dat gebeurde bij mijn auto dus ook nu...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan je beter Alfa rijden, problemen daar verdwijnen meestal net zo spontaan als ze gekomen zijn
Lada ook... meestalquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan je beter Alfa rijden, problemen daar verdwijnen meestal net zo spontaan als ze gekomen zijn
(vanaf 1:10 ongeveer)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Paladijn het volgende:
NEIN SO GEHTS NICHT @ 00:28 http://www.ring-fokus.de/videos.php?vid=78
Maar een bandje kwijtraken is natuurlijk niets vergeleken hiermee...
das een snelle manier om een auto af te schrijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Paladijn het volgende:
NEIN SO GEHTS NICHT @ 00:28 http://www.ring-fokus.de/videos.php?vid=78
Maar een bandje kwijtraken is natuurlijk niets vergeleken hiermee...
Sinds wanneer ben jij weer aan de vrouw dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrouwlief begint Peugeotliefde te ontwikkelen, daar kan ik ook wel mee leven.
Op Geen Stijl staat dit filmpje met als aankondiging: "Naakte Meisjes, die dingen doen met komkommers op de Albert Cuyp-markt in Amsterdam"quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef BroesWillems het volgende:
ZEG HALLO, IK KAN GEEN FILMPJES KIJKEN OP HET WERK, DUZZZ ZOUDEN JULLIE DIE ACHTERWEGE WILLEN LATEN ZODAT IK ME NIET ZIT OP TE VRETEN VAN NIEUWSGIERIGHEID...![]()
![]()
alvast bedankt...
dat had ik nu echt niet verwacht....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Geen Stijl staat dit filmpje met als aankondiging: "Naakte Meisjes, die dingen doen met komkommers op de Albert Cuyp-markt in Amsterdam"
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef ThaFreak het volgende:
setje compleet, wat een bakbeest vergeleken met de standaard 18-55 lens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
helaas, mijn opgebouwde credits zijn nu compleet op bij hun...quote:
nee dat niet helaas. Maar maak er een leuke dag vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn voldoende mensen ja, hoezo, wilt er toch nog iemand mee doen? Ik kan em er dan misschien nog bij/tussen plannen.
Het is zaterdag ja
Dank je, ik zal kijken of grafiek kan inscannen en zal deze dan online zetten. Kan wel ff duren, want zit tijdelijk op een andere pc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee dat niet helaas. Maar maak er een leuke dag van
dan blijft het volgens mij nog steeds vrij gunstig, in de catalogus staat die voor 22000 excl bpm en btw, dus dan heb je nog een buffer van ~7500-8500 euro.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef Paladijn het volgende:
Je vergeet de veilingskosten Fuug, volgens mij is dat ~15% en ook nog eens over de btw heen
En speciaal voor onze Fransozen/Fryslan fapper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote versies staan op mijn flickr pagina.
Rock Am Ring?quote:
Als seks c.q. 'weinig subtiele' humor je ding is, probeer eens Jimmy Carrquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef ook_gek het volgende:
even een flauwe mop
Kom een man bij de hoeren en ze kleden zich beiden uit. Opeens ziet de man iets op de lies van de vrouw en vraagt wat het is. Nou zegt die hoer, dat is een tattoo kijk maar het is een schelp. Je moet anders even je oor er tegen aan houden zegt die hoer er direct achteraan. HOezo zegt die man, hoor ik dan de zee? Nee zegt die hoer dat niet, maar ruiken doe je hem dan wel!
hoe ging het zaterdag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik zal kijken of grafiek kan inscannen en zal deze dan online zetten. Kan wel ff duren, want zit tijdelijk op een andere pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |