quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Tim86 het volgende:
"Dominika vernedert Maria" dat klinkt echt als een video die ik wil downloaden
Ouwe snoepertquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat dacht je van "Dominika is Maria aan het afdrogen..." ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Hantuchovaquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Dominika is Maria aan het afdrogen..." ?
BOOOOOOOOOMquote:
Ik vind haar helemaal niks op de baan, maar buiten de baan om vind ik haar wel sympathiekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die de aankomende double bagel een beetje sneu vind? 10 maanden out en dan een knappe kwartfinale..niemand die daar nog aan denkt na vandaag..
Denk juist dat zo'n double bagel wel snel vergeten zal zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die de aankomende double bagel een beetje sneu vind? 10 maanden out en dan een knappe kwartfinale..niemand die daar nog aan denkt na vandaag..
Ben ik met je eens. Op zich klasse wat ze gedaan heeft. Gravel is al niet haar favoriete ondergrondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Ze ziet er ook alleen maar goed uit als ze opgemaakt is.quote:
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze ziet er ook alleen maar goed uit als ze opgemaakt is.
Kortom, natuurlijke schoonheid kan je het niet noemen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef kevinoz het volgende:
En na deze reactie weet je dat ze het toernooi nooit zal gaan winnen..
Gefeliciteerd Cibulkova..
Is een heel onderzoek naar gedaan laatst, dat als je emoties zo uit zoals ze net deed en een wedstrijd wint die je niet verwacht te winnen en dan op je rug gaat liggen dat dat invloed heeft op de volgende partij of iets..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ene onzin. Ik verwacht niet dat ze van Safina zal gaan winnen, maar dit slaat nergens op.
Ze kan nog geen appel van een tennisbal onderscheidenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Dominika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het duurde nog veel te lang.
Hoezo? Dominika was favoriet in deze wedstrijd, dus ik snap niet wat je bedoelt met 'niet verwacht te winnen'. En het is haar eerste SF in een Grand Slam. Dan mag het best.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:31 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Is een heel onderzoek naar gedaan laatst, dat als je emoties zo uit zoals ze net deed en een wedstrijd wint die je niet verwacht te winnen en dan op je rug gaat liggen dat dat invloed heeft op de volgende partij of iets..
Maar moet eerlijk zeggen, vind het geen onaangename verschijning op de tennisbaan..
Yep:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:31 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Maar moet eerlijk zeggen, vind het geen onaangename verschijning op de tennisbaan..
Is dat eerste plaatje echt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het ook niet over dat het niet mag, maar wou dat alleen even meldenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Dominika was favoriet in deze wedstrijd, dus ik snap niet wat je bedoelt met 'niet verwacht te winnen'. En het is haar eerste SF in een Grand Slam. Dan mag het best.
Bij de bookmakers was Sharapova de favoriet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Dominika was favoriet in deze wedstrijd, dus ik snap niet wat je bedoelt met 'niet verwacht te winnen'. En het is haar eerste SF in een Grand Slam. Dan mag het best.
Sletjequote:
Tsja leuk, maar dat kwam door haar verleden, niet omdat ze beter stond te spelen dan Cibulkova de afgelopen rondes en afgelopen toernooien. Dus Cibulkova was gewoon favoriet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de bookmakers was Sharapova de favoriet.
Azarenka, Cibulkova, Chakvetadze & A Bondarenko to appear in June FHM France, volgens een ander forum.quote:
Daarom ging ik ook voor Cibulkova, maar als alle bookmakers erover eens zijn dat Sjappie favoriet is, dan is dat gewoon zo. Op het moment dat iedereen op Cibulkova in zet wordt die vanzelf favoriet en dat was niet het geval.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja leuk, maar dat kwam door haar verleden, niet omdat ze beter stond te spelen dan Cibulkova de afgelopen rondes en afgelopen toernooien. Dus Cibulkova was gewoon favoriet.
Bondarenko en met name Cibulkova is wel leuk, met Azarenka heb ik niet zoveel (wel goed lichaam) en aan Chak heb ik echt een hekel eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Azarenka, Cibulkova, Chakvetadze & A Bondarenko to appear in June FHM France, volgens een ander forum.
Dan druk ik het anders uit: Cibulkova was favoriet bij de mensen die verstand hebben van tennis.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook voor Cibulkova, maar als alle bookmakers erover eens zijn dat Sjappie favoriet is, dan is dat gewoon zo. Op het moment dat iedereen op Cibulkova in zet wordt die vanzelf favoriet en dat was niet het geval.
Die odds drukken uiteindelijk gewoon de algemene opinie uit van de betting world, daar zit meer dan genoeg verstand bij hoor. Betfair is een pure markt van vraag en aanbod bijvoorbeeld en daar bleef Sharapova de favoriet. Natuurlijk is de naam Sharapova daar belangrijk in, maar ook andere zaken. Neemt niet weg dat voor mij Cibulkova absoluut niet de underdog moest zijn in mijn ogen, zoals ik al eerder aangafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan druk ik het anders uit: favoriet bij de mensen die verstand hebben van tennis.
Ik wel. Ik vind Sharapova helemaal niet mooi. Ze is vrij lang, ze is vrij dus en ze heeft een chagrijnige uitstraling vind ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind Sharapova helemaal niet mooi. Ze is vrij lang, ze is vrij dus en ze heeft een chagrijnige uitstraling vind ik.
Doet me weinig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Sharapova ook niet knap, Federer-fan, hopelijk werkt dat troostend.
6-0 alquote:
Nou, dit ligt meer aan Murray volgrens mij. Hij slaat de ene afzwaaier na de andere. In die laatste game hoefde Nando niks te doen.quote:
Ik weet hoe het spelletje van wedden werkt, maar toch denk ik dat heel veel aan die odds te danken waren aan de naam Sharapova. Aan die vorige wedstrijden was toch heel simpel te zien dat ze er echt af zou gaan als ze iemand zou tegenkomen die een hele wedstrijd stabiel tennis zou afleveren. En laat Dominika nou net zo'n speelster zijn (ja ik weet dat jij ook op Cibulkova zou ingezet hebben of zelfs ingezet hebt).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die odds drukken uiteindelijk gewoon de algemene opinie uit van de betting world, daar zit meer dan genoeg verstand bij hoor. Betfair is een pure markt van vraag en aanbod bijvoorbeeld en daar bleef Sharapova de favoriet. Natuurlijk is de naam Sharapova daar belangrijk in, maar ook andere zaken. Neemt niet weg dat voor mij Cibulkova absoluut niet de underdog moest zijn in mijn ogen, zoals ik al eerder aangaf
Je hebt makkelijk praten nu ze verloren heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet hoe het spelletje van wedden werkt, maar toch denk ik dat heel veel aan die odds te danken waren aan de naam Sharapova. Aan die vorige wedstrijden was toch heel simpel te zien dat ze er echt af zou gaan als ze iemand zou tegenkomen die een hele wedstrijd stabiel tennis zou afleveren. En laat Dominika nou net zo'n speelster zijn (ja ik weet dat jij ook op Cibulkova zou ingezet hebben of zelfs ingezet hebt).
Nee hoor, dit heb ik al het hele toernooi lang aangegeven. Ik dacht zelfs dat ze er tegen Shvedova al zou afgaan, maar die stortte in na de eerste set.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten nu ze verloren heeft.
Je kunt niet voorspellen wie een wedstrijd wint, kon je dat wel dan zat je niet hoe maar op de Bahama's
Chagrijnig vind ik nog een understatement. Ze heeft echt een bitchy gezicht. Daarnaast is ze ook heel muizig en heeft ze flinterdun lelijk haar en vierkante schouders.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind Sharapova helemaal niet mooi. Ze is vrij lang, ze is vrij dus en ze heeft een chagrijnige uitstraling vind ik.
Duidelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet hoe het spelletje van wedden werkt, maar toch denk ik dat heel veel aan die odds te danken waren aan de naam Sharapova. Aan die vorige wedstrijden was toch heel simpel te zien dat ze er echt af zou gaan als ze iemand zou tegenkomen die een hele wedstrijd stabiel tennis zou afleveren. En laat Dominika nou net zo'n speelster zijn (ja ik weet dat jij ook op Cibulkova zou ingezet hebben of zelfs ingezet hebt).
Jammer dat Schalken nog een ^10 keer zo slechte service hadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Jammer dat JMDP zo weinig aces slaat. Men heeft het altijd over zijn superservice, maar gisteren tegen Tsonga maar 9 aces, en ook niet zoveel directe service-winners erbij. Als je dat vergelijkt met Karlovic....
Dat is totaal niet hetzelfde. Del Potro beheerst gewoon veel dingen goed, maar speelt altijd hetzelfde spelletje. Dat doet Karlovic ook, alleen beheerst die alleen de service goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat JMDP opeens compleet is terwijl hij hier 1000x is afgemaakt om zijn ééndimensionaliteit.
Overigens geen aanval op jou want weet niet wie dat allemaal gezegd hebben
Ranking-inflated uiteraard, net als bij Ivanovic. Als ze het niveau van pakweg Jill Craybas zou hebben gehad zou er geen haan naar gekraaid hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat kan, maar de meesten zijn het niet met je eens al doet dit forum vermoeden van wel.
Ze heeft meer dan wie dan ook verdiend met allerlei contracten..mede door haar looks.
Stream op nosquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Angelof9 het volgende:
Wat doet ie dan, ik heb geen tv, werk nou even mee!
Hele tijd Come On roepen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Angelof9 het volgende:
Als dat toch eens zou werken op mijn werk, dan was ik een veel gelukkiger mens... helaas zijn ALLE videostreams hier geblokt.quote:
Na elk punt come on gaan roepenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van jouw Andy. Had gehoopt dat hij zou winnen en darna Federer, Del Potro en Soderling zou wegvagen.quote:
Het verlies van deze Andy maakt het verlies van de andere Andy helemaal goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
JIj kan wel genieten als Andy verliest
Pas op jij, moppentopper, heb net wat terug gelelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer van jouw Andy. Had gehoopt dat hij zou winnen en darna Federer, Del Potro en Soderling zou wegvagen.
lik lik likquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer van jouw Andy. Had gehoopt dat hij zou winnen en darna Federer, Del Potro en Soderling zou wegvagen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas op jij, moppentopper, heb net wat terug gelelezen![]()
2e/3e ronde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
Als ik al die uitslagen zie, dan was ik echt benieuwd geweest hoever Nalbandian in dit deelnemersveld was gekomen!
Die foto's zijn al een tijdje uit hoor. Niet gezien nog?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Azarenka, Cibulkova, Chakvetadze & A Bondarenko to appear in June FHM France, volgens een ander forum.
link?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die foto's zijn al een tijdje uit hoor. Niet gezien nog?
quote:
Hier staan ze. Ze zijn er ook al groter, maar waar weet ik niet meer:quote:
Yep, Tot volgend jaar op RGquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef forzaudinese het volgende:
Maria heeft veel fans vanwege haar geweldige vechtlust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommige eikels op dit forum gaan meteen weer over haar uiterlijk beginnen en zeggen dan dat alleen de reden is van de vele fans .....maar het gaat er juist om bij haar dat ze niet alleen het mooie meisje speelt buiten de baan maar ook op de baan een geweldige vechter is die geweldig bezig is met haar sport!
Kijk alleen maar hoe ze is terug gekomen van een langdurige blesure>>meeten kwartfinale en dan bij 6-0/5-0 achter gewoon blijven knokken tot de laaste bal!heerlijk!
Daarom ben ik fan van Maria!
Larcher de Brito...net een vuurpijlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef danusz1986 het volgende:
Dit waren de oude tijden voor Sharapova. Leuk filmpje van haar en die andere kreunerd..
Kut manquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:41 schreef erkel het volgende:
Vandaag weinig kunnen zien door werk, maar morgen zit ik vanaf 16:00 voor de buis. Federer - Monfils![]()
Eerst kon ik alles volgen op het werk, maar ze hebben dat nu allemaal geblokkeerd. De bastards.
Over dat op de rug liggen op de baan: heb dat onderzoek noch de resultaten gezien maar ik kan me zo indenken dat het gaat om de ontlading en de blijdschap van het bereiken van een zeker doel. Omdat het toernooi al niet meer stuk kan, ontstaat er vrede met het idee dat de volgende partij wel eens niet gewonnen kan worden en neemt de kans af dat het succes doorzet. Zoiets? Toen Koning Martin na de gewonnen wedstrijd tegen Coria op het gravel ging liggen dacht ik ook gelijk dat hij Ferrero de zege zou gunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie verzint datquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef Chriz2k het volgende:
Leuk dat Federer - Monfils en Del Potro - Robredo tegelijk worden gespeeld.
Dat leek me ook, maar dit staat op TT:quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Angelof9 het volgende:
Ze hebben de uitzendrechten niet voor die baan, dat weten we nu toch?
Mocht dat zo zijnquote:14.00-17.25 uur,Ned.1: STUDIO SPORT
tennis live-verslag van Williams-
Koeznetsova en aansluitend
Federer-Monfils op Roland
Garros in Parijs
behoorlijke tiepfout dan als je 2 volledige namen fout typtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Angelof9 het volgende:
Dat zou wel heel vaag zijn inderdaad! Maar misschien heeft iemand gewoon een tiepfout gemaakt?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:57 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Larcher de Brito...net een vuurpijl
Ja, belachelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef Chriz2k het volgende:
Leuk dat Federer - Monfils en Del Potro - Robredo tegelijk worden gespeeld.
Nee, maar dat is het nu netquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:18 schreef eentwee het volgende:
Ze hebben wel alle uitzendrechten. Maar om de een of andere vage reden kiezen ze er steeds voor om alle partijen op 1 baan uit te zenden omdat ze het te duur/ingewikkeld vinden om te switchen (voor 1 baan heb je maar 1 verbinding nodig). Vandaag de eerste uitzondering of hebben ze al eerder andere banden dan Chatrier laten zien?
Je kalmeert jezelf al met deze gedachte:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan iemand me even kalmeren, ben nogal boos
Daar heb je al 1,5 week naar kunnen kijkenquote:De Belg zit met hetzelfde, maar die zappen al 1,5 week lang heen en weer tussen banen alsof het een lieve lust is. Waar het maar interessant was, schakelden ze naartoe. Eurosport idem.
Klopt, heb ik ook. Alleen nu even niet. Nu zenden alle drie (Ned 1, Sporza en Eurosport) Williams-Kuznetsova uit, terwijl ik veel liever naar Cirstea-Stosur zou kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kalmeert jezelf al met deze gedachte:
[..]
Daar heb je al 1,5 week naar kunnen kijken
Snap sowieso niet waarom ze pas om 14:00 beginnen, 13:00 iis ook mooie tijd, hebben meeste zenders nog uur langer ook om uit te zenden en dat ze niet voor de 2840938094830e keer een wedstrijd moeten afbreken voor het Journaal of Ketnetquote:
Dat zei ik dus hierboven ook alquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef zjroentje het volgende:
Haha, en nu wel de partij vanaf Lenglen uitzenden. Wat een jokers bij de NOS.!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef TheArt het volgende:
Verrassend begin?
Kan iemand die Mark Brasser een enorme stomp voor zijn hoofd geven?
Hoe kon ik het vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:28 schreef Sybrandus het volgende:
Cirstea is gewoon op de NOS-stream te zien hoor
Vooralsnog speelt ze nog niet erg goed. Op haar eigen service verliest ze ook en maakt af en toe rare keuzes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:28 schreef Sybrandus het volgende:
Cirstea is gewoon op de NOS-stream te zien hoor
M'n ma was net hier en zei dat Serena er slank uitzag.quote:
Dat was een topic met een flinke kont.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ma was net hier en zei dat Serena er slank uitzag.
Heb haar maar niet mijn 'De kont van Serena williams' topic laten zien.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ma was net hier en zei dat Serena er slank uitzag.
Heb haar maar niet mijn 'De kont van Serena williams' topic laten zien.
Als ik een topic over Geert Wilders open wil het niet zeggen dat ik op hem stem.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De kont van Serena Williams
Verrader!
Wel als het over zijn kontje zou gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik een topic over Geert Wilders open wil het niet zeggen dat ik op hem stem.
Dan had het al snel een slotje gekregen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel als het over zijn kontje zou gaan.
Moet het wel ergens uitgezonden worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef tennisboy het volgende:
Stosur staat voor met 3-1 , nu staat het deuce, hopelijk breekt ze nog een keer, dan is snel Fedje aan de beurt.
4-1 inmiddels. De stream van de NOS lijkt een beetje achter te lopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef tennisboy het volgende:
Stosur staat voor met 3-1 , nu staat het deuce, hopelijk breekt ze nog een keer, dan is snel Fedje aan de beurt.
Stomme NOSquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Moet het wel ergens uitgezonden worden.
De NOS zal de partij van Serena toch wel onderbreken voor Federerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Moet het wel ergens uitgezonden worden.
Nergens problemen mee met die stream. Zit ook geen commentaar bij, heerlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
die stream gaat echt als dikke poep trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |