Eigenlijk is dat ook wel zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
Rip. Wat kan je soms toch geweldig verwoorden wat ik vind.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.
Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.
Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Nee, dat is je onafhankelijk opstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Ik zou daar niet van te voren over nadenken. Maar ik zou er sowieso ook geen ruzie over krijgen omdat spullen me niet interesseren. Als ik zou samenwonen en het ging uit, dan kon ie van mij meenemen wat ie wilde. Spullen zijn het niet waard om ruzie over te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ik ging samenwonen kocht ik alle dure spullen zelf (ipv samen betalen). Gewoon puur met de gedachte: als het uit gaat , hebben we daar geen gedoe over.
Is dat ook gelijk doemdenken en op een verkeerde manier erin gaan of gewoon realistisch zijn?
Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook wel zo
En alle vrouwen zijn hoeren lief en schattig
Vind van wel ja, dan is je basis als relatie al niet echt super dat dat soort dingen naar voren komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, daar kan ik nu inderdaad niets over zeggen. Maar met mijn post doelde ik op, dat als ik ergens klaar mee ben, dat ik dat (op dit moment) ook echt ben.En dat dat bij mij ook een jaar eerder had mogen komen.
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match warenquote:
Die redenatie slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan stelt je relatie toch niks voor als je er al van het begin op zon manier tegenaan hebt gekeken
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
in je achterhoofd houden dat het weleens kan gebeuren is al veel minder negatief dan wat je net zei
Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat riekt naar mijn idee een beetje naar het idee: Alle mannen zijn toch eikels, dus je kan maar beter van het ergste uitgaan.
Ik was niet serieus hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Er zijn zat leuke betrouwbare mannen, die je niet de keet doormeppen en gewoon lief zijn.
Je moet alleen wel weten hoe je ze herkent.
Natuurlijk kan het gebeuren, maar dat was het punt niet. Het punt is, wat zegt het als het gebeurd. Voor mij zegt het dat diegene blijkbaar niet genoeg van mij houdt om zich te gedragen. En daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match waren
[..]
Die redenatie slaat nergens op
[..]
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
[..]
Dan maak jij het negatief, ik vind mannen geen eikels en ik heb het ook niet alleen over mannen, wie weet ga ik zelf wel een keer vreemd (kan het me niet zo goed voorstellen, maar zou kunnen)
Ik ga er niet vanuit dus, ik negeer de mogelijkheid gewoon niet.
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
Dat is doemdenken en er op een verkeerde manier ingaan.
of weten dat het niks gaat worden maar toch samen willen zijn van jouw kant. (motto: beter dan alleen)
Wat denken wij hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.
Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden![]()
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, hoezo dan, ik ga er niet vanuit DAT het gebeurt, maar ik ben niet zo naief om te denken dat het niet KAN gebeuren. dat is min of meer hetzelfde...
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
Ja tuurlijk. Maar als het vers is, is dat niet zo gek. Ik ben nog nooit weer verliefd geworden op een ex van mij, maar ik zou het me nu wel kunnen voorstellen. En bij sommigen zou ik het ook niet erg (meer) vinden, bij anderen weer wel. Nuances zijn mooi.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan begrijp je ook waarom ik bleef ondanks dat we zo'n slechte match waren
Nee, dat lijkt me ook wat ver gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, het viel me gewoon op. Voor mij is communicatie de essentie van een relatie.
Ik ben overigens ook realistisch genoeg om te weten dat in een relatie je partner soms gevoelens (van lust of liefde) kan krijgen voor een ander. Ik hoop alleen wel dat je er dan over kan praten met elkaar en dat je dan aan de hand van de situatie en hoe je er beiden over voelt kunt kijken wat er dan verder gebeurt.
Een vrijbrief om maar met andere wijven te neuken zou ik niet geven - gewoon omdat het dan al het uitgangspunt is aan het begin en dat zou ik jammer vinden.
Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.quote:
Ik leef liever gewoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar alles kan kapot gaan, ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.
Ik zie het als halfvol, ik ga ervan uit dat het niet gebeurt, maar ik weet wel dat het KAN gebeuren, zo goed en duidelijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
een glas half leeg of half vol zien is een wereld van verschil imo
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik leef liever gewoon
en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
Het gaat mij niet om het geld ofzo hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
Ik leef liever gewoon
en of iemand me dan uiteindelijk de helft gaat terugbetalen voor die kast, ik hem krijg of zij hem krijgt, dat zal de toekomst me vertellen
Nee, dat denk ik neit, het maakt wel de kans groter dat hij er eerlijk over is als het gebeurtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog even kort, want hier ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij er dan over denkt.
Als je partner weet dat jij hem vergeeft als hij (een keer) vreemdgaat... dan maakt dat de kans groter dat hij het ook gaat doen.. toch?
Ik negeer je toch niet als jij wat post waar ik wat mee kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Oh, en Ofresca, ik vind het nu eigenlijk wel kinderachtig worden. Je bent wel 19, maar toch.
Ik wel iig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
wat doet ze?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
Met mijn ex had ik alle spullen samen gekocht. Van geld waarvoor we allebei gespaard hadden. Toch hebben we geen minuut gezeik gehad over het verdelen van de spullen toen we uit elkaar gingen, terwijl hij alle reden had om pissed off te zijn. Enige die ging zeiken was zijn vader, die ging zich ermee bemoeien omdat mijn ex 3 dagen voor de verhuizing een zwaar auto-ongeluk had gehad en zijn vader gewoon een zak was. Maar goed, zelfs toen ik op mezelf ging (3 jaar later) hebben we nog eens gekeken of we elkaar niet konden helpen met spullen enz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor mijn gevoel was ik toen gewoon echt realistisch.
Ik ging er serieus niet van uit dat het mis zou gaan, alleen maar dat het mooier zou worden![]()
Maar alles kan kapot gaan, en we waren beiden ook erg jong natuurlijk ,dus statistisch gezien is de kans dat het misgaat gewoon groot. Kan je beter voorbereid zijn denk ik dan
En huisdieren dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel iig.Lijkt me verdomd vermoeiend om me druk te gaan maken van wie een kast nu ook alweer is
Nouja die lijst komt er hoe dan ook wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou in een huwelijk ook geen lijst bijhouden met wie wat krijgt in het geval van een scheiding, jij zou trouwen in gemeenschap van goederen?
Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook wat ver gaan
Maar mn ex wist dat ik hem zou vergeven als hij vreemd zou gaan, toch loog hij erover en dat deed me pijn.
En dat was geen vrijbrief, hij wist ook wel dat ie het niet kon maken om elke week een ander te neuken of er een andere relatie op na te houden.
Maar goed, dat ben ik en ik vind het eigenlijk niet zo nodig om op mij door te gaan, aangezien dat meestal uitdraait op gezeik
Die zouden naar degene gaan die er het beste voor kon zorgen of waar het dier het meest mee had.quote:
Als hij het achteraf verteld is het wel vreemdgaan.. anders zouden alleen de mensen die niks zeiden vreemdgaan en die zouden niet bestaan, omdat men het bestaan niet ervan wistquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Indirect gooi je dat soort dingen op een grote hoop en wat heb je dan nog over als relatie, geen communicatie, je hebt al in je achterhoofd dat hij/zij vreemd kan gaan. Met dat soort dingen zoek je het uiteindelijk gewoon op.
Zelfde als wat cue net zei van die spullen. Als je relatie echt goed is en je helemaal hoteldebotel bent ben je daar echt niet mee bezig.
Herlderziend zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat je niet hoeft te scheiden, heb je dat gezeik ook niet
Daar ga ik ook van uit trouwens. Het kan altijd gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik van tevoren ga zeggen dat ik het toch wel vergeef - dat is geheel afhankelijk van de omstandigheden, de situatie en hoe ik er op dat moment echt over voelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die spullen zou voor mij geen issue zijn, dat boeit me niet.
Geen communicatie in een re;atie zou ik nooit meer willen en dat ie vreemd kan gaan, zal ik altijd in mn achterhoofd hebben, in mijn ogen is het gewoon naief om dat niet te zien.
Dat wil (nogmaals) niet zeggen dat ik er vanuit ga dat het gebeurt, maar wel dat ik er vanuit ga dat het KAN gebeuren
Dus niet trouwen en niet samenwonen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Het verschil is dat ik aan mezelf zou gaan twijfelen als het te vaak gebeurde waarschijnlijk. Je kunt het ook overdrijven. datzelfde geldt voor alles, als ie eens in de maand met zn race-autootje wil spelen, geen probleem, maar elke dag is teveelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen elk weekend een ander neuken of om de maand oid dan?
En zoals eerder gezegd: vreemdgaan is toch altijd liegen? Als ie seks had met een ander terwijl jij daar precies van afwist is het geen vreemdgaan
Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
Grotendeels wel ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb je ook altijd helemaal zelf en alleen in de hand...
Je bent naļef, Sedan. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |