Ik geef je mijn nummer wel, voor het geval jij autopech krijgt ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:20 schreef Estrys het volgende:
Mochten er nog last minute afzeggers zijn op het moment supreme, geen probleem, wij zijn met 30 minuten in Eindhoven
jij bent altijd welkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Stil Snoopje! (en Lis!! Ojee.magiknogwelkomen?) <3
Je hebt verschillende die niet vlekken, gebruik ik zelf vaak in de studio en bij huwelijksreportages.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Bellenblaasvlekken had ik idd even niet aan gedacht.Slim van je!
Neem gewoon mee, tis altjid kei gezellig in Eindhoven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:31 schreef dutchie het volgende:
Dan zet ik manlief ook nog even in de wacht.
Zou wel jammer zijn, maar even afwachten toch.
Nee, dan neem ik 'm niet mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lcicle het volgende:
Sugar, als jij de auto gaaf vindt op de foto, neem hem gerust mee!
quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een goede vraag...
Ik heb er ook zin in alleen is ze een beetje ziekig
Ze heeft een hele week om op te knappen dus dat komt helemaal goed dat weet ik zeker!quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef amaranta het volgende:
Als we dan niet gaan pre/aftermeeten ofzo
Is het dan een idee dat ik mijn senseo apparaat meesleur of een waterkoker ofzo?
Want hoe zit het eigenlijk met drinken daar?
Moeten we allemaal wat meenemen of???????
Ik heb jou en je gezin zien fietsen op de hoogstraat net. Storm super cute voorop bij papaquote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Sugar het volgende:
He Lily!Wat rot! Niet de meet, ja, ook, maar vooral dat je dit hebt! Ik hoop echt heel hard voor je dat het deze keer anders loopt dan tijdens je eerste zwangerschap.
Sterkte.
Lois, wat schattig van Iris.Dat moet toch ook geweldig zijn, zo'n vooruitzicht voor dat grietje!
![]()
Is er animo om nog koffie, thee pannenkoeken te doen an afloop? Iedereen ís nog welkom na afloop hier. Even peilen, zodat ik weet of en met hoeveel mensen ik dan rekening moet houden?
goed ideequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef Sugar het volgende:
Ik organiseer gewoon ooit weer een tuinmeet met lekkers.En dan komen Lily en Sjak ook maar mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |