En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Als je verder wilt, moet dat wel. Als je niet verder wilt, hoef je er niet over te praten
Hey!quote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het overquote:
Hey klutsquote:
Altijd,quote:
Precies, hey is dinsdag maar het voelt als maandagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
dan doe je er toch niet aan meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
op schoolquote:
in de velletjequote:
Ja gaat goed! Met jou?quote:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Zullen wij eens lekker discussiėren?quote:
Hey Rip!quote:
Maar sommige mensen kunnen ziet zo goed tegen verliezen, en dan gaan ze je aanvallen op allemaal niet relevante dingenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het over![]()
uhuquote:
Zelfs niet op de dinsdagochtend?quote:
Het kan zelfs voor de lol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!quote:
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.
dan moet je er op een gegeven moment je bek over houden.....
ik vermoed dat dit iets te maken heeft met dat iemand die benadeeld is er jaren later nog over zeurt?
De ander?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
jah dus?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!.
De vraag is natuurlijk of jij het wél kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
Inderdaad, dat kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
Het kan zelfs voor de lol.
ik heb regelmatig een discussie over geloof met een moslim die ik ken, just to kill time
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.
Het is niet gebaseerd op een situatie van mij oid
Ook wel goedquote:
Ja, stel voor, je voert een discussie met je vriend over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
quote:
Nja, wanneer iemand bijvoorbeeld feiten niet wil accepteren...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of jij het wél kan![]()
[..]
Inderdaad, dat kan ook
Ik moet toch nog op dr wachten tot ze klaar is met werken daar, dus ik heb wat tijd te dodenquote:
Ja, dat vind ik ook. Maar ik vraag me wel af of ik het kan. Ik kan er zeker mijn mond over houden, maar verder. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Civilian het volgende:
Ook wel goedAl weer druk aan 't werk
Stom gezeik hier met wat "collega's"..
Je wordt hongerig van discussies?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Kuwaro het volgende:
Ja, stel voor, je voert een discussie met je vriend over vreemdgaan.
Elke persoon heeft wel wat vaste standpunten over vreemdgaan.
Je kunt wel proberen over iemand z'n standpunt te veranderen, maar het is beter om iemand z'n standpunt te begrijpen, al kost dat je wel meer moeite.
Maar goed,na een discussie weet je tenminste hoe je ervoor staat.
En van daaruit kan je verder![]()
En nu heb ik honger![]()
Dat dus. Of als ze oude/niet relevante dingen erbij halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, wanneer iemand bijvoorbeeld feiten niet wil accepteren...
Zelfs als ik het laat zien uit de krant / woordenboek / internet of wat dan ook.
Als zelfs dan iemand mij geen gelijk kan geven maar kinderachtig gaat lopen doen, daar kan ik niet tegen
Ik had het ook over het algemeenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb het trouwens over discussieren in het algemeen, niet alleen met een vriendin
Precies, dat ze het gespreks onderwerp proberen te verdraaien, alleen maar om je geen gelijk te hoeven geven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Of als ze oude/niet relevante dingen erbij halen
Maar dat is logisch. Dan moet je het met die mensen dus ook niet proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Zelfs als ik het laat zien uit de krant / woordenboek / internet of wat dan ook.
Als zelfs dan iemand mij geen gelijk kan geven maar kinderachtig gaat lopen doen, daar kan ik niet tegen
Dan moet je het nu zonder beiden doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toch nog op dr wachten tot ze klaar is met werken daar, dus ik heb wat tijd te doden.
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.
Het is niet gebaseerd op een situatie van mij oid
Ik heb het over de aankomende weken, niet vandaagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het nu zonder beiden doen
stom gezeik. Ik doe op 't moment een opdracht voor een apotheek en ik zit ook in een kantoor in die desbetreffende apotheek..quote:
Ik had gister nog zo'n fijne discussie. Mams zag in dat ze niet ging winnen, en dan gaat ze me een schuldgevoel aanpraten, wat overigens niet is geluktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, dat ze het gespreks onderwerp proberen te verdraaien, alleen maar om je geen gelijk te hoeven geven.
dat soort mensen ken ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De mensen waar ik mee om ga hebben ook andere interessen dan ik...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Dan moet je het met die mensen dus ook niet proberen.
Aankomende weken moet je continue wachten totdat ze klaar is met werken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het over de aankomende weken, niet vandaag. Venco was gisteren gewoon op MSN hoor
.
wat is er dan voor gedoe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Als ik bijvoorbeeld begin over het gedoe tussen noord / zuid korea zeggen ze "boeiend, dat is vet ver weg"
welke kinderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!.
Ga jij je haar eens minder blond verven, hup hup!.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aankomende weken moet je continue wachten totdat ze klaar is met werken?
Weet ik hoor
Bij mijn laatste relatie ben ik erachter gekomen dat hij vreemd gegaan was en ik had geen zin om de discussie aan te gaan, dus heb, toen ik erachter kwam, gelijk de relatie verbroken. Ik ben overigens wel blij dat ik erachter ben gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...
dacht ik ook niet, volgens mij heb jij zo iemand in je omgeving heb het vaker gehoort
Pfff, wat een mensen zeg. Ach, het zijn niet jouw dagelijkse collega's, of iig tijdelijk. Tijd uitzitten dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef Civilian het volgende:
stom gezeik. Ik doe op 't moment een opdracht voor een apotheek en ik zit ook in een kantoor in die desbetreffende apotheek..
Nou vind ik 't vrij normaal dat ik iedereen die ik tegenkom onderweg naar mijn kantoor, goedemorgen zeg.
Begon 't kliekje dames (dat er al zo'n 30+ jaar werkt) te zeiken hoe asociaal het wel niet is dat ik niet even het hele pand door ga om iedereen persoonlijk goedemorgen te zeggen
Dat is best simpel inderdaad. Ik hou mijn mond daar ook over, maar gewoon omdat ik er niks van weet, niet omdat het een ver-van-mijn-bed-show is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
De mensen waar ik mee om ga hebben ook andere interessen dan ik...
Als ik bijvoorbeeld begin over het gedoe tussen noord / zuid korea zeggen ze "boeiend, dat is vet ver weg" ofzoiets
Best simpel eigenlijk
Ik woonde 2,5 jaar samen toen ik erachterkwam dat mijn ex vreemdging. Hij heeft flink door het stof gemoeten, maar na een half jaar heb ik me erbij neergelegd en bedacht ik me dat ik er tenslotte voor gekozen had bij hem te blijven, en dat ik toch niks kan voorkomen door me druk te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd nog wel een twijfel zou houden, als diegene alleen op pad gaat.. zakenreisje.. you name it... maar als ik dat denk zou ik er gelijk een punt achter zetten wanneer ik erachter kom...
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...quote:
Ben je ook blond geworden?quote:
nee maar wil; t weer zo rood als in mn foboquote:
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.
Nu heb je het weer over Amerika, net over Koreaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somaliė hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
Je hebt het maar zwaar allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar wil; t weer zo rood als in mn foboof nog ietsje feller zelfs dan kan ik alleen mn haar niet met lush wassen want dat stript echt te snel, zeezout
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Noord tegen Zuid Amerika, en nu met Amerika erbij...
Vraag me af of Amerika zal binnenvallen, en of ze hun marine bij Somaliė hebben geplaatst om te assisteren ipv om die piraten aan te pakken.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.htmlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over Amerika, net over Korea
Dat had ik niet btw.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik ook niet, volgens mij heb jij zo iemand in je omgeving heb het vaker gehoort
Heb je ook zeker gelijk in. iets erover zeggen is anders dan verwijten... zo zie ik het ook...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik niet btw.
Maar het kwam weleens ter sprake omdat zij de zus was van de vrouw van zijn broerdus die kwamen we nog weleens tegen..
Koude oorlog 2.0?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)nceert-raketten.html
Ik vraag me af, zal Amerika Noord Korea binnenvallen wanneer hun een werkelijke bedreiging vormen voor de wereld veiligheid, met kernwapens en een gestoorde dictator ? (Kim Jong Ill)
Of zullen ze dat niet doen aangezien het ze niks zal opleveren ? (zoals wel het geval was in Irak & Afghanistan, olie)
Ik noem trouwens nu maar even een voorbeeld hoor!
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ben dus voor jan lul opgestaan vanmorgen ook. t leven is kut
Ik noem nu maar even wat hoor, ik doelde eigenlijk op actualiteiten in het algemeen waar ze het nooit over willen hebben omdat het ze niet interesseert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me af of jij je er echt mee bezig hield (want zo leek het door je post)
maar niet dus
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel wat moeite mee hebben hoor, als je diegene ook nog regelmatig tegenkomt en zo
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er niet meer over zeiken heb je gelijk in, maar als je er niet eens meer iets over mag ZEGGEN, is dat ook niet echt prettig.
Het is nou eenmaal gebeurd en je kan het moeilijk dood gaan zwijgen.
Ik zei er weleens iets over nog naderhand, zonder verwijten, gewoon omdat het ter sprake kwam, maar hij werd altijd boos.
Tja, dat schiet ook niet op.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was je maar voor Jan's lul opgestaan, die is nu toch weer vrij.
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid koreaquote:
Uhmm, je kan de redenen achter een standpunt proberen te begrijpen,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Je wordt hongerig van discussies?![]()
Volgens mij valt er niets te begrijpen aan het standpunt over vreemdgaanAlthans, je bent voor of tegen, imo. Maar ik begrijp wat je bedoelt
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik in het begin wel, maar dat duurde niet heel erg lang.
Sowieso koppelde ik zijn vreemdgaan niet aan onze relatie, dus ik had er niet heel veel moeite mee, meer met dat ie erover loog terwijl ik het hem vroeg, dat vond ik erger.
Ik ken het verhaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijdens de koude oorlog is er gevochten tussen noord en zuid korea
Nederland heeft ook meegevochten toen
Noord korea was communistisch (de sovjet unie) en zuid korea kapatalistisch (Verenigde staten)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korea-oorlog
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Precies. Het is het meest hufterige dat iemand mij ooit geflikt heeft. Juist omdat diegene zo dichtbij je staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo koppelde je zijn vreemdgaan niet aan jullie relatie? Het is toch een teken van disrespect naar wat jullie samen hadden.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doodzwijgen is het andere uiterste. Maar hem tot in den treure achterna gooien met het gebeurde was naar mijn mening ook niet eerlijk.
Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, het was meer een teken dat ie jeuk had aan zn ballen
Hij deed dat niet omdat ie niet gek op me was, omdat de sex niet goed was of omdat ie me waardeloos vond ofzo. Dat liegen wel, dat was in mijn ogen zonder respect.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]heb je je humor op kreta gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |