Birkenstock vaak aan de buitenkant ipv aan de binnenkant.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?
haha. ik bedoelde eigenlijk aan de buitenkant van je voet zegmaar. maar het staat wel aan de binnenkant van je voet toch? en dan aan de buitenkant van het bandje :pquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb mijn Birckenstoks in een goede schoenwinkel gekocht maar de naam staat er ook aan de buitenkant op
Gelukkig had ik het verkeer gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |