F1 Predictions 2009quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:
quote:
Tja het is nu of nooitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef McTasty het volgende:ik zie dat mensen massa toch nog een kans geven xD
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef McTasty het volgende:ik zie dat mensen massa toch nog een kans geven xD
klopt helemaal maarja massa had ook de afgelopen 2 jaar bahrein gewonnen en daar werdt hij ook 14equote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.
Dit dus. Vorige race zaten ze achter de Brawns, ik zie niet in waarom dat nu niet weer zou kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ferrari lijkt op de weg terug en er heeft nooit een ander gewonnen in istanbul.
Ik ben er een keer geweest en toen gebeurde er helemaal niks. De eerste race en de derde waren wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef McTasty het volgende:
[..]
klopt helemaal maarja massa had ook de afgelopen 2 jaar bahrein gewonnen en daar werdt hij ook 14e
maar we zullen zien ik hoop dat het een spannende race wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |