hallooo aarde je hebt PMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef lcicle het volgende:
*aarde aan Estrys, TearSong en LadyS*
Zouden jullie even willen doorgeven welk lootje je had getrokken? Brighteyes staat namelijk te popelen om lootjes te trekken voor het reservelijstje!En ik mis nog 1 deelnemer..
Verder heb ik van een paar mensen nog geen mailtje ontvangen met hun gegevens..
Nee wij hebben geen huisdieren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Ook leuk, amaranta!
Hebben jullie een kat/hond?![]()
Morgen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef fIoortje het volgende:
Zijn er al lootjes getrokken voor de reservelijst?
Noujaa doe eens niet zo gek, zo is het hartstikke eerlijk toch?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hopen voor de meiden bovenaan dat er nog een plekje vrij komt en een dikkevoor de meiden lager op het lijstje want de kansen slinken zo wel heel aanzienlijk. Voel me nog echt een soort van rot ook. Terwijl het echt eerlijk gegaan is.
Sorry Icicle...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef lcicle het volgende:
Dan gooi ik de documentjes die ik van de week gemaakt heb maar weer in de prullenbak.. Jammer dat er zo laat nog steeds afmeldingen komen! Pas maar op, straks meld ík me nog af
Snoopy en Amaranta mogen dus ook komen, (nog net zo) leuk! *o* Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij je NAW+tel.nr. te mailen op fotomeeting @ kiekakiddo .nl
Ook van Lishe, Sugar en Dutchie heb ik deze gegevens nog niet ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |