Je hebt gewoon de zelfde combi als ik hier heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
toch de canon EF-S 18-200mm F3.5-5.6 IS besteld, scheelde maar een paar euro ten op zichte van de sigma, leek me een iets betere image stabilizer wel waard...
normaal gekeken zonder kortingen waar de sigma toch een 100 euro goedkoper is had ik deze wel gehaald....
jij had toch de Sigma lens? die combi heb ik dan weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zelfde combi als ik hier heb.Bevalt me prima.
Nee, EOS1000D met Canon EF-S 18-200mm IS.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef lipje het volgende:
[..]
jij had toch de Sigma lens? die combi heb ik dan weer
niet beetje duur voor 1 cross ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef BroesWillems het volgende:
Kop weer terug... Mooi gevlakt, nieuwe klepsteelrubbers er in en de kleppen ingeslepen. Eigenlijk hadden de klepgeleiders ook vervangen moeten worden, maar ik vind het wel goed voor 1 cross...
tja, het moest gebeuren, anders was het na een half rondje afgelopen. Dus of 150 euro (dit kost het bij elkaar) uitgeven en wel mee kunnen rijden... of de auto dom laten staan...quote:
dat gebeurde bij mijn auto dus ook nu...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan je beter Alfa rijden, problemen daar verdwijnen meestal net zo spontaan als ze gekomen zijn
Lada ook... meestalquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan je beter Alfa rijden, problemen daar verdwijnen meestal net zo spontaan als ze gekomen zijn
(vanaf 1:10 ongeveer)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Paladijn het volgende:
NEIN SO GEHTS NICHT @ 00:28 http://www.ring-fokus.de/videos.php?vid=78
Maar een bandje kwijtraken is natuurlijk niets vergeleken hiermee...
das een snelle manier om een auto af te schrijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Paladijn het volgende:
NEIN SO GEHTS NICHT @ 00:28 http://www.ring-fokus.de/videos.php?vid=78
Maar een bandje kwijtraken is natuurlijk niets vergeleken hiermee...
Sinds wanneer ben jij weer aan de vrouw dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrouwlief begint Peugeotliefde te ontwikkelen, daar kan ik ook wel mee leven.
Op Geen Stijl staat dit filmpje met als aankondiging: "Naakte Meisjes, die dingen doen met komkommers op de Albert Cuyp-markt in Amsterdam"quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef BroesWillems het volgende:
ZEG HALLO, IK KAN GEEN FILMPJES KIJKEN OP HET WERK, DUZZZ ZOUDEN JULLIE DIE ACHTERWEGE WILLEN LATEN ZODAT IK ME NIET ZIT OP TE VRETEN VAN NIEUWSGIERIGHEID...![]()
![]()
alvast bedankt...
dat had ik nu echt niet verwacht....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Geen Stijl staat dit filmpje met als aankondiging: "Naakte Meisjes, die dingen doen met komkommers op de Albert Cuyp-markt in Amsterdam"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |