quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Ticker het volgende:
Hoeveel is iedereen gemiddeld kwijt over zo'n weekend?
Zonder kaartjes mee te rekenen verwacht ik zo'n 300 euro voor het gehele weekend?
Bij mij wisselde het nogal, met vooraf wiet en drank inslaan was ik al gauw een euro of 300 kwijt, andere keren kwam ik met ¤50,- aan het einde van het weekend. Vertel hier waar en hoeveel geld je op LL de put in gooit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Schaam je niet om er een topic over te openen. Het mag nu.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:00 schreef belsen het volgende:
Laatste jaar dat ik er was, waren ze net begonnen met de munten voor lege bekertjes te geven... Toen heb ik geloof ik winst gemaakt.
Een CD?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Tussen de 50 en 100 euro per dag. Soms wat meer al een shirt of een cd aanschaf.
Vorig jaar bij inkopen mooie meevaller gehad bij de Albert Heijn. Ik vroeg om 4 pakken tabak, gaf 20 euro, en kreeg zo'n 15,50 terug whehehehehe.
Het eerste jaar loonde dat nog, toen liet iedereen ze zeker de eerste twee dagen staan. Daarna werden ze ook slimmer en kreeg je meer mensen die aan 't scharrelen waren. Wij maakten er op vrijdag toen een sport van om er zo snel mogelijk veel te vinden en dat lukte toen nog goed.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef Alunda het volgende:
vorig jaar iets van 180 euro inclusief mijn kaartje
Aan het begin van de 2e hadden we een munten automaat gevonden die het niet goed
deed en voor 0.05 euro 50 muntjes gaf, dus allemaal genoeg ingeslagen en voor de rest
van het festival en wat we over hadden nog weer even ingewisseld
Vriend van me 2 jaar terug. Kaartje 4 dagen vantevoren op marktplaats gekocht voor 70,-. Haalt 'ie muntjes krijg 'ie 50 voor 25,- ipv andersom ofzo.quote:
Werkelijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef Alunda het volgende:
vorig jaar iets van 180 euro inclusief mijn kaartje
Aan het begin van de 2e hadden we een munten automaat gevonden die het niet goed
deed en voor 0.05 euro 50 muntjes gaf, dus allemaal genoeg ingeslagen en voor de rest
van het festival en wat we over hadden nog weer even ingewisseld
Heuj! Dat was ik!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vriend van me 2 jaar terug. Kaartje 4 dagen vantevoren op marktplaats gekocht voor 70,-. Haalt 'ie muntjes krijg 'ie 50 voor 25,- ipv andersom ofzo.Lucky bastard.
Dat is best een duidelijke uitgave lijst!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:14 schreef probeer het volgende:
*10 gram wiet a 80 euro
*2 flessen sterke drank a 30 euro (mixen met cola)
*wat etenswaren 30 euro
*blikbier neem ik nooit mee, om een of andere reden krijg ik lauw blikbier echt niet weg, alsof je pis zuipt. mijn bier koop ik daar.
*40 euro per dag
~250 dus
Wow, drink je dan niks op het terrein?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Jimbo het volgende:
wat geven jullie veel uitik red het echtmet 50 - 75 euro
drank en zooi koop ik in de winkels wel eneten gewoon op het terrein
nee niet echt veel . daarom...75uro is genoegquote:
Minder drugs gebruiken he!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee niet echt veel . daarom...75uro is genoeg
maar meotzeggen dati k schrikbarend weinig eet op festivals , dit jaar met pinkpop in 3 dagen tijd , 4 broodjes frikandel en een hamburger op..
nog ergerquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef RedGuy het volgende:
Niet eten op Lowlands is zonde.
Je hebt er echt de lekkerste dingen.
2x2 pillen voor in de bravo vr en zo na 0.00 uurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:14 schreef probeer het volgende:
*10 gram wiet a 80 euro
*2 flessen sterke drank a 30 euro (mixen met cola)
*wat etenswaren 30 euro
*blikbier neem ik nooit mee, om een of andere reden krijg ik lauw blikbier echt niet weg, alsof je pis zuipt. mijn bier koop ik daar.
*40 euro per dag
~250 dus
Zuinig is inderdaad het nieuwe gierig!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Jimbo het volgende:
wat geven jullie veel uitik red het echtmet 50 - 75 euro
drank en zooi koop ik in de winkels wel eneten gewoon op het terrein
Ja dag daar geloof ik geen hol van!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
daar geef ik meestal 500-600 uit. En zelf neem ik genoeg drugs mee. Drank koop ik allemaal daar.
Dat lijkt me zo af te leiden van het festival. Laat staan dat het gewoon op werk lijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Het eerste jaar loonde dat nog, toen liet iedereen ze zeker de eerste twee dagen staan. Daarna werden ze ook slimmer en kreeg je meer mensen die aan 't scharrelen waren. Wij maakten er op vrijdag toen een sport van om er zo snel mogelijk veel te vinden en dat lukte toen nog goed.
Ik geloof dat je nu ook 20 in plaats van 10 bekers moet inleveren voor een munt en iedereen heeft door dat ze beter op hun lege bekers moeten letten.
Dat gaat mij iets te verquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:22 schreef zhe-deviIII het volgende:
Met wat handwerk kun je het meeste wel gratis krijgen
dat is wat mij verleden jaar ook op vielquote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef RedGuy het volgende:
Niet eten op Lowlands is zonde.
Je hebt er echt de lekkerste dingen.
Met dat festival bier kom je toch al snel op een biertje of 20 per dag. Zeker als het warm is. Af en toe neem je nog wat anders. Bijvoorbeeld een paar mochito. Dus dan zit je al snel aan de 60 euro per dag. Dan komt er nog ca 15 euro aan eten per dag bij. Laten we het dan afronden op 200 euro.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
130 euro is echt het maximum hoor. Vraag me af wat sommige mensen hier doen als ze zoveel geld uitgeven. Ik eet en drink best royaal op Lowlands. Ook echt de wat exclusievere dingetjes (geen normale thee, maar ijsthee uit de theetuin en geen friet met saus, maar roti bij de surinamer, etc.). Eten jullie kaviaar en drinken jullie champagne met bladgoud ofzo?
nee, je leeft op de mannelijke medemens zekerquote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik let er nooit zo op eigenlijk, maar meestal kom ik met 20 muntjes wel uit dacht ik.
Das trouwens wel weinig. Ik denk 30.
Maar ik koop verder nooit merchandise ofzo, gaat alleen op aan eten/drinken.
Nee hoor, ik betaal alles zelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee, je leeft op de mannelijke medemens zeker
Dit, maar dan per dag.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik let er nooit zo op eigenlijk, maar meestal kom ik met 20 muntjes wel uit dacht ik.
Vorig jaar was het 2,30 ofzo toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
hoeveel euro is 1 muntje ongeveer? 2 euro?
30 muntjes? Dat is 6 a 7 drankjes op een hele dag en een klein beetje voedsel erbijquote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
20 bier.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Met dat festival bier kom je toch al snel op een biertje of 20 per dag. Zeker als het warm is. Af en toe neem je nog wat anders. Bijvoorbeeld een paar mochito. Dus dan zit je al snel aan de 60 euro per dag. Dan komt er nog ca 15 euro aan eten per dag bij. Laten we het dan afronden op 200 euro.
Stappen met Sloebersquote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef MadGuy het volgende:
Ligt er ook heel erg aan met wie je er bent. Vorig jaar was ik er met twee vrienden, dan kost een rondje niet veel. Maar dit jaar ben ik alleen en ik gok dat ik wel wat vrienden tegen ga komen. dat betekent ook vaak rondjes, véél rondjes. Tel uit je winst.
En waar zit de winst dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik bedoelde vooral veel rondjes uit mijn zak, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |