ja dat is wel zo, maar ik weet niet, er zijn maar heel weinig plaatsen beschikbaar en ik denk dat er genoeg moeders met grotere (en meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Chell het volgende:
Waarom wil je pas volgend jaar Huup? Tis pas in september he, we zijn er vroeg bij
Dat vroeg ik me ook af! Niet dat ik scrap hoor, maar gewoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef LadyS het volgende:
Zijn die foto's wel geschikt om af te drukken eigenlijk, op gewoon foto formaat? Ik scrap nl. graag, en daar moet ik dus printjes voor hebben dan
Er zijn nog wel meer fotograafmensen, dus wellicht kun je met de andere mensen wat regelen? Ik kan me voorstellen dat het erg druk wordt als je daar met meerdere mensen gaat schietenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk! Maar... Tis dus niet voor andere fotografen?![]()
Erg jammer, ik fotografeer ook graag zwangere dames, babies en kindjes dus ik had graag meegedaan.
Ja, wie weet. Ik hou me aanbevolen iigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59 schreef lcicle het volgende:
Ik had het lijstje weer aangevuld! En nee hoor, wij doen niet aan *vol*Er is plaats voor 10 volwassenen plus 2 fotografen, met hun kinderen. Wanneer er meer aanmeldingen zijn (zoals nu) gaan we binnenkort loten
Wel zo eerlijk, niet iedereen is 24/7 online
Sorry MissBliss, het was ook zeker leuk geweest om met jou te fotograferen, maar ik kon helaas niet elke fotograferende OUDer vragen omdat er simpelweg de ruimte niet voor is. Dan zouden we elkaar alleen maar in de weg lopen en dat is zonde.
Wie weet, een andere keer! Want er wordt wel heel erg enthousiast gereageerd.. Boven mijn verwachting, maar echt super!
Okay, ik zal eens kijken of het evt. voor ons een optie is om te komenen of Twan dat weekend bij ons is, het is wel ver... maar dat laat ik nog wel weten hier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
Wat mij betreft mag Twan mee hoorBeetje lullig als hij thuis moet blijven
We kunnen alleen niet garanderen dat er een mooie foto uit komt met hen twee samen. Anders hebben we Photoshop nog
Ik wil misschien wel, zou dan 30 weken zwanger zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
Zijn er misschien nog zwangeren die dan een mooie ronde buik hebben? Jullie zijn ook meer dan welkom hoor! Zwangere vrouwen zijn zooo mooi op de foto
nee, hoeft niet; ik heb waarschijnlijk toch geen vervoer en dan is er weer plek voor een ander kindje met mamaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef lcicle het volgende:
Mag ik jou/jullie er ook bij zetten pinquit?
Heel sneaky! Ik vind dat er opnieuw geloot moet worden voor de volgorde van de reservelijst!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef Lishe het volgende:
En ik geef me heel sneaky meteen op voor de reservelijst.
<3
mi casa es su casaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ehm, buurt van Boschdijk weet ik zo niets... Pannenkoekenhuis proeftuin Philips Fruittuin op de oirschotsedijk?
ik woon zowat op de boschdijkquote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef MamsX het volgende:
Jawel natuurlijk is er een reservelijst!!!Gewoon degene die het eerst komt als er iemand niet kan is de gelukkige.
Dus rond de 19e dit topic goed F5en
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en natuurlijk gefeliciteerd en veel plezier degenen die wel ingeloot zijn
En die reservelijst moet echt anders, want ik ga er natuurlijk noooooit snel zijn vanuit Amsterdam!
ja, ik heb nog 1 tegoed bon liggen, die andere heb ik cadeau gedaan aan zwangere vriendinnen, weet alleen niet of ze bij je zijn geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef lcicle het volgende:
Oh de loting is al geweest zie ik nu! Wat leuk! We zaten al eeeeuwen op het laatste lootje dat geactiveerd moest worden te wachten..
Ik wil wel een reservelijstje maken.. maar vind het niet zo leuk als daar een volgorde in wordt aangehoudenDegenen die nu ingeloot zijn, zijn ervoor verantwoordelijk dat hun plek vervuld wordt. Als dat niet gaat lukken, kan diegene zelf iemand anders vragen uit dat reservelijstje. Is dat een idee?
En sowieso houd ik het lijstje bij de hand, mochten we nog zo'n meeting organiseren..
Amaranta, had jij niet ooit nog een prijs van mij gewonnen..?
Nee, alleen als je nr deelnemer 1 t.m 10 zou hebben. Dan zou je 1 van de 10 plekjes hebben namelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik snap het niet... Ik heb lootje 'Texelonia' met erin het berichtje 'foto's!'... Geen nummer of niks. Mag ik nu wel of niet komen?
![]()
Zal ik dan maar een foto van je nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh. Ik had nog hoop omdat ik zo vrolijk foto's zag staan met uitroepteken
.
Ik wens iedereen veel plezier en hele mooie foto's toe.
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh. Ik had nog hoop omdat ik zo vrolijk foto's zag staan met uitroepteken
.
Ik wens iedereen veel plezier en hele mooie foto's toe.
Oh jaquote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...
Nou, ik vind het een hartstikke leuk idee en wens alle gelukkigen en de fotografen een leuke dagquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef Chell het volgende:
Oh, er is geloot![]()
Gelukkigen: gefeliciteerd!
Sorry voor hen die misgegrepen hebben
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Ik kan Sasha gewoon een naam laten trekken dan ofzo.quote:
hallooo aarde je hebt PMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef lcicle het volgende:
*aarde aan Estrys, TearSong en LadyS*
Zouden jullie even willen doorgeven welk lootje je had getrokken? Brighteyes staat namelijk te popelen om lootjes te trekken voor het reservelijstje!En ik mis nog 1 deelnemer..
Verder heb ik van een paar mensen nog geen mailtje ontvangen met hun gegevens..
Nee wij hebben geen huisdieren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Ook leuk, amaranta!
Hebben jullie een kat/hond?![]()
Morgen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef fIoortje het volgende:
Zijn er al lootjes getrokken voor de reservelijst?
Noujaa doe eens niet zo gek, zo is het hartstikke eerlijk toch?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hopen voor de meiden bovenaan dat er nog een plekje vrij komt en een dikkevoor de meiden lager op het lijstje want de kansen slinken zo wel heel aanzienlijk. Voel me nog echt een soort van rot ook. Terwijl het echt eerlijk gegaan is.
Sorry Icicle...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef lcicle het volgende:
Dan gooi ik de documentjes die ik van de week gemaakt heb maar weer in de prullenbak.. Jammer dat er zo laat nog steeds afmeldingen komen! Pas maar op, straks meld ík me nog af
Snoopy en Amaranta mogen dus ook komen, (nog net zo) leuk! *o* Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij je NAW+tel.nr. te mailen op fotomeeting @ kiekakiddo .nl
Ook van Lishe, Sugar en Dutchie heb ik deze gegevens nog niet ontvangen.
Ik geef je mijn nummer wel, voor het geval jij autopech krijgt ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:20 schreef Estrys het volgende:
Mochten er nog last minute afzeggers zijn op het moment supreme, geen probleem, wij zijn met 30 minuten in Eindhoven
jij bent altijd welkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Stil Snoopje! (en Lis!! Ojee.magiknogwelkomen?) <3
Je hebt verschillende die niet vlekken, gebruik ik zelf vaak in de studio en bij huwelijksreportages.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Bellenblaasvlekken had ik idd even niet aan gedacht.Slim van je!
Neem gewoon mee, tis altjid kei gezellig in Eindhoven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:31 schreef dutchie het volgende:
Dan zet ik manlief ook nog even in de wacht.
Zou wel jammer zijn, maar even afwachten toch.
Nee, dan neem ik 'm niet mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lcicle het volgende:
Sugar, als jij de auto gaaf vindt op de foto, neem hem gerust mee!
quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een goede vraag...
Ik heb er ook zin in alleen is ze een beetje ziekig
Ze heeft een hele week om op te knappen dus dat komt helemaal goed dat weet ik zeker!quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef amaranta het volgende:
Als we dan niet gaan pre/aftermeeten ofzo
Is het dan een idee dat ik mijn senseo apparaat meesleur of een waterkoker ofzo?
Want hoe zit het eigenlijk met drinken daar?
Moeten we allemaal wat meenemen of???????
Ik heb jou en je gezin zien fietsen op de hoogstraat net. Storm super cute voorop bij papaquote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Sugar het volgende:
He Lily!Wat rot! Niet de meet, ja, ook, maar vooral dat je dit hebt! Ik hoop echt heel hard voor je dat het deze keer anders loopt dan tijdens je eerste zwangerschap.
Sterkte.
Lois, wat schattig van Iris.Dat moet toch ook geweldig zijn, zo'n vooruitzicht voor dat grietje!
![]()
Is er animo om nog koffie, thee pannenkoeken te doen an afloop? Iedereen ís nog welkom na afloop hier. Even peilen, zodat ik weet of en met hoeveel mensen ik dan rekening moet houden?
goed ideequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef Sugar het volgende:
Ik organiseer gewoon ooit weer een tuinmeet met lekkers.En dan komen Lily en Sjak ook maar mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |