Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is zelfde vergelijking dat als je geraakt bent door bliksem de klans kleiner is dat je nog een keer geraakt word... BS (bullshit voor de noobs) de kans is net zo groot
* kingmob houdt zich inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappij
Natuurlijk is King Kong echt! Dat gedoe met de 9/11 en terroristen is cover-up, eigenlijk heeft een giga aap die twee torens kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus batman is echt? en kingkong ook?
* Knuffelzacht schopt KF terug naar schoolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De kans is met alles hetzelfde, altijd 50%, je word of wel of niet geraakt
I know, kansberekening en zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is zelfde vergelijking dat als je geraakt bent door bliksem de klans kleiner is dat je nog een keer geraakt word... BS (bullshit voor de noobs) de kans is net zo groot
wou je iets zeggen over quantas ofzo?quote:
ohw die plofjes die we uit de toren zagen komen was de aap die snel naar benede rende en zijn voetjes in het gebouw traptje??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk is King Kong echt! Dat gedoe met de 9/11 en terroristen is cover-up, eigenlijk heeft een giga aap die twee torens kapot gemaakt.
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schopt KF terug naar school
bijna goed jongen
Bij de tweede wel ja. Bij de eerste was het een scheet van Kongetje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wou je iets zeggen over quantas ofzo?
[..]
ohw die plofjes die we uit de toren zagen komen was de aap die snel naar benede rende en zijn voetjes in het gebouw traptje??
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'? want dat had ik al verbeterd voordat je met quote
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ging het over die 'wordt'? want dat had ik al verbeterd voordat je met quote
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijk
net als dat van een keuze maken tussen 3 deuren.
er zijn 3 deuren. je kiest er 1.
nu wordt er 1 van die andere 2 weggestreept en zijn er dus 2 deuren.
mag je weer kiezen.
blijf je bij je keuze of kies je de andere deur?
ik zei, maakt niet uit is 50/50 . na (hier op fok toevallig, ik deed nachtdienst) wat uurtjes ben ik toch overtuigt van het tegendeel
Nee ik ben er niet zo een. ik leef op gevoelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?
Voordat zij hem ingevoerd had bedoel ik natuurlijkquote:
dit toestel zal neit meer neerstorten. Volgens mij heb je 21 gekekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeg dat tegen iemand met verstand van kansberekenen en vergeet het amar je hebt geen gelijk
net als dat van een keuze maken tussen 3 deuren.
er zijn 3 deuren. je kiest er 1.
nu wordt er 1 van die andere 2 weggestreept en zijn er dus 2 deuren.
mag je weer kiezen.
blijf je bij je keuze of kies je de andere deur?
ik zei, maakt niet uit is 50/50 . na (hier op fok toevallig, ik deed nachtdienst) wat uurtjes ben ik toch overtuigt van het tegendeel
hij is iemand die de film 21 heeft gezienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die naar de cijfertjes op het bord kijkt bij roulette?
Het is echt geen feit dat de kans kleiner is dat een vliegtuig van dezelfde maatschappij 2 keer neerstortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet zo een. ik leef op gevoel
maar feiten zijn feiten en mij werd met berekeningen en cijfers duidelijk gemaakt dat het echt zo was. feiten weerleg ik niet
later als ie groot is snapt ie het welquote:
mot even mijzelf quoten... om te kunnen zeggen... IK LIJK WEL SLIM!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit toestel zal neit meer neerstorten. Volgens mij heb je 21 gekeken
hier word niet een complete maatschappij geëllimineerd.... maar een toestel dat direcht vervangen wordt door een ander. Dus ze spelen weer met de zelfde kansen mee in het spelletje "welk toestel crasht er als eerst" dus geen veranderingen ergo evenveel kans
Het is: 'hier wordt niet een hele...'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mot even mijzelf quoten... om te kunnen zeggen... IK LIJK WEL SLIM!
lol. Je had ook duurdere woorden zoals correlatie en kansruimte moeten gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
alleen jamemr van die T die ik bij word was vergeten... tocn niet zo slim
burst lieve schatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Lang single zijn maakt je eenzaamquote:
quote:
nee hoor... hooguit geilquote:
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberenquote:
KF kan bubbles door midden brekenquote:
had hem zelf al door... dat getuigt iig al van intelligentiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Juist nietquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Dat is sowieso een hele slechte stelling, want gedumpt worden is geen willekeur maar kan aan de persoon liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Nou, have funquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat gezellie naar psychiater...
laturz
geloof me... er zijn ergere dingen... zoals... haren laseren of zenwupijnquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Juist niet
Als stel kun je nog heel erg op elkaar gericht zijn en niet al te veel vrienden hebben daarbuiten, single zijn dwingt je om een sociaal leven met andere mensen op te zetten
Ah. Maar van alleen wapperen lost die geiligheid niet op hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |