quote:To be fair, this game could end up being super cool. Cameron is just sucking the air out of the auditorium talking about it.
quote:Then again, from what I've seen so far. Avatar is a text adventure.
quote:In the time it takes to explain this movie, Duke Nukem Forever has been restarted and actually released to retail.
Lollquote:
quote:lopinzz
Posted 6-1-2009 8:30pm
copy and paste if you want him to shut up
Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up
Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up Shut up
Sad indeed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:31 schreef Cubeforc3 het volgende:30 minuten.
Voor de fellow wrestling-tiopiquers, dit is net als die HHH promo's in 2003/4![]()
Dus een beetje respectquote:Tehlan
Posted 6-1-2009 8:31pm
Give the guy a break, his kids moved out, his grandkids won't listen to him ramble... let him talk to this captive audience.
En daarom zijn ze gaaf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind z'n grappen echt vreselijk slecht
Maar eindelijk beelden
Bloed? Bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:42 schreef djpdjpnl het volgende:
Dat 'hoe harder je slaat, hoe meer damage je doet' is wel leuk, maar de lijken verdwijnen wel bijzonder jaren '90.
Liefst heb ik wat gepraat van te voren svpquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een 1e klas regelrechte bagger.
Op naar de volgende game graag.
Ga ook zo plat, had wat meer vuurwerk verwacht i.p.v. al dat gelul.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:53 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben niet eens moe maar toch kap ik ermee, wat een kut persconferentie zegIk lees het morgen allemaal wel. Veel plezier nog!
Nee, is dezelfde als bij MS.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer Splinter Cell lekkernij zo te horen.
Nice.
Strategie spel dat awesome is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:16 schreef Cubeforc3 het volgende:
Okay ik heb de memo gemist, wat is RUSE?
Het is een Xbox 360 spel. Maar dat touch is gewoon een trailer, je kan inzoomen en uitzoomen tot je een tafel ziet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:19 schreef Cubeforc3 het volgende:
Welke console / PC heeft dan al dat touch gedoe? Is het een DS game / windows tabletop game![]()
Hoe is 124123 Imagine xxxxz vergelijkbaar met 1 Fallout game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |