En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Als je verder wilt, moet dat wel. Als je niet verder wilt, hoef je er niet over te praten
Hey!quote:
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan moet je van goede huize komen wil dat lukken..
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het overquote:
Hey klutsquote:
Altijd,quote:
Precies, hey is dinsdag maar het voelt als maandagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
dan doe je er toch niet aan meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, zou het aub een iets luchtiger onderwerp kunnen zijn op de maandag, uhm, dinsdag ochtend?
op schoolquote:
in de velletjequote:
Ja gaat goed! Met jou?quote:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Zullen wij eens lekker discussiëren?quote:
Hey Rip!quote:
Maar sommige mensen kunnen ziet zo goed tegen verliezen, en dan gaan ze je aanvallen op allemaal niet relevante dingenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Altijd,![]()
Als je discussieert, dan probeer je altijd wel iemand te overtuigen of je komt gewoon achter iemands standpunt, en als je zo bekijkt dan is het zinvol
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook over het verleden? Of over situaties die je niet kunt veranderen? Daar ging het over![]()
uhuquote:
Zelfs niet op de dinsdagochtend?quote:
Het kan zelfs voor de lol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!quote:
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Als je er over gesproken hebt. (als dit nog vreemdgaan betreft) en hebt besloten met elkaar verder te gaan.
dan moet je er op een gegeven moment je bek over houden.....
ik vermoed dat dit iets te maken heeft met dat iemand die benadeeld is er jaren later nog over zeurt?
De ander?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
jah dus?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de moeder van mijn kinderen ontmoet ja!.
De vraag is natuurlijk of jij het wél kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad met discussies...
Altijd omdat de ander niet een redelijke discussie kan voeren
Inderdaad, dat kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
Het kan zelfs voor de lol.
ik heb regelmatig een discussie over geloof met een moslim die ik ken, just to kill time
Heb het zelf ooit aan de hand gehad en ja, je moet er op een gegeven moment voor kiezen om er gewoon over op te houden en door te gaan. Anders moet je gewoon weggaan bij diegene.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben, zoals Cue zei; je moet van goede huizen komen wil je het écht achter je laten.
Het is niet gebaseerd op een situatie van mij oid
Ook wel goedquote:
Ja, stel voor, je voert een discussie met je vriend over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs als het geen discussie is om iemand z'n standpunt te veranderen?
quote:
Nja, wanneer iemand bijvoorbeeld feiten niet wil accepteren...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of jij het wél kan![]()
[..]
Inderdaad, dat kan ook
Ik moet toch nog op dr wachten tot ze klaar is met werken daar, dus ik heb wat tijd te dodenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |