Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan en dat is je goed recht
Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou toch in de zon gaan, na vandaag is het afgelopen
Zonnebrandolie FTW!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Q. het volgende:
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet..
Gewoon eerst een punt erachter zetten en dan pas naar iemannd anders. Of je huidige relatie beter maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij wat meer je mannetje moet staan als ik alles zo eens lees...
Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan en dat is je goed recht
Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.
Ja, in mijn vorige relatie was ik een muisje, dat wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kon/kan denken.
Dan koppel je die sexuele gevoelens dus automatisch aan je relatie, wat imo echt niet hoeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
Zo kun je het ook zien jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.
Het enige wat ik van een vent vraag is dat ik van 'm op aan kan, als dat al teveel moeite is is hij me niet eens waard.
Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.
Ik ben met dit 100% met je eens. De rest van deze discussie niet, maar die hebben we al eens gevoerd, JBtje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte
Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?
Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.
Ik zie niet zo goed in in welk opzicht ik mezelf nu voorlieg dan
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.
Imo niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.
imho dan
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
Succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet serieus niet wat het is, maar ik heb echt het gevoel geen enkel meisje meer aandacht te geven omdat het lijkt alsof het toch allemaal voor niks is
Als jij hem van te voren toestemming geeft om zoiets te doen (en jij mag het ook) dan is het wat anders....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Imo niet.
maar goed, ik ben de enige hier die er zo over denkt
Dat geloof ik simpelweg niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?
en dan praat je hier over, dat zat er al jaren aan te komen....
je hebt dus bewust jaren van je leven weggegooit zeg je eigenlijk.........
Alsof dat zo weinig mensen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?
en dan praat je hier over, dat zat er al jaren aan te komen....
je hebt dus bewust jaren van je leven weggegooit zeg je eigenlijk.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |