Klopt, komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef rival het volgende:
damn....
2 maandjes om wat te zoeken babe![]()
ze hebben je niet meer nodig? of niet tevreden?
Je krijgt van mij ook een dikke 10! Hoewel ik me afvraag wat ik KF dan voor cijfer voor overdrijven zou moeten geven... een 11?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
of was dat te overdreven?
maar je moest toch niet bang zijn voor hiv?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Maareh, als je als single echt helemaal los wil gaan, moet je naar Hersonnisos, seks is daar goedkoper dan water.......
Dat moet je altijd op vakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je moest toch niet bang zijn voor hiv?
maar je krijgt het heus niet van zoenen (al schijnt 50% ofzo van de nederlanders te denken....te triest)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je altijd op vakantie.
Ik had er alleen niet zoveel zin in allemaal, maar damn wat een geslet...
Nou, voor mij is het nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat moet ik ook nog een keer doen, zo'n Salou achtige vakantie...
Vraag me alleen af of dat wat voor mij is, 1 way to find out
sletquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
hier is niet eens een reactie op nodig om het priceless te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je krijgt het heus niet van zoenen (al schijnt 50% ofzo van de nederlanders te denken....te triest)
Erg hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het niets.
Ik heb me prima vermaakt hoor, dat lukt me overal wel, maar wat een hellhole.... op 250 m 3 keer Friet van Piet, het Hof van Holland etc.
* Knuffelzacht schrapt hersonnisos van lijstjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijn
backpacken in de achtertuin voor 1 weekje noem ik geen backpackenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ga vanavond wel vakantie bespreken met 5 vrienden
Maar even ter sprake brengen...
Ik had zelf het idee om een week door Frankrijk of Duitsland te backpacken
Oh, daar zijn we niet eens heen geweest na de verhalen.... beetje chillen op de boulevard, rondje lopen, hapje eten, drankje in de kroegen. Ik kom de dag wel doorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erg he
En dat star beach ook, wat een vreselijke gasten daar
Door duitsland backpacken? Dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ga vanavond wel vakantie bespreken met 5 vrienden
Maar even ter sprake brengen...
Ik had zelf het idee om een week door Frankrijk of Duitsland te backpacken
Ook jouw post is priceless zonder verder commentaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijn
Nja je moet toch ergens beginnen ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door duitsland backpacken? Dat lijkt mij dan weer niets
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
Ook jouw post is priceless zonder verder commentaar
Duitsland en frankrijk zijn qua verblijf juist erg duur hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja je moet toch ergens beginnen ?
Heb zoiets nog nooit gedaan, maar wil gewoon nieuwe dingen zien en nieuwe mensen leren kennen.
Gewoon op jezelf aangewezen zijn en wel zien waar je uitkomt...
Ik vind het alleen verschrikkelijk dat je altijd met andere rekening moet houden die dus ook andere interesses hebben
Duitsland / Frankrijk is het eerste wat in mij opkwam ivm financiën
Hebben jullie nog tips dan?
quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:57 schreef Feitosa het volgende:
Ga naar Tsjechie, dat is echt een goedkoop en mooi land.
gewoon op jezelf aangewezen zijn hoor ik net iemand zeggen, nou het plannen is al een goed beginquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goede tip
Hoelang is leuk om weg te gaan ?
2 weken ofzo ?
Nja heb dit nog nooit gedaan...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon op jezelf aangewezen zijn hoor ik net iemand zeggen, nou het plannen is al een goed begin
Praag alleen al houd je 4 dagen zoet. Ik ben er indertijd 10 dagen geweest. Enkel retourtickets voor het vliegtuig gekocht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goede tip
Hoelang is leuk om weg te gaan ?
2 weken ofzo ?
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het hoordequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Vakantie.
Mooi klote met dat vliegtuig van Air France. Ik heb die vlucht meerdere keren gehad. Wel een keer of 6, 7.
Gaf me wel een heel rillerig gevoel
Huh, hoe heb je dat gedaan met eten en slaap plek dan ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Praag alleen al houd je 4 dagen zoet. Ik ben er indertijd 10 dagen geweest. Enkel retourtickets voor het vliegtuig gekocht.
Welkom bij Ziggo. God, de ellende die ik met die club heb gehad....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD KUT ZIGGO... heb mijn contract opgezegd hebben ze dat NIET veranderd!
Kan ik me voorstellen ja. Pffff.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Vakantie.
Mooi klote met dat vliegtuig van Air France. Ik heb die vlucht meerdere keren gehad. Wel een keer of 6, 7.
Ter plekke regelen. Duh.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh, hoe heb je dat gedaan met eten en slaap plek dan ?
op jezelf aangewezen zijn is dus dat soort dingen uitzoeken! zelf regelen, rondzoeken, rondbellen....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
Heb werkelijk geen idee wat je daar betaalt voor een nachtje jeugdherberg met voedsel ?
precies... dat noemen ze gewoon kamperen in de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
backpacken in de achtertuin voor 1 weekje noem ik geen backpacken
We hadden een appartement met 2 grote slaapkamers , 1 grote keuken met zithoek en een badkamer met ligbad in een zijstraat van de grote hoofdstraat daar voor 19 Euro per dag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja heb dit nog nooit gedaan...
Maar bedoel met 'leuk' de kosten
Heb werkelijk geen idee wat je daar betaalt voor een nachtje jeugdherberg met voedsel ?
Denk sowieso dat het niks gaat worden omdat 2 vrienden naar een camping in Nederland willen gaanserieus, ik ben toch geen 16 meer dat ik naar Renesse ga ofzo
Hoe danquote:
dat kan ik mij wel voorstellen ja, nare shit iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Vakantie.
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het hoordejij bent toch niemand verloren
?
Maakt natuurlijk niets uit maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn dat ik niet met Air France vlieg komende keer.quote:
Hij bedoelt dat ie alleen de tickets van tevoren had gekocht, popjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dan?
Die mensen willen toch ook gewoon geld verdienen?
Of bedoel je bij non-commerciele mensen, dus gewoon bij mensen thuis?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh, hoe heb je dat gedaan met eten en slaap plek dan ?
Wanneer was dat danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
We hadden een appartement met 2 grote slaapkamers , 1 grote keuken met zithoek en een badkamer met ligbad in een zijstraat van de grote hoofdstraat daar voor 19 Euro per dag.
We waren met z,n 2-en , maar daar kon je gemakkelijk met 8 man overnachten.
Dineren in een 4 sterren restaurant : 25 euro ( pp ), alles erop en eraan: voorgerecht , desert drank. Ik heb me daar dood gelachen om de prijzen. Duurste bier dat ik daar heb gedronken : 1 euro voor een halve liter.
Buiten Praag is het nog goedkoper.
Je snapt het principe van op de bonnefooi ergens heen gaan toch wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik heb zo samen met een 1 vriend en twee andere mensen 4 weken Montenegro gedaan. Gewoon er naar toe gereden, en daar wel gezien hoe en wat. Er zijn zoveel "Sobe" te huur daar dat je helemaal niets van te voren hoeft te regelen. Kost je hooguit 20 a 25 minuten voor je een goede slaap plek hebt gevonden voor de nacht. En dat voor ongeveer 5 a 6 euro per nacht per persoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Praag alleen al houd je 4 dagen zoet. Ik ben er indertijd 10 dagen geweest. Enkel retourtickets voor het vliegtuig gekocht.
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Maakt natuurlijk niets uit maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn dat ik niet met Air France vlieg komende keer.
wat een puber opmerking...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het hoordejij bent toch niemand verloren
?
daar kom je dan daar achter als je met rugtasjes er staat.... wees een vent en ga niet alles vragenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dan?
Okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ie alleen de tickets van tevoren had gekocht, popje
De rest heeft ie daar geregeld (maar wel betaald)
De kans dat het eerstvolgende neerstortende vliegtuig bij dezelfde maatschappij zit is kleiner dan dat die bij een willekeurige maatschappij isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Maakt natuurlijk niets uit maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn dat ik niet met Air France vlieg komende keer.
Ja ik weet dat de kans minimaal is met zo'n 50 Brazilianen in een vliegtuig, terwijl er weet ik veel hoeveel miljoen mensen in brazilië wonen, vond het alleen wel even netjes om te vragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een puber opmerking...de kans dat er een bekend persoon in een gecrasht vliegtuig zit is nihil
[..]
daar kom je dan daar achter als je met rugtasjes er staat.... wees een vent en ga niet alles vragen
als je al naar duitsland wilt gaan voor goedkopere tickets met bv de trein... kan je net zo goed met diezelfde trein doorrijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Als het heel lang terug is zal het nu wel duurder zijn zeker ?
Ik heb net even www.tsjechie.nl gebookmarkedvanmiddag maar even uitzoeken
En het is zeker voordeliger om er via een Duitse luchthaven heen te vliegen ?
vliegen??? das gewoon aan te rijden man!... is nog makkelijker ook, heb je gewoon eigen vervoer bij de hand ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Als het heel lang terug is zal het nu wel duurder zijn zeker ?
Ik heb net even www.tsjechie.nl gebookmarkedvanmiddag maar even uitzoeken
En het is zeker voordeliger om er via een Duitse luchthaven heen te vliegen ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappij
GMTAquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
De kans dat het eerstvolgende neerstortende vliegtuig bij dezelfde maatschappij zit is kleiner dan dat die bij een willekeurige maatschappij is
Het begrip zelf heb ik nooit gehoord, maar ik denk dat ik wel weet van het inhoudtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je snapt het principe van op de bonnefooi ergens heen gaan toch wel?
Pak een hotel, en if al else fails slaap je buiten in een tent, so what.
dat soort dingen vraag je niet op FOK.... en het was een kist met 228 passagiers aan boord waarvan 1 nederlander... ga je nu aan iedereen op fok vragen of hij toevallig een fam. lid op die kist had zitten??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de kans minimaal is met zo'n 50 Brazilianen in een vliegtuig, terwijl er weet ik veel hoeveel miljoen mensen in brazilië wonen, vond het alleen wel even netjes om te vragen.
gmtaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappij
Hmm ik weet niet hoe het zit met een lease auto in het buitenland eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vliegen??? das gewoon aan te rijden man!... is nog makkelijker ook, heb je gewoon eigen vervoer bij de hand ook
Ik zou mijn sportschoenen aantrekken en rondjes gaan lopen, je wordt traag ouwe.. Rippert is je al twee keer voor geweestquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het begrip zelf heb ik nooit gehoord, maar ik denk dat ik wel weet van het inhoudt
Het waren 2 Nederlanders, 1 Nederlandse reisde op een Braziliaans paspoortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat soort dingen vraag je niet op FOK.... en het was een kist met 228 passagiers aan boord waarvan 1 nederlander... ga je nu aan iedereen op fok vragen of hij toevallig een fam. lid op die kist had zitten??
Chesny Krumlov is ook een mooi pittoresk stadje daar waar we 4 dagen hebben verbleven in een pensionnetje , 1 grote kamer met zithoek , bed, minibar. Elke ochtend ontbijt in de tuin aan de rivier die door het pittoreske stadje stroomt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok
Maar dat was ik ook van plan hoor!
Denk dat het goed is om even iets volwassener te worden, denk dat mijn vrienden het alleen niet aandurven, omdat ze volgens mij niet de luxe van thuis kunnen missen
het gaat om dat je dat soort dingen niet op een publieke forum vraagt. als je zoiets wilt weten pm je dat. Je confronteerd iemand met een persoonlijke en zeer gevoelige vraag waar die persoon misschien geen antwoord op wil geven en dan al waarschijnlijk helemaal niet hier....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het waren 2 Nederlanders, 1 Nederlandse reisde op een Braziliaans paspoort
Wie noem jij ouwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou mijn sportschoenen aantrekken en rondjes gaan lopen, je wordt traag ouwe.. Rippert is je al twee keer voor geweest
We zijn ook een keer naar Hongarije gevlogen , daar een auto gehuurd met navigatie. Dat is ook niet echt duur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vliegen??? das gewoon aan te rijden man!... is nog makkelijker ook, heb je gewoon eigen vervoer bij de hand ook
kwaak misschien morgen naar T4quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou mijn sportschoenen aantrekken en rondjes gaan lopen, je wordt traag ouwe.. Rippert is je al twee keer voor geweest
was daar nog iets te doen anders dan relaxen en van de natuur genieten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Chesny Krumlov is ook een mooi pittoresk stadje daar waar we 4 dagen hebben verbleven in een pensionnetje , 1 grote kamer met zithoek , bed, minibar. Elke ochtend ontbijt in de tuin aan de rivier die door het pittoreske stadje stroomt.
Geweldig italiaans restaurant, fijne cocktailbar , lekker kanoen en mountainbiken, bowlingbaan, cinema, discotheek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
was daar nog iets te doen anders dan relaxen en van de natuur genieten?
ik denk dat westfriesland gevaarlijker is dan tsjechiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik wil ook wel uitgaan daar hoor
Is het in een land als Tsjechië niet gevaarlijk eigenlijk ?
Kans om ontvoerd te worden ofzo
Ja, ik heb laatst de film Hostel gezien![]()
Hoe wereldvreemd kun je zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
He! alles wat er in de films te zien is, is echt gebeurd!!quote:
uh ja... anders verdwaal je constant tussen die bruggen. Ik had in 92 geluk dat ik er bij locals logeerde. Heb echt stukken stad gezien waar geen toeristen kwamenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
We zijn ook een keer naar Hongarije gevlogen , daar een auto gehuurd met navigatie. Dat is ook niet echt duur.
Wel fijn om navigatie te hebben, zeker in Boedapest.
Het was meer een grapjequote:
Prima uitgaan , we wisten alleen niet waar het te doen was in Praag , dus we kwamen bij een gare discotheek uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
uh ja... want daar wonen de diepfriezen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat westfriesland gevaarlijker is dan tsjechie
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat westfriesland gevaarlijker is dan tsjechie
dus batman is echt? en kingkong ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He! alles wat er in de films te zien is, is echt gebeurd!!
Hehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Terminator salvation! , daar wilde ik gisteravond naartoe, maar iedereen was te gaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
kwaak morgen 14:15 spuimarkt den haag Terminator 4(zoals het er nu naar uitziet ga ik dat heul makkelijk halen
Die zijn duidelijk nepquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus batman is echt? en kingkong ook?
dat is zelfde vergelijking dat als je geraakt bent door bliksem de klans kleiner is dat je nog een keer geraakt word... BS (bullshit voor de noobs) de kans is net zo grootquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HeheJa daar heb je inderdaad een goed punt mee
Vergeet Spice Girls the movie niet en Garfieldquote:
De kans is met alles hetzelfde, altijd 50%, je wordt of wel of niet geraaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is zelfde vergelijking dat als je geraakt bent door bliksem de klans kleiner is dat je nog een keer geraakt word... BS (bullshit voor de noobs) de kans is net zo groot
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is zelfde vergelijking dat als je geraakt bent door bliksem de klans kleiner is dat je nog een keer geraakt word... BS (bullshit voor de noobs) de kans is net zo groot
* kingmob houdt zich inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk is King Kong echt! Dat gedoe met de 9/11 en terroristen is cover-up, eigenlijk heeft een giga aap die twee torens kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus batman is echt? en kingkong ook?
* Knuffelzacht schopt KF terug naar schoolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De kans is met alles hetzelfde, altijd 50%, je word of wel of niet geraakt
I know, kansberekening en zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wou je iets zeggen over quantas ofzo?quote:
ohw die plofjes die we uit de toren zagen komen was de aap die snel naar benede rende en zijn voetjes in het gebouw traptje??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk is King Kong echt! Dat gedoe met de 9/11 en terroristen is cover-up, eigenlijk heeft een giga aap die twee torens kapot gemaakt.
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schopt KF terug naar school
bijna goed jongen
Bij de tweede wel ja. Bij de eerste was het een scheet van Kongetje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wou je iets zeggen over quantas ofzo?
[..]
ohw die plofjes die we uit de toren zagen komen was de aap die snel naar benede rende en zijn voetjes in het gebouw traptje??
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'? want dat had ik al verbeterd voordat je met quote
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'? want dat had ik al verbeterd voordat je met quote
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijk
net als dat van een keuze maken tussen 3 deuren.
er zijn 3 deuren. je kiest er 1.
nu wordt er 1 van die andere 2 weggestreept en zijn er dus 2 deuren.
mag je weer kiezen.
blijf je bij je keuze of kies je de andere deur?
ik zei, maakt niet uit is 50/50 . na (hier op fok toevallig, ik deed nachtdienst) wat uurtjes ben ik toch overtuigt van het tegendeel
Nee ik ben er niet zo een. ik leef op gevoelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?
Voordat zij hem ingevoerd had bedoel ik natuurlijkquote:
dit toestel zal neit meer neerstorten. Volgens mij heb je 21 gekekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijk
net als dat van een keuze maken tussen 3 deuren.
er zijn 3 deuren. je kiest er 1.
nu wordt er 1 van die andere 2 weggestreept en zijn er dus 2 deuren.
mag je weer kiezen.
blijf je bij je keuze of kies je de andere deur?
ik zei, maakt niet uit is 50/50 . na (hier op fok toevallig, ik deed nachtdienst) wat uurtjes ben ik toch overtuigt van het tegendeel
hij is iemand die de film 21 heeft gezienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?
Het is echt geen feit dat de kans kleiner is dat een vliegtuig van dezelfde maatschappij 2 keer neerstortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet zo een. ik leef op gevoel
maar feiten zijn feiten en mij werd met berekeningen en cijfers duidelijk gemaakt dat het echt zo was. feiten weerleg ik niet
later als ie groot is snapt ie het welquote:
mot even mijzelf quoten... om te kunnen zeggen... IK LIJK WEL SLIM!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit toestel zal neit meer neerstorten. Volgens mij heb je 21 gekeken
hier word niet een complete maatschappij geëllimineerd.... maar een toestel dat direcht vervangen wordt door een ander. Dus ze spelen weer met de zelfde kansen mee in het spelletje "welk toestel crasht er als eerst" dus geen veranderingen ergo evenveel kans
Het is: 'hier wordt niet een hele...'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mot even mijzelf quoten... om te kunnen zeggen... IK LIJK WEL SLIM!
lol. Je had ook duurdere woorden zoals correlatie en kansruimte moeten gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
alleen jamemr van die T die ik bij word was vergeten... tocn niet zo slim
burst lieve schatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Lang single zijn maakt je eenzaamquote:
quote:
nee hoor... hooguit geilquote:
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberenquote:
KF kan bubbles door midden brekenquote:
had hem zelf al door... dat getuigt iig al van intelligentiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Juist nietquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Dat is sowieso een hele slechte stelling, want gedumpt worden is geen willekeur maar kan aan de persoon liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Nou, have funquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat gezellie naar psychiater...
laturz
geloof me... er zijn ergere dingen... zoals... haren laseren of zenwupijnquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Juist niet
Als stel kun je nog heel erg op elkaar gericht zijn en niet al te veel vrienden hebben daarbuiten, single zijn dwingt je om een sociaal leven met andere mensen op te zetten
Ah. Maar van alleen wapperen lost die geiligheid niet op hoorquote:
heb je ergens over te klagen rip?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah. Maar van alleen wapperen lost die geiligheid niet op hoor
Neequote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Ja, dat ik nu op mijn werk hitsig zit te wezen dan
Anders ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Als je een bureau hebt is dat toch zo opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
dan had je daar gisteren wat aan moeten doen
Dan doe je het gewoon weer.. en dan weer...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoor
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even rechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon weer.. en dan weer...
Vrouwen, altijd problemen zoeken.
Ook dat kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even recht
Dus je zat gewoon met je handen te wapperen terwijl wij wachtten op jou reactiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even recht
dan zoek je een tussendoortjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoor
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je zat gewoon met je handen te wapperen terwijl wij wachtten op jou reactie
He bah!
ikke nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand me even afleiden met een leuke stelling?
Sex op het werk, hoe denken jullie daar over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand me even afleiden met een leuke stelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Carooltjequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex op het werk, hoe denken jullie daar over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeej boeffiequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Make mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
voor straf moet je een betere verzinnen, Sedan
Goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej boeffie![]()
das lang geleden hoe ist met je?
klacht over jezelf?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Krijg ik direct een mailtje terug van hem of ik hem van dit soort zaken gespaard wil laten![]()
Oh, mijn ex vroeg me net gewoon hoe mijn vakantie wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even klagen over m'n ex?
Daarnet een verkeerd mailtje geopent en dus stuurt hij die door naar m'n contactpersonen (blijkbaar).. En hierdoor toevallig ook naar mijn ex.
Krijg ik direct een mailtje terug van hem of ik hem van dit soort zaken gespaard wil laten![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarnet een verkeerd mailtje geopent en dus stuurt hij die door naar m'n contactpersonen (blijkbaar).. En hierdoor toevallig ook naar mijn ex.
Jaaa heerlijk naar het strand geweest en lekker BBQquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoedLekker lang weekend gehad, maar hij mocht nog wel langer duren hehe.
En jij nog van het lekkere weertje genoten?
Waarom heb je hem ook als contactpersoon dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuulk, door mij wordt dat spul verstuurd, maar ik mag hopen dat hij snapt dat het echt niet mijn bedoeling is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef rival het volgende:
klacht over jezelf?
lees verder geen verkeerd iets van je ex?
Ik ga er zondag 3 tegelijk ontmoeten zelfsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maar 1, maar die telt voor 100(oke telde)
Mijn exen zijn ook niet naar. Ik hoef ze alleen nooit meer te sprekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, mijn ex vroeg me net gewoon hoe mijn vakantie was.
Ik heb eigenlijk geen nare exen ook.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk naar het strand geweest en lekker BBQ
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ookJammer dat het na vandaag weer gedaan is met het mooie weer.
Geen idee, nooit aan gedacht om hem te verwijderen uit m'n contactlijst. Heb er geen last van namelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom heb je hem ook als contactpersoon dan?
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
Gewoon niet antwoorden was zeker geen optie voor 'm?
Mede door jou ja, ik probeer al jaren dat soort dingen te verbannenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tuulk, door mij wordt dat spul verstuurd,
Nu toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, nooit aan gedacht om hem te verwijderen uit m'n contactlijst. Heb er geen last van namelijk
Het was in ieder geval niet met opzet en het was ook niet zo'n "stuur dit naar zoveel vrienden toe" - ding, dus heb hem niet eens bewust gekozen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mede door jou ja, ik probeer al jaren dat soort dingen te verbannen
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt erg!! Was er al helemaal aan gewend... heerlijk tot laat buiten zitten met lekker drankje
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:
Ah, dat was het dus. Hij had zelf ook wel kunnen zien dat je dat niet zelf hebt doorgestuurd. standaard spam mailtje namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Jaaa die zon komt heus wel terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooi
Maar mocht jij hier ook van gespaard willen worden, kan je dat natuurlijk altijd mailenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:38 schreef djayzz het volgende:
Ah, dat was het dus. Hij had zelf ook wel kunnen zien dat je dat niet zelf hebt doorgestuurd. standaard spam mailtje namelijk.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooi
Helpt dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar mocht jij hier ook van gespaard willen worden, kan je dat natuurlijk altijd mailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Er staat toch morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Hier is het nog net zo warm als gister.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef djayzz het volgende:
Helpt dat dan?Volgens mijn ex blijkbaar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof die weersverwachtingen kloppen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef Kluts het volgende:
Domme collega's die zelf niks goed overdragen waardoor ik weer andermans puin kan ruimen.![]()
![]()
Hoe kan je hem dan mailenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en Sedan.. hij staat niet eens in mijn contactpersonen lijst..
Na, had er geen last van. gewoon direct verwijderd toen ik zag dat hij van jou kwamquote:
Misschien dat ik ergens nog een mailtje van hem in m'n inbox heb staan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Na, had er geen last van. gewoon direct verwijderd toen ik zag dat hij van jou kwam
uit elkaar gaan is een goede reden om geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Kinderen zijn een goede reden om bij elkaar te blijven in een relatie.
Wel een bagger-stelling.
oneensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
Wat spuit elf zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Nee
kinderen die daarin opgroeien hebben het zwaarder dan kinderen van gescheiden ouders (tenzij die ouders er wel mee om kunnen gaan, wat niet zo is)
Oneens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
*knuffeld*quote:
Nouk ! Het voelt als falen omdat jij niet in je 1tje de Nederlandse economie hebt kunnen redden ?quote:
Ja, maar dan nog. Ik weet zeker dat hier weer mooie dingen uit voort komen, maar dan nog voelt het als falen.quote:
Agossiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn dag niet, eerst voor niks naar college net 2 lampen stuk laten vallen en tijdens het schoonmaken evan mezelf flink opengehaaldbah verder is het wel mooi weer
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef mrbox het volgende:
Nouk ! Het voelt als falen omdat jij niet in je 1tje de Nederlandse economie hebt kunnen redden ?
Reken het jezelf niet te veel aan
whehehe ga JIJ naar een OUD meet? wel goed dat ik weet dat ik niet naar t park moet zondagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie![]()
Biertje en een knuffel in de zon?
Het is nu vooral aan jezelf hoe je met dit gegeven om gaat en verder het aanpaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetje
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehehe ga JIJ naar een OUD meet? wel goed dat ik weet dat ik niet naar t park moet zondag
net of je dat niet eerder meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missen.
Niet in die vormquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net of je dat niet eerder meegemaakt hebtik mijd het park zondag! Nja moet toch sowieso eerst werken
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missen.
is goed, wel na 17en dan, ik werk n beetje veel de laatste tijd, gister ook al bleghquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in die vorm. En ik wil innepinntje gewoon ff zien
.
Als het niets is bel ik je wel, gaan we zuipen in de Stairway.
Dat doen ze al jaren, en ik kom er altijd prima uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Vooral als ze met elkaar gaan praten.
I know, ben ik al mee bezig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Het is nu vooral aan jezelf hoe je met dit gegeven om gaat en verder het aanpakt
Pas je wel een beetje op jezelf dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is goed, wel na 17en dan, ik werk n beetje veel de laatste tijd, gister ook al blegh
Jij kan er toch ook niks aan doen dat er steeds minder werk is bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetje
Maakt mij ook nooit een bal uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren, en ik kom er altijd prima uit.
De exen van Heatwave praten ook nog eens allemaal regelmatig met elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Vooral als ze met elkaar gaan praten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ben ik al mee bezig hoorIk ben niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten. Ik kan het wel, maar doe het niet.
Komt omdat ze allemaal tegen jou zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt mij ook nooit een bal uit.
Mijn exen kunnen het op de een of andere manier eigenlijk altijd goed met elkaar vinden.
True, ik vind ze bijna allemaal leukquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef mrbox het volgende:
[..]Goed zo
![]()
het is echt kut absoluut maar gaat goedkomen !
Zegt dat ook iets over het tofheidsgehalte van HW?quote:
kuch dat bedoelde ik niet kuchquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
True, ik vind ze bijna allemaal leuk
(Jij valt uiteraard onder die bijna allemaal leuke, MM)
Hij's een van mijn beste vrienden, dus ik vind 'm wel tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt dat ook iets over het tofheidsgehalte van HW?
Uitstekend nieuws!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic heeft opeens een hele andere wending.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)aken-mannen-oud.html.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Klopt dat ook bij ouwe wijven en jongere mannen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt dat ook bij ouwe wijven en jongere mannen?
Gohquote:
En daar had je ook goeie reden toe hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vond HW tof toen iets minder tof en nu wel weer redelijk tof.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ys-stijgt-flink.htmlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stelletje na-apersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ys-stijgt-flink.html
Je hebt wel meer concurrentie.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eentje was 4 jaar ouder, de rest 5 jaar jongerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
al mijn exen waren 7 jaar (of meer) ouder
quote:Types
De verschillende types kunnen als volgt herkend worden:
De Flirt: Meestal een vrouw, houdt haar glas losjes vast en speelt ermee.
De Muurbloem: Houdt haar glas defensief voor zich en drinkt het nooit leeg. Zo is er altijd afleiding in een moeilijke sociale situatie.
De IJskoningin: Laat, door haar glas overdwars voor haar lichaam te houden, zien niet aangesproken te willen worden.
De Roddeltante: Gebruikt haar glas om standpunten mee te onderstrepen. Volgens de psycholoog behoort Kate Moss tot dit type.
De Lolbroek: Drinkt uit een flesje, dat hij nonchalant vasthoudt.
De Playboy: Zal zijn glas op een tactische en zelfverzekerde manier gebruiken om voor elkaar te krijgen wat hij voor ogen heeft.
De Braller: Drinkt alleen uit groot formaat en zwiept deze op agressieve wijze heen en weer.
Het Haantje: Zal altijd een flesje gebruiken en hier weidse gebaren mee maken, omdat hij op deze manier het meest dominant aanwezig kan zijn.
Ik prefereer de term "gewild"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar jij bent/was dan ook een slet
Ik ben geen lolbroek/playboyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Ofresca het volgende:
Haah vet:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ersoonlijkheid-.html
[..]
Ook goed, maakt mij het uit verderquote:
aha, dus ik ben een flirterig muurbloempje met een lolbroek aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Ofresca het volgende:
Haah vet:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ersoonlijkheid-.html
[..]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik was toen ik het artikel las met mijn glas aan het spelen.
ja, dat heb ik van een van je 100 exen via-via doorgekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een flirt en een roddeltante. Maar dat is bepaald oud nieuws
Mijne waren eigenlijk allemaal ouder, vroeger ongeveer 1 of 2 jaar, nu gemiddeld een jaar of 5 ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
al mijn exen waren 7 jaar (of meer) ouder
Overtuigendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een onderzoek door een psycholoog onder 500 drinkers.
Ik heb slechts 4 exenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat heb ik van en van je 100 exen via-via doorgekregen.
1 gehad en die was 3 jaar jonger. Werkte nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijne waren eigenlijk allemaal ouder, vroeger ongeveer 1 of 2 jaar, nu gemiddeld een jaar of 5 ofzo.
Er zal gedeeltelijk waarheid in zitten. Zeker dat vrouwen hun glas gebruiken om aan te geven of ze die avond ergens voor open staan.quote:
Op letten dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er zal gedeeltelijk waarheid in zitten. Zeker dat vrouwen hun glas gebruiken om aan te geven of ze die avond ergens voor open staan.
Bij mij kwam er hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een flirt en een roddeltante. Maar dat is bepaald oud nieuws
Zit ik weer op de verkeerde dingen te lettenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er zal gedeeltelijk waarheid in zitten. Zeker dat vrouwen hun glas gebruiken om aan te geven of ze die avond ergens voor open staan.
Waar let jij dan op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit ik weer op de verkeerde dingen te letten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoor.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij kwam er hetzelfde uit.Bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, forget about it rival.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Verstandig. Nog even en ik mag een nieuw toestel uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef djayzz het volgende:
Zo, maar even een sms-totaal bundel aangeschaft bij KPN
Ik zit inmiddels alweer 440 sms-jes boven mijn bundel namelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |