Helpt dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar mocht jij hier ook van gespaard willen worden, kan je dat natuurlijk altijd mailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Er staat toch morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Hier is het nog net zo warm als gister.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef djayzz het volgende:
Helpt dat dan?Volgens mijn ex blijkbaar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof die weersverwachtingen kloppen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef Kluts het volgende:
Domme collega's die zelf niks goed overdragen waardoor ik weer andermans puin kan ruimen.![]()
![]()
Hoe kan je hem dan mailenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en Sedan.. hij staat niet eens in mijn contactpersonen lijst..
Na, had er geen last van. gewoon direct verwijderd toen ik zag dat hij van jou kwamquote:
Misschien dat ik ergens nog een mailtje van hem in m'n inbox heb staan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Na, had er geen last van. gewoon direct verwijderd toen ik zag dat hij van jou kwam
uit elkaar gaan is een goede reden om geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Kinderen zijn een goede reden om bij elkaar te blijven in een relatie.
Wel een bagger-stelling.
oneensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
Wat spuit elf zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Nee
kinderen die daarin opgroeien hebben het zwaarder dan kinderen van gescheiden ouders (tenzij die ouders er wel mee om kunnen gaan, wat niet zo is)
Oneens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Ofresca het volgende:
Wel een bagger-stelling.
*knuffeld*quote:
Nouk ! Het voelt als falen omdat jij niet in je 1tje de Nederlandse economie hebt kunnen redden ?quote:
Ja, maar dan nog. Ik weet zeker dat hier weer mooie dingen uit voort komen, maar dan nog voelt het als falen.quote:
Agossiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn dag niet, eerst voor niks naar college net 2 lampen stuk laten vallen en tijdens het schoonmaken evan mezelf flink opengehaaldbah verder is het wel mooi weer
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef mrbox het volgende:
Nouk ! Het voelt als falen omdat jij niet in je 1tje de Nederlandse economie hebt kunnen redden ?
Reken het jezelf niet te veel aan
whehehe ga JIJ naar een OUD meet? wel goed dat ik weet dat ik niet naar t park moet zondagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie![]()
Biertje en een knuffel in de zon?
Het is nu vooral aan jezelf hoe je met dit gegeven om gaat en verder het aanpaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetje
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehehe ga JIJ naar een OUD meet? wel goed dat ik weet dat ik niet naar t park moet zondag
net of je dat niet eerder meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missen.
Niet in die vormquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net of je dat niet eerder meegemaakt hebtik mijd het park zondag! Nja moet toch sowieso eerst werken
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 exen tegelijk, dat wil ik neit missen.
is goed, wel na 17en dan, ik werk n beetje veel de laatste tijd, gister ook al bleghquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in die vorm. En ik wil innepinntje gewoon ff zien
.
Als het niets is bel ik je wel, gaan we zuipen in de Stairway.
Dat doen ze al jaren, en ik kom er altijd prima uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Vooral als ze met elkaar gaan praten.
I know, ben ik al mee bezig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Het is nu vooral aan jezelf hoe je met dit gegeven om gaat en verder het aanpakt
Pas je wel een beetje op jezelf dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is goed, wel na 17en dan, ik werk n beetje veel de laatste tijd, gister ook al blegh
Jij kan er toch ook niks aan doen dat er steeds minder werk is bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet helemaal aan mezelf te danken heb, maar zeker wel een beetje
Maakt mij ook nooit een bal uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren, en ik kom er altijd prima uit.
De exen van Heatwave praten ook nog eens allemaal regelmatig met elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Vooral als ze met elkaar gaan praten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ben ik al mee bezig hoorIk ben niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten. Ik kan het wel, maar doe het niet.
Komt omdat ze allemaal tegen jou zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt mij ook nooit een bal uit.
Mijn exen kunnen het op de een of andere manier eigenlijk altijd goed met elkaar vinden.
True, ik vind ze bijna allemaal leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |