Waar hield je van dan, als je niet eens je gevoelens kon delen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hielden van elkaar, al weet ik nu niet meer waarom.
en de sex was goed
Het was gewoon een slechte relatie, alleen konden we elkaar niet loslaten.
Of gewoon helemaal niet doen? Voor mij is 1x vreemdgaan discutabel en ligt het eraan hoe de relatie daarvoor was, ging het al niet zo lekker is het meteen exit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist. Eens vreemdgegaan, wil nog lang niet zeggen dat men het weer doet.
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.
Maar van mij had dat moment ook een jaar eerder mogen komen.
Iets vinden en doen is verschillend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten die mensen lekker zelf weten
Ik vind het zonde, ik zou nooit jaren (of maanden, hooguit wat weekjes) ermee doorgaan... dan zeg je doei!
Ja, maar dan blijven er ook nog steeds zat mensen over die dat wel doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die nooit vreemd gaan, of nooit meer vreemd gaan. dat weet ik zeker.
Wat dacht je van een paar jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik er van de een op andere dag helemaal spuugzat van was. En dan is er bij mij ook no way back. Als ik ergens klaar mee ben, ben ik er ook klaar mee.
Maar van mij had dat moment ook een jaar eerder mogen komen.
wel lang in wat ik lang vindquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iets vinden en doen is verschillend.Je weet het pas als je een lange relatie aan bent gegaan en dan er hobbels op de weg komen. Misschien heb je die ervaring ook wel, weet ik niet.
Nergens, alleen dat jij denkt dat jouw manier de enige manier is. Tenminste zo komt het over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen communicatie = geen relatie.
Meute? Waar haal je vandaan dat ik dat doe?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nergens, alleen dat jij denkt dat jouw manier de enige manier is. Tenminste zo komt het over.
dat het negatief kijken is, niet realistischquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijven er ook nog steeds zat mensen over die dat wel doen.
Wat is je punt?
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waar hield je van dan, als je niet eens je gevoelens kon delen?
quote:
Och, ik heb ontzettend veel van die relatie geleerd en we hebben ook echt leuke tijden gehad.quote:
Onzin. Ik riep dat vroeger (quote:
* Knuffelzacht sleurt sedan ff uit zijn autistische wereldje! 'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Ik kan er ook niks aan doen dat ik gewoon vaak gelijk heb
Succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weer weg... op naar volgend pijnigend afspraak
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat het negatief kijken is, niet realistisch
Klopt, daar kan ik nu inderdaad niets over zeggen. Maar met mijn post doelde ik op, dat als ik ergens klaar mee ben, dat ik dat (op dit moment) ook echt ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef dawg het volgende:
Onzin. Ik riep dat vroeger () ook altijd. Maar het leven bestaat uit vele nuances. Mensen veranderen (niet allemaal
), dus jij zelf ook.
Oow dat heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...
Ik vind het wel prettig om niet totaal verrast te zijn als blijkt dat mn partner een ander heeft geneukt, maar datik in mn achterhoofd had dat het ooit zou kunnen gebeuren![]()
anders was de schok veel groter geweest
in je achterhoofd houden dat het weleens kan gebeuren is al veel minder negatief dan wat je net zeiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel prettig om niet totaal verrast te zijn als blijkt dat mn partner een ander heeft geneukt, maar datik in mn achterhoofd had dat het ooit zou kunnen gebeuren![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weer weg... op naar volgend pijnigend afspraak
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat punt houdt geen stand als je zelf al aangeeft dat er mensen zijn die dat wel doen...
anders was de schok veel groter geweest
(overigens heb ik het niet over mn huidige relatie, die is sowieso heel anders)
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We konden lachen samen, als ik in zijn armen lag verdween de rest van de wereld, hij kon naar me kijken op een manier die me zei dat hij er altijd zou zijn...
Dat we niet bij elkaar pasten, viel daarbij de eerste tijd in het niet
Maar op zich maakt dat niet zo heel veel uit toch, daar ging het niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |