Dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tevens: oogcontact zien als flirten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:
ZO, dit is me even een mooi inkoppertjestopic zeg.
Oogcontact,daar begint het toch altijd mee?Of laat jij meteen je broek zakken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tevens: oogcontact zien als flirten.
nee, dit is geen flirten maar oogcontact maken, dus kijken of de ander geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
[..]
Oogcontact,daar begint het toch altijd mee?Of laat jij meteen je broek zakken?
Je weet het dus welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
[..]
Oogcontact,daar begint het toch altijd mee?Of laat jij meteen je broek zakken?
Gewoon je broek laten zakken dusquote:Laat jij meteen je broek zakken?
Whehe, precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:
ZO, dit is me even een mooi inkoppertjestopic zeg.
Ja, dat komt sterk over, "jij neukt een lekker wijf, maar je bent een sukkel, maar ik neuk niets, dus ik ben beter"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto?Wat een gigantische rotkop zeg,dat blondje kan toch wel wat beters krijgen!Stuur d'r anders maar naar mij hor.Of is ze blind?
Dat zou balen zijn! Krijg je er een in je schoot geworpen, kan je er alsnog geen oogcontact mee maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto?Wat een gigantische rotkop zeg,dat blondje kan toch wel wat beters krijgen!Stuur d'r anders maar naar mij hor.Of is ze blind?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat komt sterk over, "jij neukt een lekker wijf, maar je bent een sukkel, maar ik neuk niets, dus ik ben beter"
Puh-lease.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat komt sterk over, "jij neukt een lekker wijf, maar je bent een sukkel, maar ik neuk niets, dus ik ben beter"
Puh-lease.
Stoot ze dan ook haar vriendinnen aan die je dan ook gaan uitlachen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef woutabest het volgende:
Dan doe je echt wat fout. Als ik een leuk meisje zie, kijk ik naar d'r, heb ik oogcontact, laat mijn geweldige glimlach zien en 9 vd 10 keer lacht ze op een leuke manier terug!
Nee, ik ben geen standaard fokker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoot ze dan ook haar vriendinnen aan die je dan ook gaan uitlachen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoot ze dan ook haar vriendinnen aan die je dan ook gaan uitlachen?
oogcontact is nog geen flirten, maar kijken of de andere geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
Oke,dus oogcontact maken heeft blijkbaar niks met flirten te maken als ik hier zo die reacties lees..
Damn,dan ik ga m'n geld wel terugvragen van al die flirtcursussen die ik gevolgd heb en al die boeken over flirten die ik gekocht heb waarin staat dat oogcontact de 1e stap is![]()
![]()
Leren vanuit boekjes en cursussen is ook wel een hele fout stap.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
Oke,dus oogcontact maken heeft blijkbaar niks met flirten te maken als ik hier zo die reacties lees..
Damn,dan ik ga m'n geld wel terugvragen van al die flirtcursussen die ik gevolgd heb en al die boeken over flirten die ik gekocht heb waarin staat dat oogcontact de 1e stap is![]()
![]()
Je weet het kennelijk nogal goed,wat is dan de volgende stap volgens jou?Help deze arme jongen eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oogcontact is nog geen flirten, maar kijken of de andere geïnteresseerd is.
Naar haar toe gaan mischien en praatje makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
[..]
Je weet het kennelijk nogal goed,wat is dan de volgende stap volgens jou?Help deze arme jongen eens![]()
Echt waar??En ik maar denken dat ze na het 1e oogcontact heupwiegend op me af zou komen lopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Naar haar toe gaan mischien en praatje maken
*staart*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:28 schreef Houzer het volgende:
Ik had net oogccontact met een collega
Ze valt op me ik zag het wel.
it wasn't me...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:51 schreef Kreator het volgende:
Welke klapmongool delete nou weer mijn volledig ontopic reactie.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
al die flirtcursussen die ik gevolgd heb en al die boeken over flirten die ik gekocht heb
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |