Met dat festival bier kom je toch al snel op een biertje of 20 per dag. Zeker als het warm is. Af en toe neem je nog wat anders. Bijvoorbeeld een paar mochito. Dus dan zit je al snel aan de 60 euro per dag. Dan komt er nog ca 15 euro aan eten per dag bij. Laten we het dan afronden op 200 euro.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
130 euro is echt het maximum hoor. Vraag me af wat sommige mensen hier doen als ze zoveel geld uitgeven. Ik eet en drink best royaal op Lowlands. Ook echt de wat exclusievere dingetjes (geen normale thee, maar ijsthee uit de theetuin en geen friet met saus, maar roti bij de surinamer, etc.). Eten jullie kaviaar en drinken jullie champagne met bladgoud ofzo?
nee, je leeft op de mannelijke medemens zekerquote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik let er nooit zo op eigenlijk, maar meestal kom ik met 20 muntjes wel uit dacht ik.
Das trouwens wel weinig. Ik denk 30.
Maar ik koop verder nooit merchandise ofzo, gaat alleen op aan eten/drinken.
Nee hoor, ik betaal alles zelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee, je leeft op de mannelijke medemens zeker
Dit, maar dan per dag.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik let er nooit zo op eigenlijk, maar meestal kom ik met 20 muntjes wel uit dacht ik.
Vorig jaar was het 2,30 ofzo toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
hoeveel euro is 1 muntje ongeveer? 2 euro?
30 muntjes? Dat is 6 a 7 drankjes op een hele dag en een klein beetje voedsel erbijquote:Op zondag 26 juli 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
20 bier.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Met dat festival bier kom je toch al snel op een biertje of 20 per dag. Zeker als het warm is. Af en toe neem je nog wat anders. Bijvoorbeeld een paar mochito. Dus dan zit je al snel aan de 60 euro per dag. Dan komt er nog ca 15 euro aan eten per dag bij. Laten we het dan afronden op 200 euro.
Stappen met Sloebersquote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef MadGuy het volgende:
Ligt er ook heel erg aan met wie je er bent. Vorig jaar was ik er met twee vrienden, dan kost een rondje niet veel. Maar dit jaar ben ik alleen en ik gok dat ik wel wat vrienden tegen ga komen. dat betekent ook vaak rondjes, véél rondjes. Tel uit je winst.
En waar zit de winst dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik bedoelde vooral veel rondjes uit mijn zak, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |