Het is: 'hier wordt niet een hele...'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mot even mijzelf quoten... om te kunnen zeggen... IK LIJK WEL SLIM!
lol. Je had ook duurdere woorden zoals correlatie en kansruimte moeten gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
alleen jamemr van die T die ik bij word was vergeten... tocn niet zo slim
burst lieve schatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Lang single zijn maakt je eenzaamquote:
quote:
nee hoor... hooguit geilquote:
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberenquote:
KF kan bubbles door midden brekenquote:
had hem zelf al door... dat getuigt iig al van intelligentiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is: 'hier wordt niet een hele...'
Just to break your bubble
Juist nietquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Dat is sowieso een hele slechte stelling, want gedumpt worden is geen willekeur maar kan aan de persoon liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
De kans dat je 2 keer achter elkaar wordt gedumpt is kleiner dan dat je 1 keer gedumpt wordt, dus blijven proberen
Nou, have funquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat gezellie naar psychiater...
laturz
geloof me... er zijn ergere dingen... zoals... haren laseren of zenwupijnquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Juist niet
Als stel kun je nog heel erg op elkaar gericht zijn en niet al te veel vrienden hebben daarbuiten, single zijn dwingt je om een sociaal leven met andere mensen op te zetten
Ah. Maar van alleen wapperen lost die geiligheid niet op hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |