Dat is nu precíes waar ik ook al de hele avond mijn poep voor aan het ophouden ben.quote:
Het team van Dead Space ziet hierachter toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dante's Inferno ziet er best tof uit! God of War-kloon met potentie!
Pedo productquote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Henk-B het volgende:
WOOOT LITTLE PETS ONLINE!!!!!!
Kun je kleine meisjes ontmoeten!!!
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Henk-B het volgende:
WOOOT LITTLE PETS ONLINE!!!!!!
Kun je kleine meisjes ontmoeten!!!
Miloquote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pedo product
-Edit: onee, die zoeken jongetjes![]()
Lange avond gehad dusquote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat is nu precíes waar ik ook al de hele avond mijn poep voor aan het ophouden ben.
3 uur toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Moet trouwens even zien of ik de persconferentie van Ubisoft ook ga zien, om 02.00 uur.
Waarschijnlijk wel. De laatste dagen is het toch slapeloze nachten am cry.
Ah, en de autoque klopte natuurlijk niet meer met het filmpje, en daarom ging het heulemaal foutquote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Dynd het volgende:
HIj weet z'n tekst niet echt, hij leest het op
UFC= MMAquote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Strolie75 het volgende:
MMA, is dat zoiets als UFC?
My wife will kill mequote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat tattoo grapje was leukPeter Moore
Kijk nog eens goedquote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef Dynd het volgende:
Als je goed kijkt zie je iedereen (Behalve Moore) naar een plek kijken waar ze het vanaf lezen. En nerveus dat die gast is
Zo te horen is dat al vaak gebeurdquote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!!!!!!!!
Ik moet mijzelf ook inhoudenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Strolie75 het volgende:
Tandjes...ik zou bijna een Wii halen voor dat tennisspel.
Nee, maar in de VS is daar toch niet echt een markt voor..quote:
Zeppelin.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef Dynd het volgende:
Wacht even... een heli in WOII? In de trailer...
Die gogodancers waren ook wel erg jaren 90.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef Dynd het volgende:
Wacht even... een heli in WOII? In de trailer...
Doet met teveel denken aan Ratchet and Clank.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef Strolie75 het volgende:
Brutal Legend
Gameplay
Setting
Graphics
Grappen
Originaliteit
Wuttttquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doet met teveel denken aan Ratchet and Clank.
MMORPG.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:10 schreef speknek het volgende:
Mijn PC zuigt stierenballen, is er kans op een console versie?
Als ze nou tenminste echte stralen hadden gebruikt ipv tl buizenquote:
Mjah, dan slaap ik denk ikquote:
Meer dan de Microsoft conference. Mass Effect 2, en ik ben wel benieuwd naar APB, alhoewel ik nog niet echt het voordeel over GTA zie. Positiefste was dat ze nieuwe IPs hadden, dat heeft EA in het verleden wel eens anders gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, volgens mij heb ik hier geen games gezien die ik wil spelen
FAIL.quote:
quote:Electronic Arts Press Conference
Monday, June 1 @ 2:00pm PDT/23.00 uur Nederlandse tijd
quote:Ubisoft Press Conference
Monday, June 1 @ 5:00pm/02.00 uur Nederlandse tijd PDT
Ik red het ook wel met m'n verneukte ritmequote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die opblijven voor de Ubi press conference?
Ik hou het nog wel uit met Red Bull hier.
quote:GameSpot # Posted 4:54 PST
A large man in a polo shirt just shouted something urgent in some Eastern European language. He seemed...we'll go with "happy."
quote:# Posted 4:59 PST
And as if on cue, "Welcome ladies and gentleman, please take your seats, as the show is about to begin."
Gewoon ziek melden baas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Wessiej het volgende:
Ja kan toch niet slapen, het is niet dat ik om 7.30 in de trein moet zitten maar goed.
Thnx.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef djpdjpnl het volgende:
Voor de GameSpot kijkers; G4 heeft een veul betere stream!
Dankje! GameSpot suckte wel ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef djpdjpnl het volgende:
Voor de GameSpot kijkers; G4 heeft een veul betere stream!
Ik zat net ook op gamespot, nu op G4 en die is veeel beter!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
gamespot, ign is nog niet begonnen( tenminste net) Gamespot lagged in ieder geval
Lol... daar zit je dan in LAquote:5:08
Raymond Padilla: I'm only understanding about 60% of what Guillemot is saying. Sorry.
Ene openen in IE en de andere in FF en de ene links en de ander rechts zetten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:10 schreef lkb9000 het volgende:
G4 wil alleen niet fullscreen op m'n rechter beeldscherm als ik fok op m'n linker beeldscherm gebruik
quote:Ubisoft werkt samen met Peter Jackson, wat ze eerder deden voor King Kong, en Steven Spielberg.
Heeft geen zinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:12 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Ene openen in IE en de andere in FF en de ene links en de ander rechts zetten?Geen idee.
HD met blokjes... maar da's beter dan klein.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:14 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/e3/video-press-conference/ubisoft
Werkt ook goed.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
HD met blokjes... maar da's beter dan klein.
QFTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:12 schreef Slein83 het volgende:
meneer guillemot, I ask u polite please shut up.
GAMES!!!!!
quote:
Avatar is dit jochie, toch? Niet mijn ding in ieder geval, zeker niet voor 15min!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:20 schreef Cubeforc3 het volgende:
Who.the.fuck.cares.
Wat is Avatar en waarom zijn er na 20 minuten nog geen games geshowed :|
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:24 schreef Mandamo het volgende:
Ik wil elke keer doorspoelen..Maar dat kan niet!
Had ik met EA nogal last van, al dat kinderprul wat gereleased wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:24 schreef Mandamo het volgende:
Ik wil elke keer doorspoelen..Maar dat kan niet!
quote:To be fair, this game could end up being super cool. Cameron is just sucking the air out of the auditorium talking about it.
quote:Then again, from what I've seen so far. Avatar is a text adventure.
quote:In the time it takes to explain this movie, Duke Nukem Forever has been restarted and actually released to retail.
Lollquote:
quote:lopinzz
Posted 6-1-2009 8:30pm
copy and paste if you want him to shut up
Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up
Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up
Sad indeed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:31 schreef Cubeforc3 het volgende:30 minuten.
Voor de fellow wrestling-tiopiquers, dit is net als die HHH promo's in 2003/4![]()
Dus een beetje respectquote:Tehlan
Posted 6-1-2009 8:31pm
Give the guy a break, his kids moved out, his grandkids won't listen to him ramble... let him talk to this captive audience.
En daarom zijn ze gaaf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind z'n grappen echt vreselijk slecht
Maar eindelijk beelden
Bloed? Bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:42 schreef djpdjpnl het volgende:
Dat 'hoe harder je slaat, hoe meer damage je doet' is wel leuk, maar de lijken verdwijnen wel bijzonder jaren '90.
Liefst heb ik wat gepraat van te voren svpquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een 1e klas regelrechte bagger.
Op naar de volgende game graag.
Ga ook zo plat, had wat meer vuurwerk verwacht i.p.v. al dat gelul.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:53 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben niet eens moe maar toch kap ik ermee, wat een kut persconferentie zegIk lees het morgen allemaal wel. Veel plezier nog!
Nee, is dezelfde als bij MS.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer Splinter Cell lekkernij zo te horen.
Nice.
Strategie spel dat awesome is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:16 schreef Cubeforc3 het volgende:
Okay ik heb de memo gemist, wat is RUSE?
Het is een Xbox 360 spel. Maar dat touch is gewoon een trailer, je kan inzoomen en uitzoomen tot je een tafel ziet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:19 schreef Cubeforc3 het volgende:
Welke console / PC heeft dan al dat touch gedoe? Is het een DS game / windows tabletop game![]()
Hoe is 124123 Imagine xxxxz vergelijkbaar met 1 Fallout game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |