heb je ergens over te klagen rip?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah. Maar van alleen wapperen lost die geiligheid niet op hoor
Neequote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Ja, dat ik nu op mijn werk hitsig zit te wezen dan
Anders ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Als je een bureau hebt is dat toch zo opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
dan had je daar gisteren wat aan moeten doen
Dan doe je het gewoon weer.. en dan weer...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoor
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even rechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon weer.. en dan weer...
Vrouwen, altijd problemen zoeken.
Ook dat kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even recht
Dus je zat gewoon met je handen te wapperen terwijl wij wachtten op jou reactiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rival zei dat ik mijn probleem van vandaag gisteren had kunnen oplossen. Dat zette ik even recht
dan zoek je een tussendoortjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben ik de volgende dag gewoon weer hitsig hoor
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je zat gewoon met je handen te wapperen terwijl wij wachtten op jou reactie
He bah!
ikke nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand me even afleiden met een leuke stelling?
Sex op het werk, hoe denken jullie daar over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand me even afleiden met een leuke stelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Carooltjequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex op het werk, hoe denken jullie daar over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeej boeffiequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Make mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
voor straf moet je een betere verzinnen, Sedan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |