abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:47:49 #201
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69629707
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Eigenlijk is dat ook wel zo

En alle vrouwen zijn hoeren lief en schattig
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:48:38 #202
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629726
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:

Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_69629735
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.

Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.

Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Rip. Wat kan je soms toch geweldig verwoorden wat ik vind.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:49:26 #204
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629746
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Nee, dat is je onafhankelijk opstellen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:49:57 #205
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69629756
quote:

[..]

Ik zou daar niet van te voren over nadenken. Maar ik zou er sowieso ook geen ruzie over krijgen omdat spullen me niet interesseren. Als ik zou samenwonen en het ging uit, dan kon ie van mij meenemen wat ie wilde. Spullen zijn het niet waard om ruzie over te maken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_69629757
quote:

[..]

Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.
of weten dat het niks gaat worden maar toch samen willen zijn van jouw kant. (motto: beter dan alleen)
pi_69629766
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook wel zo

En alle vrouwen zijn hoeren lief en schattig
Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.
Je moet alleen wel weten hoe je ze herkent.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:50:23 #208
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69629768
quote:

[..]

Vind van wel ja, dan is je basis als relatie al niet echt super dat dat soort dingen naar voren komen.
pi_69629778
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Klopt, daar kan ik nu inderdaad niets over zeggen. Maar met mijn post doelde ik op, dat als ik ergens klaar mee ben, dat ik dat (op dit moment) ook echt ben. En dat dat bij mij ook een jaar eerder had mogen komen.
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.
pi_69629781
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:

Oow dat heb ik ook gehad
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match waren
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
Die redenatie slaat nergens op
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef rival het volgende:

[..]

in je achterhoofd houden dat het weleens kan gebeuren is al veel minder negatief dan wat je net zei
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)
Ik ga er niet vanuit dus, ik negeer de mogelijkheid gewoon niet.
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:51:12 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69629794
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.
Je moet alleen wel weten hoe je ze herkent.
Ik was niet serieus hoor
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:52:22 #212
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629827
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

[..]

O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
[..]

Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)
Ik ga er niet vanuit dus, ik negeer de mogelijkheid gewoon niet.
Natuurlijk kan het gebeuren, maar dat was het punt niet. Het punt is, wat zegt het als het gebeurd. Voor mij zegt het dat diegene blijkbaar niet genoeg van mij houdt om zich te gedragen. En daar heb ik geen behoefte aan.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:52:22 #213
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629828
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:

Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.
of weten dat het niks gaat worden maar toch samen willen zijn van jouw kant. (motto: beter dan alleen)
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.
Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:52:56 #214
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629845
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
Wat denken wij hetzelfde!
pi_69629857
quote:
een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imo
pi_69629862
Lunchen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:54:05 #217
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69629875
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.
Inderdaad
quote:
Zeer zeker
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_69629884
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.

Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.

Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Nee, dat lijkt me ook wat ver gaan

Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.

Maar goed, dat ben ik en ik vind het eigenlijk niet zo nodig om op mij door te gaan, aangezien dat meestal uitdraait op gezeik
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:54:30 #219
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629887
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Ofresca het volgende:

Wat denken wij hetzelfde!

pi_69629897
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:55:57 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69629924
quote:

[..]

Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.

Zelfde als wat cue net zei van die spullen. Als je relatie echt goed is en je helemaal hoteldebotel bent ben je daar echt niet mee bezig.
pi_69629927
quote:
Maar alles kan kapot gaan, ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
Ik leef liever gewoon

en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:56:34 #223
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629943
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.
Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.
Als je partner weet dat jij hem vergeeft als hij (een keer) vreemdgaat... dan maakt dat de kans groter dat hij het ook gaat doen.. toch?
pi_69629945
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:53 schreef rival het volgende:

[..]

een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imo
Ik zie het als halfvol, ik ga ervan uit dat het niet gebeurt, maar ik weet wel dat het KAN gebeuren, zo goed en duidelijk?
compact en kleverig.
pi_69629953
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
+1
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:57:43 #226
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629976
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:

[..]

Ik leef liever gewoon

en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:58:14 #227
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629992
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:

Ik leef liever gewoon

Het gaat mij niet om het geld ofzo hoor.
Maar als ik alleen al kijk hoeveel ellende een matrasbeschermer maakte was ik blij dat ik er vooraf toch wel over nagedacht had.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:58:19 #228
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69629993
Ik heb zin om te batsen
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_69629996
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.
Als je partner weet dat jij hem vergeeft als hij (een keer) vreemdgaat... dan maakt dat de kans groter dat hij het ook gaat doen.. toch?
Nee, dat denk ik neit, het maakt wel de kans groter dat hij er eerlijk over is als het gebeurt

Ik wist ook dat mijn ex me zou vergeven en heb nooit de behoefte gehad.
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:58:30 #230
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629997
quote:
Ik negeer je toch niet als jij wat post waar ik wat mee kan.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:58:42 #231
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69630000
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
Ik wel iig. Lijkt me verdomd vermoeiend om me druk te gaan maken van wie een kast nu ook alweer is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:59:03 #232
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69630008
quote:
wat doet ze?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:59:38 #233
220609 Nouk84
pi_69630022
quote:
Met mijn ex had ik alle spullen samen gekocht. Van geld waarvoor we allebei gespaard hadden. Toch hebben we geen minuut gezeik gehad over het verdelen van de spullen toen we uit elkaar gingen, terwijl hij alle reden had om pissed off te zijn. Enige die ging zeiken was zijn vader, die ging zich ermee bemoeien omdat mijn ex 3 dagen voor de verhuizing een zwaar auto-ongeluk had gehad en zijn vader gewoon een zak was. Maar goed, zelfs toen ik op mezelf ging (3 jaar later) hebben we nog eens gekeken of we elkaar niet konden helpen met spullen enz.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:59:49 #234
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69630024
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik wel iig. Lijkt me verdomd vermoeiend om me druk te gaan maken van wie een kast nu ook alweer is
En huisdieren dan?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:59:53 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69630026
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

wat doet ze?
Kinderachtig
pi_69630030
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Nouja die lijst komt er hoe dan ook wel.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:00:30 #237
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69630044
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me ook wat ver gaan

Maar goed, dat ben ik en ik vind het eigenlijk niet zo nodig om op mij door te gaan, aangezien dat meestal uitdraait op gezeik
Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?

En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:01:30 #238
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69630070
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:

[..]

En huisdieren dan?
Die zouden naar degene gaan die er het beste voor kon zorgen of waar het dier het meest mee had.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:02:10 #239
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69630092
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:

En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
Als hij het achteraf verteld is het wel vreemdgaan.. anders zouden alleen de mensen die niks zeiden vreemdgaan en die zouden niet bestaan, omdat men het bestaan niet ervan wist
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:02:32 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69630098
Gewoon ervoor zorgen dat je niet hoeft te scheiden, heb je dat gezeik ook niet
pi_69630122
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.

Zelfde als wat cue net zei van die spullen. Als je relatie echt goed is en je helemaal hoteldebotel bent ben je daar echt niet mee bezig.
Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.
Geen communicatie in een re;atie zou ik nooit meer willen en dat ie vreemd kan gaan, zal ik altijd in mn achterhoofd hebben, in mijn ogen is het gewoon naief om dat niet te zien.
Dat wil (nogmaals ) niet zeggen dat ik er vanuit ga dat het gebeurt, maar wel dat ik er vanuit ga dat het KAN gebeuren
compact en kleverig.
pi_69630142
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Herlderziend zijn.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:05:19 #243
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69630172
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.
Geen communicatie in een re;atie zou ik nooit meer willen en dat ie vreemd kan gaan, zal ik altijd in mn achterhoofd hebben, in mijn ogen is het gewoon naief om dat niet te zien.
Dat wil (nogmaals ) niet zeggen dat ik er vanuit ga dat het gebeurt, maar wel dat ik er vanuit ga dat het KAN gebeuren
Daar ga ik ook van uit trouwens. Het kan altijd gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik van tevoren ga zeggen dat ik het toch wel vergeef - dat is geheel afhankelijk van de omstandigheden, de situatie en hoe ik er op dat moment echt over voel
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:06:22 #244
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69630196
quote:
Dus niet trouwen en niet samenwonen?
pi_69630204
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?

Het verschil is dat ik aan mezelf zou gaan twijfelen als het te vaak gebeurde waarschijnlijk. Je kunt het ook overdrijven. datzelfde geldt voor alles, als ie eens in de maand met zn race-autootje wil spelen, geen probleem, maar elke dag is teveel
Als hij sex had met een ander en daar niet achteraf tegen me over loog, is het nog vreemdgaan.
Maar dan had ik het minder erg gevonden ja.
compact en kleverig.
pi_69630230
quote:
Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:07:42 #247
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69630237
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:06 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Dus niet trouwen?
"voorkomen"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:08:23 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69630261
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...
Grotendeels wel ja.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:08:51 #249
220609 Nouk84
pi_69630269
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef S95Sedan het volgende:

"voorkomen"
Je bent naļef, Sedan. Iets anders kan ik er niet van maken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:10:08 #250
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69630296
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Grotendeels wel ja.
Ik ben liever gelukkig alleen, dan ongelukkig samen. En hiermee quote ik Dr Phill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')