quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en natuurlijk gefeliciteerd en veel plezier degenen die wel ingeloot zijn
En die reservelijst moet echt anders, want ik ga er natuurlijk noooooit snel zijn vanuit Amsterdam!
ja, ik heb nog 1 tegoed bon liggen, die andere heb ik cadeau gedaan aan zwangere vriendinnen, weet alleen niet of ze bij je zijn geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef lcicle het volgende:
Oh de loting is al geweest zie ik nu! Wat leuk! We zaten al eeeeuwen op het laatste lootje dat geactiveerd moest worden te wachten..
Ik wil wel een reservelijstje maken.. maar vind het niet zo leuk als daar een volgorde in wordt aangehoudenDegenen die nu ingeloot zijn, zijn ervoor verantwoordelijk dat hun plek vervuld wordt. Als dat niet gaat lukken, kan diegene zelf iemand anders vragen uit dat reservelijstje. Is dat een idee?
En sowieso houd ik het lijstje bij de hand, mochten we nog zo'n meeting organiseren..
Amaranta, had jij niet ooit nog een prijs van mij gewonnen..?
Nee, alleen als je nr deelnemer 1 t.m 10 zou hebben. Dan zou je 1 van de 10 plekjes hebben namelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik snap het niet... Ik heb lootje 'Texelonia' met erin het berichtje 'foto's!'... Geen nummer of niks. Mag ik nu wel of niet komen?
![]()
Zal ik dan maar een foto van je nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh. Ik had nog hoop omdat ik zo vrolijk foto's zag staan met uitroepteken
.
Ik wens iedereen veel plezier en hele mooie foto's toe.
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh. Ik had nog hoop omdat ik zo vrolijk foto's zag staan met uitroepteken
.
Ik wens iedereen veel plezier en hele mooie foto's toe.
Oh jaquote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Tex bij het verlanglijstje dan foto´s heeft ingevuld...
Nou, ik vind het een hartstikke leuk idee en wens alle gelukkigen en de fotografen een leuke dagquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef Chell het volgende:
Oh, er is geloot![]()
Gelukkigen: gefeliciteerd!
Sorry voor hen die misgegrepen hebben
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Ik kan Sasha gewoon een naam laten trekken dan ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |