En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Als je verder wilt, moet dat wel. Als je niet verder wilt, hoef je er niet over te praten
Hey!quote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het overquote:
Hey klutsquote:
Altijd,quote:
Precies, hey is dinsdag maar het voelt als maandagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
dan doe je er toch niet aan meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
op schoolquote:
in de velletjequote:
Ja gaat goed! Met jou?quote:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Zullen wij eens lekker discussiėren?quote:
Hey Rip!quote:
Maar sommige mensen kunnen ziet zo goed tegen verliezen, en dan gaan ze je aanvallen op allemaal niet relevante dingenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het over![]()
uhuquote:
Zelfs niet op de dinsdagochtend?quote:
Het kan zelfs voor de lol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!quote:
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.
dan moet je er op een gegeven moment je bek over houden.....
ik vermoed dat dit iets te maken heeft met dat iemand die benadeeld is er jaren later nog over zeurt?
De ander?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
jah dus?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!.
De vraag is natuurlijk of jij het wél kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
Inderdaad, dat kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
Het kan zelfs voor de lol.
ik heb regelmatig een discussie over geloof met een moslim die ik ken, just to kill time
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.
Het is niet gebaseerd op een situatie van mij oid
Ook wel goedquote:
Ja, stel voor, je voert een discussie met je vriend over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
quote:
Nja, wanneer iemand bijvoorbeeld feiten niet wil accepteren...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of jij het wél kan![]()
[..]
Inderdaad, dat kan ook
Ik moet toch nog op dr wachten tot ze klaar is met werken daar, dus ik heb wat tijd te dodenquote:
Ja, dat vind ik ook. Maar ik vraag me wel af of ik het kan. Ik kan er zeker mijn mond over houden, maar verder. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Civilian het volgende:
Ook wel goedAl weer druk aan 't werk
Stom gezeik hier met wat "collega's"..
Je wordt hongerig van discussies?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Kuwaro het volgende:
Ja, stel voor, je voert een discussie met je vriend over vreemdgaan.
Elke persoon heeft wel wat vaste standpunten over vreemdgaan.
Je kunt wel proberen over iemand z'n standpunt te veranderen, maar het is beter om iemand z'n standpunt te begrijpen, al kost dat je wel meer moeite.
Maar goed,na een discussie weet je tenminste hoe je ervoor staat.
En van daaruit kan je verder![]()
En nu heb ik honger![]()
Dat dus. Of als ze oude/niet relevante dingen erbij halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, wanneer iemand bijvoorbeeld feiten niet wil accepteren...
Zelfs als ik het laat zien uit de krant / woordenboek / internet of wat dan ook.
Als zelfs dan iemand mij geen gelijk kan geven maar kinderachtig gaat lopen doen, daar kan ik niet tegen
Ik had het ook over het algemeenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb het trouwens over discussieren in het algemeen, niet alleen met een vriendin
Precies, dat ze het gespreks onderwerp proberen te verdraaien, alleen maar om je geen gelijk te hoeven geven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Of als ze oude/niet relevante dingen erbij halen
Maar dat is logisch. Dan moet je het met die mensen dus ook niet proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Zelfs als ik het laat zien uit de krant / woordenboek / internet of wat dan ook.
Als zelfs dan iemand mij geen gelijk kan geven maar kinderachtig gaat lopen doen, daar kan ik niet tegen
Dan moet je het nu zonder beiden doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch nog op dr wachten tot ze klaar is met werken daar, dus ik heb wat tijd te doden.
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.
Het is niet gebaseerd op een situatie van mij oid
Ik heb het over de aankomende weken, niet vandaagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het nu zonder beiden doen
stom gezeik. Ik doe op 't moment een opdracht voor een apotheek en ik zit ook in een kantoor in die desbetreffende apotheek..quote:
Ik had gister nog zo'n fijne discussie. Mams zag in dat ze niet ging winnen, en dan gaat ze me een schuldgevoel aanpraten, wat overigens niet is geluktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, dat ze het gespreks onderwerp proberen te verdraaien, alleen maar om je geen gelijk te hoeven geven.
dat soort mensen ken ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De mensen waar ik mee om ga hebben ook andere interessen dan ik...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Dan moet je het met die mensen dus ook niet proberen.
Aankomende weken moet je continue wachten totdat ze klaar is met werken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het over de aankomende weken, niet vandaag. Venco was gisteren gewoon op MSN hoor
.
wat is er dan voor gedoe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Als ik bijvoorbeeld begin over het gedoe tussen noord / zuid korea zeggen ze "boeiend, dat is vet ver weg"
welke kinderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!.
Ga jij je haar eens minder blond verven, hup hup!.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aankomende weken moet je continue wachten totdat ze klaar is met werken?
Weet ik hoor
Bij mijn laatste relatie ben ik erachter gekomen dat hij vreemd gegaan was en ik had geen zin om de discussie aan te gaan, dus heb, toen ik erachter kwam, gelijk de relatie verbroken. Ik ben overigens wel blij dat ik erachter ben gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...
dacht ik ook niet, volgens mij heb jij zo iemand in je omgeving heb het vaker gehoort
Pfff, wat een mensen zeg. Ach, het zijn niet jouw dagelijkse collega's, of iig tijdelijk. Tijd uitzitten dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef Civilian het volgende:
stom gezeik. Ik doe op 't moment een opdracht voor een apotheek en ik zit ook in een kantoor in die desbetreffende apotheek..
Nou vind ik 't vrij normaal dat ik iedereen die ik tegenkom onderweg naar mijn kantoor, goedemorgen zeg.
Begon 't kliekje dames (dat er al zo'n 30+ jaar werkt) te zeiken hoe asociaal het wel niet is dat ik niet even het hele pand door ga om iedereen persoonlijk goedemorgen te zeggen
Dat is best simpel inderdaad. Ik hou mijn mond daar ook over, maar gewoon omdat ik er niks van weet, niet omdat het een ver-van-mijn-bed-show is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
De mensen waar ik mee om ga hebben ook andere interessen dan ik...
Als ik bijvoorbeeld begin over het gedoe tussen noord / zuid korea zeggen ze "boeiend, dat is vet ver weg" ofzoiets
Best simpel eigenlijk
Ik woonde 2,5 jaar samen toen ik erachterkwam dat mijn ex vreemdging. Hij heeft flink door het stof gemoeten, maar na een half jaar heb ik me erbij neergelegd en bedacht ik me dat ik er tenslotte voor gekozen had bij hem te blijven, en dat ik toch niks kan voorkomen door me druk te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...quote:
Ben je ook blond geworden?quote:
nee maar wil; t weer zo rood als in mn foboquote:
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.
Nu heb je het weer over Amerika, net over Koreaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somaliė hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
Je hebt het maar zwaar allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar wil; t weer zo rood als in mn foboof nog ietsje feller zelfs dan kan ik alleen mn haar niet met lush wassen want dat stript echt te snel, zeezout
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somaliė hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.htmlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over Amerika, net over Korea
Dat had ik niet btw.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik ook niet, volgens mij heb jij zo iemand in je omgeving heb het vaker gehoort
Heb je ook zeker gelijk in. iets erover zeggen is anders dan verwijten... zo zie ik het ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik niet btw.
Maar het kwam weleens ter sprake omdat zij de zus was van de vrouw van zijn broerdus die kwamen we nog weleens tegen..
Koude oorlog 2.0?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.html
Ik vraag me af, zal Amerika Noord Korea binnenvallen wanneer hun een werkelijke bedreiging vormen voor de wereld veiligheid, met kernwapens en een gestoorde dictator ? (Kim Jong Ill)
Of zullen ze dat niet doen aangezien het ze niks zal opleveren ? (zoals wel het geval was in Irak & Afghanistan, olie)
Ik noem trouwens nu maar even een voorbeeld hoor!
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ben dus voor jan lul opgestaan vanmorgen ook. t leven is kut
Ik noem nu maar even wat hoor, ik doelde eigenlijk op actualiteiten in het algemeen waar ze het nooit over willen hebben omdat het ze niet interesseert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)
maar niet dus
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zo
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrij.
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid koreaquote:
Uhmm, je kan de redenen achter een standpunt proberen te begrijpen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Je wordt hongerig van discussies?![]()
Volgens mij valt er niets te begrijpen aan het standpunt over vreemdgaanAlthans, je bent voor of tegen, imo. Maar ik begrijp wat je bedoelt
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.
Sowieso koppelde ik zijn vreemdgaan niet aan onze relatie, dus ik had er niet heel veel moeite mee, meer met dat ie erover loog terwijl ik het hem vroeg, dat vond ik erger.
Ik ken het verhaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid korea
Nederland heeft ook meegevochten toen
Noord korea was communistisch (de sovjet unie) en zuid korea kapatalistisch (Verenigde staten)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korea-oorlog
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Precies. Het is het meest hufterige dat iemand mij ooit geflikt heeft. Juist omdat diegene zo dichtbij je staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.
Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballen
Hij deed dat niet omdat ie niet gek op me was, omdat de sex niet goed was of omdat ie me waardeloos vond ofzo. Dat liegen wel, dat was in mijn ogen zonder respect.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]heb je je humor op kreta gelaten?
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte, niet het vreemdgaan zelf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.
dat vroeg ik me dus af...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben geen expert, heb alleen een paar dingen gelezen
Ik zou al flink ziek worden van het vreemdgaan, ook zonder liegenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte, niet het vreemdgaan zelf.
Okee, leuk vond ik het niet, maar ik heb daardoor nooit aan zijn liefde voor mij getwijfeld.
En ik twijfelde aan het feit of ik hem wel kon vertrouwen of niet doordat hij loog, niet door het vreemdgaan op zich.
Ik koos er niet voor om te blijven. Ik gaf hem de keus: Of je beseft dat je een probleem hebt en doet er wat aan, of je tieft gelijk op. Hij koos voor het eerste.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook
Je kiest ervoor te blijven, dan heeft lijven verwijten weinig zin, daar heb je hem niet alleen mee, maar ook jezelf.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.
Dan staan we daar dus anders inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou al flink ziek worden van het vreemdgaan, ook zonder liegen
Ik kijk daar echt totaal anders tegenaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koos er niet voor om te blijven. Ik gaf hem de keus: Of je beseft dat je een probleem hebt en doet er wat aan, of je tieft gelijk op. Hij koos voor het eerste.
Maar de volgende keer dat iemand me dat flikt ben ik gelijk weg. Voel me echt te goed voor iemand die mij niet voldoende op prijs stelt om z'n gulp dicht te kunnen houden.
Nja vind het wel interessantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af...
zou kunnen toch? dat jij de hele historie kende van al die ellende
Dan heb jij dus toch gekozen om te blijven, onder voorwaarden weliswaar, maar toch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koos er niet voor om te blijven. Ik gaf hem de keus: Of je beseft dat je een probleem hebt en doet er wat aan, of je tieft gelijk op. Hij koos voor het eerste.
Maar de volgende keer dat iemand me dat flikt ben ik gelijk weg. Voel me echt te goed voor iemand die mij niet voldoende op prijs stelt om z'n gulp dicht te kunnen houden.
Mwah. Als ik een relatie heb, dan waardeer ik die exclusiviteit van het alleen elkaar batsen ontzettend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan staan we daar dus anders in
[..]
Ik kijk daar echt totaal anders tegenaan
Wat hij met zn gulp doet heeft niet persé te maken met onze relatie of zijn gevoelens voor mij.
Ik ga daardoor echt niet twijfelen aan wat hij voor mij voelt.
Ja, het KAN een teken zijn dat je relatie niet goed zit, maar dat is lang niet altijd zo.
we were on a break!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben nooit vreemdgegaan
Wel met een paar meisjes geil lopen smsen () tijdens die relatie van 4 jaar, daar is ze ook achter gekomen...
Aan het eind van de relatie ging het een beetje als een knipperlicht relatie, de hele tijd aan / uit...
Toen ben ik wel een paar keer met een andere ex naar bed geweestmaar dat is niet echt vreemdgaan vind ik
Dat kan en dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Als ik een relatie heb, dan waardeer ik die exclusiviteit van het alleen elkaar batsen ontzettend.
Ik vind die aflevering van Friends erg grappig, maar als het zelf tegen je gezegd wordtquote:
De hele essentie van vreemdgaan is liegen en bedriegen toch? Anders was het geen vreemdgaan meer, maar sex met een ander met medeweten van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte, niet het vreemdgaan zelf.
Okee, leuk vond ik het niet, maar ik heb daardoor nooit aan zijn liefde voor mij getwijfeld.
En ik twijfelde aan het feit of ik hem wel kon vertrouwen of niet doordat hij loog, niet door het vreemdgaan op zich.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ga jij je haar eens minder blond verven, hup hup!..
Dat dus, heb het begod nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan en dat is je goed recht
Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
quote:
Ik ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben nog een beetje kribbig omdat ik moet werken.
Ik zou toch in de zon gaan, na vandaag is het afgelopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag.Zo maar eens lekker naar buiten. Blijf wel uit de zon, ben al genoeg verbrand dit weekend.
Nou oke.. voor deze keerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik ben nog een beetje kribbig omdat ik moet werken.
Okee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
De hele essentie van vreemdgaan is liegen en bedriegen toch? Anders was het geen vreemdgaan meer, maar sex met een ander met medeweten van jou
Als iemand me voorliegt en bedriegt houdt ie kennelijk niet genoeg van me om respect te hebben voor mijn gevoelens of om zijn gevoelens met mij te delen. Ik snap je redenatie daarom niet zo goed.
Ik denk eerder dat jij wat meer je mannetje moet staan als ik alles zo eens lees...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee.
Mijn ex en ik hadden een nogal vreemde relatie, maar we hielden wel van elkaar.
We praatten niet zo heel veel, omdat we dat gewoon niet konden, hij was veel te opvliegerig en daardoor leerde ik mezelf aan om heel erg om dingen heen te draaien en dat irriteerde hem dan weer.
We konden gewoon niet praten, hij hoorde overal een verwijt in, ik kon er niet tegen dat hij me niet serieus nam, enfin, het werkte gewoon niet.
Beetje dubbelop, maar okee.
Hij kaartte dus maar niet aan dat ie jeuk had, praten werkte niet.
Achteraf hebben weer ook niet veel over gepraat, dat ging gewoon niet.
Dat had niets met respect of zijn gevoelens voor mij te maken, maar puur met hjet praten tussen ons dat niet ging.
Onze relatie was niet goed, maar dat was omdat we elkaar niet begrepen.
Zijn keuze om het er niet over te hebben was niet goed. Voor mij was hij echter wel begrijpelijk.
Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou toch in de zon gaan, na vandaag is het afgelopen
Zonnebrandolie FTW!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Q. het volgende:
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet..
Gewoon eerst een punt erachter zetten en dan pas naar iemannd anders. Of je huidige relatie beter maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij wat meer je mannetje moet staan als ik alles zo eens lees...
Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.
Ja, in mijn vorige relatie was ik een muisje, dat wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kon/kan denken.
Dan koppel je die sexuele gevoelens dus automatisch aan je relatie, wat imo echt niet hoeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
Zo kun je het ook zien jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.
Het enige wat ik van een vent vraag is dat ik van 'm op aan kan, als dat al teveel moeite is is hij me niet eens waard.
Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.
Ik ben met dit 100% met je eens. De rest van deze discussie niet, maar die hebben we al eens gevoerd, JBtje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte
Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?
Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.
Ik zie niet zo goed in in welk opzicht ik mezelf nu voorlieg dan
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.
Imo niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.
imho dan
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
Succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet serieus niet wat het is, maar ik heb echt het gevoel geen enkel meisje meer aandacht te geven omdat het lijkt alsof het toch allemaal voor niks is
Als jij hem van te voren toestemming geeft om zoiets te doen (en jij mag het ook) dan is het wat anders....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Imo niet.
maar goed, ik ben de enige hier die er zo over denkt
Dat geloof ik simpelweg niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?
en dan praat je hier over, dat zat er al jaren aan te komen....
je hebt dus bewust jaren van je leven weggegooit zeg je eigenlijk.........
Alsof dat zo weinig mensen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?
en dan praat je hier over, dat zat er al jaren aan te komen....
je hebt dus bewust jaren van je leven weggegooit zeg je eigenlijk.........
Met steun van jou moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
Kan je dat wel aan Cue, geen aandacht meer?
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan koppel je die sexuele gevoelens dus automatisch aan je relatie, wat imo echt niet hoeft.
Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?
Dat wil gewoon zeggen dat je geil bent...
Wat ook gewoon kan als je geen relatie hebt, waarom dan ineens niet meer als je er wel een hebt?
Maakt mij niet uit hoor wat je ervan denkt. Ik geef slechts mijn visie van hoe het overkomt en wat ik wel/niet zou pikken in een relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geloof ik simpelweg niet.
Kun jij zeggen dat ik mezelf voorlieg, ik kan jou ook zeggen dat je het misschien gewoon verkeerd ziet...
We krijgen elkaar toch niet overtuigd.
Dan nog ben ik niet zo naief om te denken: dat gebeurt me nooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij hem van te voren toestemming geeft om zoiets te doen (en jij mag het ook) dan is het wat anders....
maar dat is hier niet het geval denk ik...
Precies, en als ik of hij dat niet zou kunnen volhouden dan denk ik gewoon dat hij niet de ware is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.
Toen ik met mijn ex liep, werd ik een keer sort of verliefd op een collega van me. Ik besloot toen dat ik diegene weliswaar leuk, maar minder leuk dan mijn ex vond en heb toen bewust afstand genomen, waardoor het overwaaide.
Dus zo moeilijk is dat niet. Monogamie is voor mij iig belangrijk.
Het ging dan ook over hoe zij dacht binnen die relatie. Niet over jouw denkwijze. Die is dan helemaal niet van belang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor wat je ervan denkt. Ik geef slechts mijn visie van hoe het overkomt en wat ik wel/niet zou pikken in een relatie.
Idd. Het is een soort knop die moet omgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof dat zo weinig mensen doen.Je sluit een relatie pas af als je er echt aan toe bent.
Het is niet altijd zo makkelijk als het hier gezegd wordt.
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging dan ook over hoe zij dacht binnen die relatie. Niet over jouw denkwijze. Die is dan helemaal niet van belang.
Waarom dacht je dat ik weg ben?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.
QFTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Als ik een relatie heb kom ik natuurlijk wel eens iemand anders tegen waarvan ik denk: Goh, daar zou ik het op kunnen, of die vind ik wel interessant. Dan nog heb je de keuze om daar dan iets mee te doen.
Toen ik met mijn ex liep, werd ik een keer sort of verliefd op een collega van me. Ik besloot toen dat ik diegene weliswaar leuk, maar minder leuk dan mijn ex vond en heb toen bewust afstand genomen, waardoor het overwaaide.
Dus zo moeilijk is dat niet. Monogamie is voor mij iig belangrijk.
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Het is een soort knop die moet omgaan.
Wie beslist hoe iets hoort? Je moet met de meute meelopen omdat men denkt dat het zo hoort?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het zo hoort. En zoals ze het zo bracht vind ik dat ze gewoon beter verdiende.
Okay...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee.
Mijn ex en ik hadden een nogal vreemde relatie, maar we hielden wel van elkaar.
We praatten niet zo heel veel, omdat we dat gewoon niet konden, hij was veel te opvliegerig en daardoor leerde ik mezelf aan om heel erg om dingen heen te draaien en dat irriteerde hem dan weer.
We konden gewoon niet praten, hij hoorde overal een verwijt in, ik kon er niet tegen dat hij me niet serieus nam, enfin, het werkte gewoon niet.
Beetje dubbelop, maar okee.
Hij kaartte dus maar niet aan dat ie jeuk had, praten werkte niet.
Achteraf hebben weer ook niet veel over gepraat, dat ging gewoon niet.
Dat had niets met respect of zijn gevoelens voor mij te maken, maar puur met hjet praten tussen ons dat niet ging.
Onze relatie was niet goed, maar dat was omdat we elkaar niet begrepen.
Zijn keuze om het er niet over te hebben was niet goed. Voor mij was hij echter wel begrijpelijk.
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Noem het dom of een gebrek aan zelfrespect, ik noem het realistisch
En toen kwam jij!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn jullie hier al 4 pagina's ontopic aan het lullen?![]()
Moeten die mensen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof dat zo weinig mensen doen.Je sluit een relatie pas af als je er echt aan toe bent.
Het is niet altijd zo makkelijk als het hier gezegd wordt.
We hielden van elkaar, al weet ik nu niet meer waarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay...
Wat heb je aan een relatie als je niet met elkaar kunt praten?
Ik doe het niet meer. 1x gedaan, heb me nog nooit van mijn leven zo rot gevoeld!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.
Juist. Eens vreemdgegaan, wil nog lang niet zeggen dat men het weer doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.
[..]
Geen communicatie = geen relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, op een dag weet je het gewoon, het is afgelopen. Afhandelen die hap en verder.
[..]
Wie beslist hoe iets hoort? Je moet met de meute meelopen omdat men denkt dat het zo hoort?
Ik ben niet zo iemand die met de meute meedoet. Liever mijn manier, daar voel ik me prettiger bij.
Dat hoeft (en lijkt) niet jouw manier te zijn.
Dat ze beter verdiende is ze ook achter gekomen.![]()
kutterderkut... net bij chiropractor geweest... overmorgen behandeling door 2 mensenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En toen kwam jij!![]()
Hoe is 't met je rug?
Toch een goede stelling van mij, zo vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn jullie hier al 4 pagina's ontopic aan het lullen?![]()
Waar hield je van dan, als je niet eens je gevoelens kon delen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hielden van elkaar, al weet ik nu niet meer waarom.
en de sex was goed
Het was gewoon een slechte relatie, alleen konden we elkaar niet loslaten.
Of gewoon helemaal niet doen? Voor mij is 1x vreemdgaan discutabel en ligt het eraan hoe de relatie daarvoor was, ging het al niet zo lekker is het meteen exit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist. Eens vreemdgegaan, wil nog lang niet zeggen dat men het weer doet.
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.
Maar van mij had dat moment ook een jaar eerder mogen komen.
Iets vinden en doen is verschillend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten die mensen lekker zelf weten
Ik vind het zonde, ik zou nooit jaren (of maanden, hooguit wat weekjes) ermee doorgaan... dan zeg je doei!
Ja, maar dan blijven er ook nog steeds zat mensen over die dat wel doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.
Maar van mij had dat moment ook een jaar eerder mogen komen.
wel lang in wat ik lang vindquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iets vinden en doen is verschillend.Je weet het pas als je een lange relatie aan bent gegaan en dan er hobbels op de weg komen. Misschien heb je die ervaring ook wel, weet ik niet.
Nergens, alleen dat jij denkt dat jouw manier de enige manier is. Tenminste zo komt het over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen communicatie = geen relatie.
Meute? Waar haal je vandaan dat ik dat doe?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nergens, alleen dat jij denkt dat jouw manier de enige manier is. Tenminste zo komt het over.
dat het negatief kijken is, niet realistischquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijven er ook nog steeds zat mensen over die dat wel doen.
Wat is je punt?
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar hield je van dan, als je niet eens je gevoelens kon delen?
quote:
Och, ik heb ontzettend veel van die relatie geleerd en we hebben ook echt leuke tijden gehad.quote:
Onzin. Ik riep dat vroeger (quote:
* Knuffelzacht sleurt sedan ff uit zijn autistische wereldje! 'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Ik kan er ook niks aan doen dat ik gewoon vaak gelijk heb
Succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weer weg... op naar volgend pijnigend afspraak
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat het negatief kijken is, niet realistisch
Klopt, daar kan ik nu inderdaad niets over zeggen. Maar met mijn post doelde ik op, dat als ik ergens klaar mee ben, dat ik dat (op dit moment) ook echt ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef dawg het volgende:
Onzin. Ik riep dat vroeger () ook altijd. Maar het leven bestaat uit vele nuances. Mensen veranderen (niet allemaal
), dus jij zelf ook.
Oow dat heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...
Ik vind het wel prettig om niet totaal verrast te zijn als blijkt dat mn partner een ander heeft geneukt, maar datik in mn achterhoofd had dat het ooit zou kunnen gebeuren![]()
anders was de schok veel groter geweest
in je achterhoofd houden dat het weleens kan gebeuren is al veel minder negatief dan wat je net zeiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel prettig om niet totaal verrast te zijn als blijkt dat mn partner een ander heeft geneukt, maar datik in mn achterhoofd had dat het ooit zou kunnen gebeuren![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weer weg... op naar volgend pijnigend afspraak
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...
anders was de schok veel groter geweest
(overigens heb ik het niet over mn huidige relatie, die is sowieso heel anders)
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...
Dat we niet bij elkaar pasten, viel daarbij de eerste tijd in het niet
Maar op zich maakt dat niet zo heel veel uit toch, daar ging het niet over.
Eigenlijk is dat ook wel zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
Rip. Wat kan je soms toch geweldig verwoorden wat ik vind.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.
Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.
Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Nee, dat is je onafhankelijk opstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Ik zou daar niet van te voren over nadenken. Maar ik zou er sowieso ook geen ruzie over krijgen omdat spullen me niet interesseren. Als ik zou samenwonen en het ging uit, dan kon ie van mij meenemen wat ie wilde. Spullen zijn het niet waard om ruzie over te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook wel zo
En alle vrouwen zijn hoeren lief en schattig
Vind van wel ja, dan is je basis als relatie al niet echt super dat dat soort dingen naar voren komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, daar kan ik nu inderdaad niets over zeggen. Maar met mijn post doelde ik op, dat als ik ergens klaar mee ben, dat ik dat (op dit moment) ook echt ben.En dat dat bij mij ook een jaar eerder had mogen komen.
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match warenquote:
Die redenatie slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
in je achterhoofd houden dat het weleens kan gebeuren is al veel minder negatief dan wat je net zei
Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Ik was niet serieus hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.
Je moet alleen wel weten hoe je ze herkent.
Natuurlijk kan het gebeuren, maar dat was het punt niet. Het punt is, wat zegt het als het gebeurd. Voor mij zegt het dat diegene blijkbaar niet genoeg van mij houdt om zich te gedragen. En daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match waren
[..]
Die redenatie slaat nergens op
[..]
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
[..]
Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)
Ik ga er niet vanuit dus, ik negeer de mogelijkheid gewoon niet.
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.
of weten dat het niks gaat worden maar toch samen willen zijn van jouw kant. (motto: beter dan alleen)
Wat denken wij hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.
Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden![]()
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match waren
Nee, dat lijkt me ook wat ver gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.
Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.
Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.quote:
Ik leef liever gewoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar alles kan kapot gaan, ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.
Ik zie het als halfvol, ik ga ervan uit dat het niet gebeurt, maar ik weet wel dat het KAN gebeuren, zo goed en duidelijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imo
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik leef liever gewoon
en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
Het gaat mij niet om het geld ofzo hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
Ik leef liever gewoon
en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
Nee, dat denk ik neit, het maakt wel de kans groter dat hij er eerlijk over is als het gebeurtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.
Als je partner weet dat jij hem vergeeft als hij (een keer) vreemdgaat... dan maakt dat de kans groter dat hij het ook gaat doen.. toch?
Ik negeer je toch niet als jij wat post waar ik wat mee kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
Ik wel iig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
wat doet ze?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Met mijn ex had ik alle spullen samen gekocht. Van geld waarvoor we allebei gespaard hadden. Toch hebben we geen minuut gezeik gehad over het verdelen van de spullen toen we uit elkaar gingen, terwijl hij alle reden had om pissed off te zijn. Enige die ging zeiken was zijn vader, die ging zich ermee bemoeien omdat mijn ex 3 dagen voor de verhuizing een zwaar auto-ongeluk had gehad en zijn vader gewoon een zak was. Maar goed, zelfs toen ik op mezelf ging (3 jaar later) hebben we nog eens gekeken of we elkaar niet konden helpen met spullen enz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.
Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden![]()
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
En huisdieren dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel iig.Lijkt me verdomd vermoeiend om me druk te gaan maken van wie een kast nu ook alweer is
Nouja die lijst komt er hoe dan ook wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook wat ver gaan
Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.
Maar goed, dat ben ik en ik vind het eigenlijk niet zo nodig om op mij door te gaan, aangezien dat meestal uitdraait op gezeik
Die zouden naar degene gaan die er het beste voor kon zorgen of waar het dier het meest mee had.quote:
Als hij het achteraf verteld is het wel vreemdgaan.. anders zouden alleen de mensen die niks zeiden vreemdgaan en die zouden niet bestaan, omdat men het bestaan niet ervan wistquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.
Zelfde als wat cue net zei van die spullen. Als je relatie echt goed is en je helemaal hoteldebotel bent ben je daar echt niet mee bezig.
Herlderziend zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat je niet hoeft te scheiden, heb je dat gezeik ook niet
Daar ga ik ook van uit trouwens. Het kan altijd gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik van tevoren ga zeggen dat ik het toch wel vergeef - dat is geheel afhankelijk van de omstandigheden, de situatie en hoe ik er op dat moment echt over voelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.
Geen communicatie in een re;atie zou ik nooit meer willen en dat ie vreemd kan gaan, zal ik altijd in mn achterhoofd hebben, in mijn ogen is het gewoon naief om dat niet te zien.
Dat wil (nogmaals) niet zeggen dat ik er vanuit ga dat het gebeurt, maar wel dat ik er vanuit ga dat het KAN gebeuren
Dus niet trouwen en niet samenwonen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Het verschil is dat ik aan mezelf zou gaan twijfelen als het te vaak gebeurde waarschijnlijk. Je kunt het ook overdrijven. datzelfde geldt voor alles, als ie eens in de maand met zn race-autootje wil spelen, geen probleem, maar elke dag is teveelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?
En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Grotendeels wel ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...
Je bent naļef, Sedan. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit trouwens. Het kan altijd gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik van tevoren ga zeggen dat ik het toch wel vergeef - dat is geheel afhankelijk van de omstandigheden, de situatie en hoe ik er op dat moment echt over voel
Want je hebt geen partner die zelf nadenkt in een relatie.quote:
In dat geval ben ik het met je eens hoor, ik zeg nooit dat ik zeker in elke situatie een relatie zou breken omdat er iets is gebeurd met een ander. Mensen maken nu eenmaal fouten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Het ligt aan alles, de reden waarom hij vremdging, hoe mijn gevoelens voor hem op dat moment zijn, hoe ik denk dat zijn gevoelens voor mij zijn...
Maar bij voorbaat zeggen dat je hem ZEKER dumpt als hij vreemdgaat is het andere uiterste en dat hoor je te vaak imo.
Jij nuanceert het op het moment en dat is alleen maar wat ik wil bereiken, kijk niet zo zwart-wit (en naief, maar dat is mijn mening)
Realistisch, ik hoef dat soort dingen gewoon niet aan de grote klok te hangen als dat niet aan de orde is, daar creer je alleen maar problemen mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent naļef, Sedan. Iets anders kan ik er niet van maken.
Wat een mooi vooruitzichtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zorgt wel ervoor dat singles altijd zal blijven bestaan.
En die ga ik JB noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want je hebt geen partner die zelf nadenkt in een relatie.
Jij gaat trouwen met een real doll?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je met 'dat soort dingen'?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Realistisch, ik hoef dat soort dingen gewoon niet aan de grote klok te hangen als dat niet aan de orde is, daar creer je alleen maar problemen mee.
Vreemdgaan, spullen verdelen, etc. Dingen die nog helemaal niet aan de orde hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'dat soort dingen'?
Maar je kunt dus niet uit elkaar groeien?
Die staat prima.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een mooi vooruitzicht
hoe staat het trouwens met jouw wel of niet single zijnde bestaan?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die ga ik JB noemen
Dat werkt niet altijd Sedan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het over is, kan het nl gewoon over zijn...
Voor de ander, als het dat voor jou niet is.Okee, dan zijn we het dus eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het met je eens hoor, ik zeg nooit dat ik zeker in elke situatie een relatie zou breken omdat er iets is gebeurd met een ander. Mensen maken nu eenmaal fouten.
compact en kleverig.
Nogmaals, 'dat soort dingen'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel maar daar kan je het toch ook met elkaar over hebben dan.
Dan was het dus al niet je van het.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd Sedan...
Als het over is, kan het nl gewoon over zijn...
Voor de ander, als het dat voor jou niet is.
Ja, maar als de ander dan besluit dat het echt over is, kun je nog zo lullen als brugman, maar dan gaat ze gewoon, en dat heeft dan niets met doorzettingsvermogen ofzo temaken, maar puur met het feit dat het klaar is, genoeg, dacht je dat ik niet heb geprobeerd te praten met mn ex? we hebben in september voor ik ging nog heel uitgebreid gepraat (een van de weinige keren dat dat goed ging) en er zouden dingen veranderen, maar er veranderde niets, dus was de emmer vol, het was klaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
Jawel maar daar kan je het toch ook met elkaar over hebben dan.
Ik wil het ook verder niet hebben over de verdeling van spullen, dat komt wel als we uit elkaar gaan (dat gaat voor mijn gevoel verder dan in je achterhoofd houden dat vreemdgaan kan gebeuren, maar goed)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nogmaals, 'dat soort dingen'![]()
Edit: Oh dat soort dingen! Verdeling van spullen vind ik iets wat, zodra je gaat samenwonen, aan bod moet komen. Zodat daar later geen ruzie over gemaakt kan worden. Het uit elkaar gaan zelf zal dan al pijnlijk genoeg zijn.![]()
En dan kun je niet tot de conclusie komen dat het beter is om zonder elkaar verder te gaan?
Dat vind ik juist minder ver gaan. Maar dan verschillen wij hierover gewoon van mening. Ik zou het fijner vinden wanneer het gewoon duidelijk is wat van mij is, en wat van hem is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook verder niet hebben over de verdeling van spullen, dat komt wel als we uit elkaar gaan (dat gaat voor mijn gevoel verder dan in je achterhoofd houden dat vreemdgaan kan gebeuren, maar goed)
ben alweer terugquote:
nu was het laseren van haartjes... dus goedquote:
Dat is voor mijn gevoel duis weer een teken dat je niet genoeg vertrouwen hebt in hem of in je relatie, je gaat er bij voorbaat vanuit dat het nodig zou zijn je spullen te moeten verdelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat vind ik juist minder ver gaan. Maar dan verschillen wij hierover gewoon van mening. Ik zou het fijner vinden wanneer het gewoon duidelijk is wat van mij is, en wat van hem is.
Las net dat het zenuwpijn is, heb je je huisarts al om medicatie tegen zenuwpijn gevraagd? Kan een hoop schelen!quote:
dankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Las net dat het zenuwpijn is, heb je je huisarts al om medicatie tegen zenuwpijn gevraagd? Kan een hoop schelen!
Welkom terug trouwens![]()
Misschien ben ik dan inderdaad pessimistischer dan jij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is voor mijn gevoel duis weer een teken dat je niet genoeg vertrouwen hebt in hem of in je relatie, je gaat er bij voorbaat vanuit dat het nodig zou zijn je spullen te moeten verdelen.
Het enige waar ik vanuit ga is dat er een mogelijkheid is dat hij een keer een ander neukt, wat niet meteen het einde van de relatie betekent, ik reken er dus min of meer op dat mn relatie sterker is dan waar jij vanuit gaat, de mijne kan zelfs vreemdgaan aan, de jouwe niet
Maar nu zit ik gewoon flauw te doen, ik ga zo naar de stad
Vanmorgen auw, daarnet auw, misschien je psych vragen of hij lief wil zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu was het laseren van haartjes... dus goedvanmorgen was het de chirpractor en vanmiddag naar de psychiater... een fijn dagje dus
not
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver hoerenzooi. Contract wordt niet verlengd.
En nee mensen, dat is niet omdat ik de hele dag Fok!.
Wat kut! Per wanneer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Per 1 augustus. En ik besef me net pas dat dat al fucking snel is.quote:
Jezus! Daar ben je mooi klaar mee! Wel een sociaal plan ofzo? Of was je contract afgelopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
*hugs*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Per 1 augustus. En ik besef me net pas dat dat al fucking snel is.
schat we gaan scheiden, oke dan pak ik even mijn notitieboekje erbij.. jij hebt die tafel betaald, maar het kleedje is van mij. die stoel is van jou. maar dat kussentje...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar is je relatie dan direct sterker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het enige waar ik vanuit ga is dat er een mogelijkheid is dat hij een keer een ander neukt, wat niet meteen het einde van de relatie betekent, ik reken er dus min of meer op dat mn relatie sterker is dan waar jij vanuit gaat, de mijne kan zelfs vreemdgaan aan, de jouwe niet
Dat is flink klote. Welcome to the club......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
damn....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
Wanneer je trouwt onder huwelijkse voorwaarden en je houdt ze niet bij, dan ben je alsnog getrouwd in gemeenschap van goederen. Levert erg interessante scheidingen op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
schat we gaan scheiden, oke dan pak ik even mijn notitieboekje erbij.. jij hebt die tafel betaald, maar het kleedje is van mij. die stoel is van jou. maar dat kussentje...
overdrijven is ook een vak
Ik zou niet trouwen in gemeenschap van goederen, dat zou inhouden dat ze de helft van mijn garage kan krijgen![]()
maar zoals ik dus al zei, overdrijven is een vak
Dat zei ik neitquote:
God, echt? Dat je dan de lijst moet aanvullen omdat je een nieuw cdtje hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wanneer je trouwt onder huwelijkse voorwaarden en je houdt ze niet bij, dan ben je alsnog getrouwd in gemeenschap van goederen. Levert erg interessante scheidingen op.
Ik weet van mijn ouders dat 60% van alle spullen in huis op een lijst staan die bij de notaris ligt. Met onder andere cd's, het huis, auto's maar ook huisdieren.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
overdrijven ben ik heul goed in! had ik een 10 voor op schoolben alleen hier verslagen door een ene KF
ik ben geen en ik hou niet van onredelijke mensen dus zie ik mezelf niet met iemand in een situatie komen waar we ruzie gaan maken om een cd of boekenkastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik weet van mijn ouders dat minstens 60% van alle spullen in huis op een lijst staan die bij de notaris ligt. Met onder andere cd's, het huis, auto's maar ook huisdieren.
Same here.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben opzich heel blij met mijn vaste contract, al zou ik best iets anders willen gaan doen, maar ik ga in deze tijden echt niet van vast naar tijdelijk....
Het huis is juist iets wat niet van beiden is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, echt? Dat je dan de lijst moet aanvullen omdat je een nieuw cdtje hebt gekocht?
Ik vind dat echt wat sneu. Okay, je wil wel vastleggen dat je huis van beiden is, maar dat is al zo als het in je koopcontract op beide namen staat toch?
of was dat te overdreven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |