Zal je leren!quote:xxx zegt:
Maak maar een aanbidtopic voor me :A
Elke minuut telefoon checken of je al smsje terug hebt, er niet eens aan denken om een andere meid uit te nemen, etceteraquote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan ga je rare dingen doen...
Ja, toen het nog THR was, was het wel een behoorlijk stuk beterquote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik van de Haagse af ga.
Alleen jammer van Floortje.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
Oja, het vorige topic was toch best hilarisch. Spanningsopbouw, het einde was in orde.
Doorselecteren op users.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
Tijd om het niveau weer wat omhoog te krikken.
Ik had op gitaar/pianomuziek gehoopt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
www.hotnewhiphop.com
www.24hourhiphop.com
haha. nog steeds geïntresseerd?
Ik moest multitasken (centraal topic enzo), dus vandaarquote:
En in dat weilandje daar, tussen de koeien ?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen kieuwen noch zwemvliezen
Ik hoop het toch niet!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die naar De Jeugd van Tegenwoordig luisteren?![]()
Shenkie is geniaal, maar voorderest niet nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
Top, is het mijn-muzieksmaak-is-superieur-uurtje weer aangebroken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
Steekt hand omhoogquote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
Als je je alsnog bedenkt mag je Pmen.quote:
Ze staan daar anders flink los te gaan.quote:
De KLB-SC is vervloekt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Top, is het mijn-muzieksmaak-is-superieur-uurtje weer aangebroken.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
Wat kun jij liegen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
Bt is een van de weinige mensen waar ik oprecht een haat jegens koester.
Hoeveel is dat opgeteld bij permanent?quote:
Koetjesrepen koetjesrepen koetjesrepen blaaaa.....quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shenkie is geniaal, maar voorderest niet nee.
Ik zit naar Ned3 te kijken en ik had wel verwacht dat die hype wel over zou zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Top, is het mijn-muzieksmaak-is-superieur-uurtje weer aangebroken.
Why?quote:
Ik vind Shenkie één van de minste nummers!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shenkie is geniaal, maar voorderest niet nee.
Wat nou hype?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit naar Ned3 te kijken en ik had wel verwacht dat die hype wel over zou zijn.
[..]
Why?
Nice, vind alleen die witte strepen nooit echt sexyquote:
quote:
Die internethype die dat eerste nummer van hun was.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel is dat opgeteld bij permanent?
Eerste nummer stamt uit 2004/2005quote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die internethype die dat eerste nummer van hun was.
Tieten.quote:
Bank Job.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Battle Royale of The Bank Job of Bronson
Welke zal ik gaan kijken?
Bronson als in Charles Bronson ?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1172570/quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bronson als in Charles Bronson ?
Bronson !!
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1172570/
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verveel me.
Agreed.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Maarten van Rossum, wat een geniale vent.
Toch een 7.0quote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een bagger-film eigenlijk
We zouden toch in staat moeten zijn elkaar te entertainen of niet dan?quote:
Battle royalequote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat stond er eerst 4 keer en dat vond ik ietwat overdreven. Maar had je suggesties dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zouden toch in staat moeten zijn elkaar te entertainen of niet dan?
Whehe nee man.quote:
Nee, ik denk dat je er alleen staat.quote:
Ja ik snap het ook niet, ik had Emimich en jou gequote en in plaats daarvan kreeg ik 4 keer jouquote:Op maandag 1 juni 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat stond er eerst 4 keer en dat vond ik ietwat overdreven. Maar had je suggesties dan?
MMV is een no-no.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
We zouden toch in staat moeten zijn elkaar te entertainen of niet dan?
Bijzonder spijtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, ik denk dat je er alleen staat.
Ik bemerk een complot.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik snap het ook niet, ik had Emimich en jou gequote en in plaats daarvan kreeg ik 4 keer jou!
Die heb jij gisteren zelfstandig de kop ingedrukt door te zeggen geen seks met FOK!ers te hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, ik had Emimich en jou gequote en in plaats daarvan kreeg ik 4 keer jou!
En nee, ik hoopte dat jij die zou hebben!
En daar wil ik ook niets mee te maken hebben inderdaad.quote:
Haagse Hogeschoolquote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, toen het nog THR was, was het wel een behoorlijk stuk beter. Echt een puinhoop daar.
Die boot was wel een prestigeproject... Heeft even veel gekost als een goed huis.
niet alleen hardstyle hequote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe nee man.Ben je zo'n hardstyle typje?
Ik ben voor jou nog wel bereid een uitzondering te maken, ik vind het zo naar dat je straks zonder vriendin zit enzo.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb jij gisteren zelfstandig de kop ingedrukt door te zeggen geen seks met FOK!ers te hebben.
Echt smerig, lang leve de preutsheid in dat opzicht.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
Jammer.
Oh ik dacht dat defqon alleen hardstyle was.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet alleen hardstyle hehouse en dance (hardstyle vind ik ook niks, voor langer dan n half uur
)
BT en principes.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Die heb jij gisteren zelfstandig de kop ingedrukt door te zeggen geen seks met FOK!ers te hebben.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben voor jou nog wel bereid een uitzondering te maken, ik vind het zo naar dat je straks zonder vriendin zit enzo.
Ja ik zit in Rijswijk, vanaf september Delft. Toen de HHS nog niks met de Technische Hogeschool Rijswijk te maken had was het echt een stuk beterquote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool![]()
Die administratie is een puinzooi...
Gewoon 5 uur in de rij gestaan
4ebe wilt er wel eentje hebbenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik zit in Rijswijk, vanaf september Delft. Toen de HHS nog niks met de Technische Hogeschool Rijswijk te maken had was het echt een stuk beter.
Speciaal van die shirts laten maken van dat ventje dat pist op het logo van de politie, maar dan in plaats van het politielogo het logo van de HHS.
Ja echt hequote:Op maandag 1 juni 2009 23:53 schreef oshiro het volgende:
Speciaal van die shirts laten maken van dat ventje dat pist op het logo van de politie, maar dan in plaats van het politielogo het logo van de HHS.
Doe maar twee, anders heb ik niets als ie in de was zit.quote:
Ik word er nu ook aardig moe van. Maar ik ben nu al zo ver, zonde om er mee te kappen. En die boot was wel heel gaaf op zich...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
![]()
Ik heb er wel 2 blokken opgezeten...
Hé gers, ik heb vernomen dat homo's vaak vallen op mannen die daar het hardst op tegen zijn.quote:
daarom draag ik ook een mes of pepperspray om de homo's van me af te werenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé gers, ik heb vernomen dat homo's vaak vallen op mannen die daar het hardst op tegen zijn.
Met de nadruk op hardst.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Hé gers, ik heb vernomen dat homo's vaak vallen op mannen die daar het hardst op tegen zijn.
Er waren nog wat meer omstandigheden, maar dit was er eentje vanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik word er nu ook aardig moe van. Maar ik ben nu al zo ver, zonde om er mee te kappen. En die boot was wel heel gaaf op zich...
The girl's got issues.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ja joh, ik zet ze zo aan de kant als het me uitkomt!
http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/quote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat defqon alleen hardstyle was.![]()
Wat voor namen komen er dan?
En, met succes? Bij wie vraag je dat aan en is een man met pepperspray niet erg verwijfd?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
daarom draag ik ook een mes of pepperspray om de homo's van me af te weren
Ach, ze zijn wel eerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er waren nog wat meer omstandigheden, maar dit was er eentje van![]()
En het werd me door het studiecentrum zelfs afgeraden om een andere studie op de HHS te doen.![]()
Fijne reclame maken ze daar...
Gers kan veel met zo'n busje hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
En, met succes? Bij wie vraag je dat aan en is een man met pepperspray niet erg verwijfd?
quote:
Over issues gesproken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef gers het volgende:
Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Nou ik kwam er dus achter dat o.a. de administratie en vast ook dat studiecentrum onafhankelijke units waren.quote:
Nu slaat mijn zieke fantasie op hol.quote:
Echt waar, we happen niet hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef gers het volgende:
Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En, met succes? Bij wie vraag je dat aan en is een man met pepperspray niet erg verwijfd?
Hihi, een vriendin van me had een busje pepperspray, en toen waren we bij haar thuis en hoorden we een eng geluidquote:Sinds kort is er een nieuwe niet schadelijke verfspray op de markt, de X-marker. Met deze spray kan een dik soort schuim in de ogen van een agressieveling worden gespoten. Vervolgens blijft er een blauwe verflaag op het gezicht van de ondergespotene achter, die er pas na drie dagen weer afgaat.
DMTA.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu slaat mijn zieke fantasie op hol.
Okayquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik kwam er dus achter dat o.a. de administratie en vast ook dat studiecentrum onafhankelijke units waren.![]()
Ook handig...
jammer had wel zin in een relletjequote:
Kuddo voor diegene die dit herkent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:12 schreef Emimich het volgende:
Oh man, she's got issues and I'm gonna pay.
quote:
Offspring.quote:
Wees blijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Okay
Mja ik kom nooit in de ovaal. Wil ik graag zo houden ook.
Ben ikquote:
Nee, google.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Google of komt het uit je fontein van kennis?
Yeah, yeah. She says she's the victim, but she takes it all out on mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh man, she's got issues and I'm gonna pay.
Daar weet gers leuke dingetjes mee.quote:
Verachtelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef 3lmo het volgende:
The Offspring, verachtelijk. Maar goed, ieder zijn ding.
Ik heb overgewicht.quote:
In ieder geval lever je kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Definieer weg.
Ja maar wat kunnen we daarmee doen dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
We kunnen samen wel eens leuke dingen doen met onze anussen. We hebben ze toch.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verachtelijk
The Offspring zijn gewoon een prima band, op hun manier.
ik heb een fallus van 25 cmquote:
Treffend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
Yeah, yeah. She says she's the victim, but she takes it all out on me
Dat klopt, al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat LudoSanders je rol meer dan behoorlijk heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
Dat is ook niet zo moeilijk in deze duistere KLBSC-tijden, ben ik bang.
Ik ben te relaxed zoals spacekees z`n partner,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
Ik ga weg als jij begint, dus denk maar na als ik weer terug kom
Roddel voor je neus en doe relaxed achter je rug om
Draai de zaken om gewoon om lekker te verwarren, gast
De dokter zei da'k anders was, al voor ik doctorandus was
Ik wou dat ik twee kontjes was, dan kon ik samen spelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wat kunnen we daarmee doen dan?
Oh ja, Ludo heeft al lang en breed mijn goedkeuring.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt, al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat LudoSanders je rol meer dan behoorlijk heeft overgenomen.
Mijn kontje is niet zomaar om mee te spelen, 't is serious business.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wou dat ik twee kontjes was, dan kon ik samen spelen.
- Godfried Bomans
Slechts om naar te kijken, of niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn kontje is niet zomaar om mee te spelen, 't is serious business.
Heel vetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/
vet voorfilmpje
headhunterz, alpha twins, the prophet, donkey rollers komen
No shit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
IQM's FOK!carrière vertoont gelijkenissen met de mijne.
Precies ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slechts om naar te kijken, of niet?
Sta je open voor diepte-investeringen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn kontje is niet zomaar om mee te spelen, 't is serious business.
Ook omtrent grammatica?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
IQM's FOK!carrière vertoond gelijkenissen met de mijne.
BT is geen voorstander van barebacking.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
Precies ja.
Vertoont.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
IQM's FOK!carrière vertoond gelijkenissen met de mijne.
Nooit eerder over nagedacht tot jij mij zojuist benoemde tot opvolger van. Ach, je kunt het vele malen slechter treffen.quote:
Briljanste diss ooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
Ik ga weg als jij begint, dus denk maar na als ik weer terug kom
Roddel voor je neus en doe relaxed achter je rug om
Draai de zaken om gewoon om lekker te verwarren, gast
De dokter zei da'k anders was, al voor ik doctorandus was
Wat zijn de arbeidsomstandigheden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben meer voor het verschaffen van arbeid.
Oké, oké. Ik beweer nergens een exacte kopie te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertoont.
Maar verklaar?
Wanneer kreeg jij een smiley naar je vernoemd? Wanneer kreeg jij een eigen userinterview op de FP? Wanneer kreeg jij zeven TTT's achter je naam? Wanneer kreeg jij een permban na een fikse staking?
Nee, maar vertel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, oké. Ik beweer nergens een exacte kopie te zijn.
Is met wat plastische chirurgie vast wel te verhelpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 20 jaar kan die d'r tieten over d'r schouders gooien.
Het meeste werk vindt plaats in donkere krappe ruimtes, dus daar moet je wel de bouw voor hebben.quote:
Maar tot die tijd kan je der van genietenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dan neem je toch een nieuwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hooguit een verbeterde versie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, oké. Ik beweer nergens een exacte kopie te zijn.
Ik vind jou altijd zo kankerirritant als je het over je Bupatih successen hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertoont.
Maar verklaar?
Wanneer kreeg jij een smiley naar je vernoemd? Wanneer kreeg jij een eigen userinterview op de FP? Wanneer kreeg jij zeven TTT's achter je naam? Wanneer kreeg jij een permban na een fikse staking?
Komt goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het meeste werk vindt plaats in donkere krappe ruimtes, dus daar moet je wel de bouw voor hebben.
Van ONZ mod tot de KLB SC.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar vertel.Hoezo vertoont onze FOK!carrière gelijkenissen?
Het schijnt dat de toiletten niet bepaald goed onderhouden zijn met nota bene gaten tussen de afscheidingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Het meeste werk vindt plaats in donkere krappe ruimtes, dus daar moet je wel de bouw voor hebben.
Beter verifieerbare feiten opnoemen dan online de wulpse slet uit te hangen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo kankerirritant als je het over je Bupatih successen hebtblegh.
Inderdaad, zo triest als mensen iets om hun e-imago geven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind jou altijd zo kankerirritant als je het over je Bupatih successen hebtblegh.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van ONZ mod tot de KLB SC.
Tevens heb ik Ludeaux.
[ afbeelding ]
jij ging toch slapenquote:
Je doet allebei?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
Beter verifieerbare feiten opnoemen dan online de wulpse slet uit te hangen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, zo triest als mensen iets om hun e-imago geven.
En mensen die zich druk maken om mensen die ogenschijnlijk om hun e-imago geven. Dat zijn de ergste.quote:
Zeg hé, we willen deze onderneming nog wel een beetje privé houden hequote:
Wulpsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter verifieerbare feiten opnoemen dan online de wulpse slet uit te hangen.
Ja, maar het is nog zo vroeg.quote:
Matige comeback hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
En mensen die zich druk maken om mensen die ogenschijnlijk om hun e-imago geven. Dat zijn de ergste.
Me er over druk over maken is nog zacht uitgedrukt, het is mijn levenswerk om hypocrisie op FOK aan te tonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
En mensen die zich druk maken om mensen die ogenschijnlijk om hun e-imago geven. Dat zijn de ergste.
De extra-sausage pizza's zijn anders wel een service van de zaak die bij iedereen in de smaak vallen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het schijnt dat de toiletten niet bepaald goed onderhouden zijn met nota bene gaten tussen de afscheidingen.
't Is toch wel een eenmanszaak, hè?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg hé, we willen deze onderneming nog wel een beetje privé houden hedaar kunnen we geen keurders bij gebruiken.
Wulps.quote:Wulpsleuk woord.
Maar waar zag jij zojuist hypocrisie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Me er over druk over maken is nog zacht uitgedrukt, het is mijn levenswerk om hypocrisie op FOK aan te tonen.
Gelukkig ben jij daar een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Me er over druk over maken is nog zacht uitgedrukt, het is mijn levenswerk om hypocrisie op FOK aan te tonen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is toch wel eenmanszaak, hè?
[..]
Wulps.Fluks.
Stap omhoog, stap terug. Promotie is het niet natuurlijk. Terugkijkend naar wat ONZ ooit was is het een stap terug. Nu, als user in het ONZ van nu is het promotie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.Ja, eigenlijk wel, hè.
Maar zie jij KLB nou als een stap omhoog of juist als een stapje terug?
En hoe stoer kijkt Ludo op die foto.
En ik heb ook nog gefigureerd in twee online spelletjes.
Emimich.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele, hele smerige associaties.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
De extra-sausage pizza's zijn anders wel een service van de zaak die bij iedereen in de smaak vallen!
Eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stap omhoog, stap terug. Promotie is het niet natuurlijk. Terugkijkend naar wat ONZ ooit was is het een stap terug. Nu, als user in het ONZ van nu is het promotie.
Want? Bang dat het in verkeerde handen valt?quote:Maar ff over dat Ted gedoe. Wat denk jij er nu van? Na deze actie vertrouw je Danny toch geen cent meer toe?
Dat zou best eens kunnen lukken, volgens mij heeft ze wel wat met indo's.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
Ik ga BT versieren in Groningen volgend jaar
We hebben uiteraard een flinke winstreserve die we van plan zijn te gebruiken voor toekomstige verbouwingen. En we hebben een debiteurenkern, dit minimale bedrag zal altijd op de balans genoemd worden, maar over het algemeen worden de bedragen elke week door onze afnemers betaald.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe zit het met je reserves?
En heb je veel debiteuren?
Ik vind je geen type voor KLB, geen type voor ONZ én geen type voor PUB. Geen idee waar ze je moeten dumpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:46 schreef 3lmo het volgende:
Gelukkig ben jij daar een goed voorbeeld van.
Ik was meer benieuwd naar hoeveel debiteuren je nu nog hebt. Ik wil niet de zoveelste zijn die je aflossingen schuldig is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben uiteraard een flinke winstreserve die we van plan zijn te gebruiken voor toekomstige verbouwingen. En we hebben een debiteurenkern, dit minimale bedrag zal altijd op de balans genoemd worden, maar over het algemeen worden de bedragen elke week door onze afnemers betaald.
Geilquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
Dat was de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele, hele smerige associaties.
dan is je vriendin weer vrijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
WTF?? Je zou voor de gein de actuele topics in de klb moeten lezen, dat gaat zeker wel ergens over?
Ja gister via de pm liet jij mij weten hoe jullie over de zaken denken ja. En waaruit kan jij opmaken dat ik er geen kut van lijk te snappen?? Allemaal loze argumenten weer.
Ik heb nieuws voor je...? Je bedoeld toch geen ban he
0, het is en blijft een beginnend bedrijfje hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was meer benieuwd naar hoeveel debiteuren je nu nog hebt. Ik wil niet de zoveelste zijn die je aflossingen schuldig is.
Het wordt opeens een stuk fijner om Tantalus te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was de bedoeling ja.
De tantaluskwelling.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het wordt opeens een stuk fijner om Tantalus te zijn.
Dat bedoel ik dus. Hoe kun je iemand die zulke deals maakt nu geld doneren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.![]()
[..]
Want? Bang dat het in verkeerde handen valt?
Tsja, het is treurig. Maar Danny was er zelf bij toen het gebeurde. En daarbij is Danny stiekem erg goed in slachtoffertje spelen.
Blij dat ik je verlangen heb kunnen dempen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het wordt opeens een stuk fijner om Tantalus te zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
Hoe langer ik op FOK! zit, hoe blijer ik ben dat ik geen mod meer ben.Maar dat komt wellicht ook omdat er een heleboel mongolen bij zijn gekomen.
True. Mja, zolang mijn oorspronkelijke account niet toegelaten wordt, zal ik geen enkele rooie cent uitgeven aan deze site.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hoe kun je iemand die zulke deals maakt nu geld doneren.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
Hoe langer ik op FOK! zit, hoe blijer ik ben dat ik geen mod meer ben.Maar dat komt wellicht ook omdat er een heleboel mongolen bij zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Met mongolen doel ik op de users, hè, niet zozeer op de mods.
Je bent sowieso te oud.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
Blij dat ik je verlangen heb kunnen dempen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi ik word aanbedenJe hebt het topic gered
![]()
!
Onderschat de mods niet, ik kan zo uit de losse pols je 10 namen geven van ronduit debiele mods.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
Met mongolen doel ik op de users, hè, niet zozeer op de mods.
Doe, doe, doe!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onderschat de mods niet, ik kan zo uit de losse pols je 10 namen geven van ronduit debiele mods.
Je zal vast gelijk hebben, maar ik weet sowieso geen tien mods meer op te noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onderschat de mods niet, ik kan zo uit de losse pols je 10 namen geven van ronduit debiele mods.
Wat een rare zin.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben, maar ik weet sowieso geen tien mods meer op te noemen.Daarvoor zijn er in zeer korte tijd heel wat nieuwe mods bijgekomen.
Het verloop ligt ook nog hoog en dat is vooral tekenend voor de algehele situatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
Je zal vast gelijk hebben, maar ik weet sowieso geen tien mods meer op te noemen.Daarvoor zijn er in zeer korte tijd heel wat nieuwe mods bijgekomen.
Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
Dat maak je mij niet wijsik ben een jong blaadje!
En hoe weten ze dat hij de vriend van de camping is? Hè? Nou?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh, wat knap van Google zeg dat ze weten dat gers hier post.
Swoarma, Adelante, ondeugend, nijnja, admiraal_anaal, Bob-B, Pumatje, SuperwormJim, sjimz, Isdatzo en Krentenbol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
Doe, doe, doe!
En dan ken ik 3/4 nog niet eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Emimich het volgende:
Swoarma, Adelante, ondeugend, nijnja, admiraal_anaal, Bob-B, Pumatje, SuperwormJim, sjimz, Isdatzo en Krentenbol.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Je kunt daar ook echt niet mee ophouden he
Leeftijd en andere precaire zaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
Grenzen aan wat?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
Lol:
http://www.bannedinhollyw(...)have-never-happened/
FOK! is gewoon te groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo makkelijk is het ook niet om nog geschikte mods te vinden.
Je bent niet bepaald aantrekkelijk, eerder goedkoop.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
A-FUCKING-HA.
Whehe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald aantrekkelijk, eerder goedkoop.
Pageviews.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
FOK! is gewoon te groot.
Ik zeg natuurramp over FOK! heen, survival of the fittest.
welke actie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff over dat Ted gedoe. Wat denk jij er nu van? Na deze actie vertrouw je Danny toch geen cent meer toe?
Die pic is inderdaad de verschrikkelijkste.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Welke vind jij nou de ergste?
Ik vind deze toch wel diep- en dieptriest.
[ afbeelding ]
quote:
Ze liggen eigenlijk voor het oprapen, maar het probleem is dat men robots prefereert boven zelfstandig denkende individuals.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo makkelijk is het ook niet om nog geschikte mods te vinden.
ja dat weet ik, maar ludo heeft het over ''deze actie van danny''quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
Nouja, gelukkig is het mijn levenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik vind het eerder triest. No troll.
Ik heb er zojuist over nagedacht, maar ben tot de conclusie gekomen het niet voor je uit te tekenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar ludo heeft het over ''deze actie van danny''
wat je linkt komt niet van danny af
Als je te dom bent om ook maar iets zelf te begrijpen, ga ik het niet uitleggen ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar ludo heeft het over ''deze actie van danny''
wat je linkt komt niet van danny af
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er zojuist over nagedacht, maar ben tot de conclusie gekomen het niet voor je uit te tekenen.
Is Ludo nou de kloon van IQM of IQM de kloon van Ludo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
Als je te dom bent om ook maar iets zelf te begrijpen, ga ik het niet uitleggen ook.![]()
We zijn geestverwanten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Is Ludo nou de kloon van IQM of IQM de kloon van Ludo?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
hoeft ook niet, je refereert naar ''deze'' actie van danny... welke is ''deze'' aangezien die GTST actie niet door danny opgezet isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist over nagedacht, maar ben tot de conclusie gekomen het niet voor je uit te tekenen.
*sigh*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeft ook niet, je refereert naar ''deze'' actie van danny... welke is ''deze'' aangezien die GTST actie niet door danny opgezet is
iig beide even kinderachtigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Nee, want geluk op de korte termijn staat vaak los van geluk op de lange termijn. De vraag is überhaupt waarom geluk je doel zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja, gelukkig is het mijn levendus als ik maar blijf lachen he.
Echt, kappen nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeft ook niet, je refereert naar ''deze'' actie van danny... welke is ''deze'' aangezien die GTST actie niet door danny opgezet is
t is ook zo moeilijk he om je een keer hulpvaardig op te stellen hequote:
Ik kan me geen beter doel bedenken. En nu je bek houden alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, want geluk op de korte termijn staat vaak los van geluk op de lange termijn. De vraag is überhaupt waarom geluk je doel zou moeten zijn.
surequote:
Wie zegt dat dat haar doel is? En wie heeft het hier over geluk op de korte termijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, want geluk op de korte termijn staat vaak los van geluk op de lange termijn. De vraag is überhaupt waarom geluk je doel zou moeten zijn.
denk het niet, als zoiets simpels niet eens uit te leggen valtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neen, beiden juist van een hoog niveau.
Soms vraag ik me af of sommige FOK!kers wel weten hoe ze zelfstandig moeten poepen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk het niet, als zoiets simpels niet eens uit te leggen valt
Oh nee, ik ben zo vaak hulpvaardig naar anderen toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t is ook zo moeilijk he om je een keer hulpvaardig op te stellen he
I'm seeing this girl and she just might be out of her mindquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan me geen beter doel bedenken. En nu je bek houden alsjeblieft.
De actie om zo'n domme afspraak te maken over de verdeling van Fok! en zichzelf vervolgens de slachtofferrol aan te meten en te doen alsof dit Fok allemaal ten nadele komt terwijl het gewoon zijn eigen domme fout is geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Als het zo simpel is, zou je het dus zelf al moeten hebben uitgevogeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk het niet, als zoiets simpels niet eens uit te leggen valt
Wat zei ik nou. Soms ben je te lief naar anderen toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De actie om zo'n domme afspraak te maken over de verdeling van Fok! en zichzelf vervolgens de slachtofferrol aan te meten en te doen alsof dit Fok allemaal ten nadele komt terwijl het gewoon zijn eigen domme fout is geweest.
Ik en vanzelfsprekend reageerde ze bevestigend op mijn post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
Wie zegt dat dat haar doel is? En wie heeft het hier over geluk op de korte termijn?
Always there to ruin the fun.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
De actie om zo'n domme afspraak te maken over de verdeling van Fok! en zichzelf vervolgens de slachtofferrol aan te meten en te doen alsof dit Fok allemaal ten nadele komt terwijl het gewoon zijn eigen domme fout is geweest.
Bt bevestigt ook alleen maar omdat jij dat wil horen. Ze is ook niet dom.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik en vanzelfsprekend reageerde ze bevestigend op mijn post.
Of jij en Ludo zijn gewoon te onaardig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei ik nou. Soms ben je te lief naar anderen toe.
De ironie. Iets is heel simpel maar een simpele geest kan het niet ontcijferen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
Als het zo simpel is, zou je het dus zelf al moeten hebben uitgevogeld.
BT heeft inderdaad niet zoiets als een vrije wil.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
Bt bevestigt ook alleen maar omdat jij dat wil horen. Ze is ook niet dom.
Toch nog iets bereikt in dit leven. Lang leve de SC in de vroege uurtjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:26 schreef swarmahoer het volgende:
Top 100 van maandag 1 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 476 Emimich
wtf
Ik denk dat ik zo naar de wc moetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt bevestigt ook alleen maar omdat jij dat wil horen. Ze is ook niet dom.
Ludo en ik kunnen ons moeilijk aanpassen aan sommige niveaus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of jij en Ludo zijn gewoon te onaardig.
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is, en hoe het in hun ogen anders afgesproken had moeten worden zodat beide partijen het er mee eens warenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi, dan krijg ik je bips - mijn toekomstige werkplek - te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo naar de wc moetkun je me daarbij helpen?
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
BT heeft inderdaad niet zoiets als een vrije wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |