F1 Predictions 2009quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:
quote:
Tja het is nu of nooitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef McTasty het volgende:ik zie dat mensen massa toch nog een kans geven xD
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef McTasty het volgende:ik zie dat mensen massa toch nog een kans geven xD
klopt helemaal maarja massa had ook de afgelopen 2 jaar bahrein gewonnen en daar werdt hij ook 14equote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.
Dit dus. Vorige race zaten ze achter de Brawns, ik zie niet in waarom dat nu niet weer zou kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.
Ik ben er een keer geweest en toen gebeurde er helemaal niks. De eerste race en de derde waren wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef McTasty het volgende:
[..]
klopt helemaal maarja massa had ook de afgelopen 2 jaar bahrein gewonnen en daar werdt hij ook 14e
maar we zullen zien ik hoop dat het een spannende race wordt
Wil je iedere race meedoen als vervanger van Googolplexian?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:06 schreef RowanF1 het volgende:
Rowan - Renault
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Felipe Massa
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
Nico Rosberg
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
Jenson Button
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Jenson Button
2: Sebastiaan Vettel
3: Rubens Barrichello
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:25,481
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Force India
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1: Jenson Button
2: Sebastiaan Vettel
3: Rubens Barrichello
4: Felipe Massa
5: Fernando Alonso
6: Kimi Raikkonen
7: Lewis Hamilton
8: Nico Rosberg
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
Nico Rosberg
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
Renault
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
Scuderia Toro Rosso
Ik had het vanmiddag willen doen, maar toen kreeg ik ineens een telefoontje van de tandartsassistente of ik vandaag al kon komen voor het vullen van een gaatje. Dat kon dus wel, maar kostte me m'n hele middag (iets met bus enzo).quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Die PM heb ik ook gehad, maar ik was het al niet vergeten
Je kent me tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Sally het volgende:
Jij zult wel weer de laatste zijn met hier posten
Edit: yep
Scheelt je 3 punten, maar dan heb je iig nog iets staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Had die PM nog wel gelezen, maar ik dacht: 'Dit doe ik straks wel.' Helaas is het nu net te laat
Die heb ik tegelijkertijd met deze ingevuldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ja, maar de F1-voorspeller kan ik wel vergeten
Dat kan ik nou net niet zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef eNGine10 het volgende:
Nog een stuk beter gedaan als ik verwacht had zie ik nu
jij houdt de eer nog een beetje hoogquote:
Zeker, hier nog eentje hahaha, en dat na een dramatische start...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:29 schreef McTasty het volgende:
^^ nice we gaan helemaal goed almighty![]()
ik heb het beter gedaan dan ik had verwacht lol
Indien je teamgenoot 3x achter elkaar zijn voorspelling niet plaatst kan ik heb vervangen. Dus volgende race nog ff afwachten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
waar kan ik een nieuwe teamgenoot kopen?
moet lukkequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:04 schreef Almighty het volgende:
[..]
Zeker, hier nog eentje hahaha, en dat na een dramatische start...
Laten we dit lekker doortrekken tot het einde van het seizoen hehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |