Ik red het ook wel met m'n verneukte ritmequote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die opblijven voor de Ubi press conference?
Ik hou het nog wel uit met Red Bull hier.
quote:GameSpot # Posted 4:54 PST
A large man in a polo shirt just shouted something urgent in some Eastern European language. He seemed...we'll go with "happy."
quote:# Posted 4:59 PST
And as if on cue, "Welcome ladies and gentleman, please take your seats, as the show is about to begin."
Gewoon ziek melden baas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Wessiej het volgende:
Ja kan toch niet slapen, het is niet dat ik om 7.30 in de trein moet zitten maar goed.
Thnx.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef djpdjpnl het volgende:
Voor de GameSpot kijkers; G4 heeft een veul betere stream!
Dankje! GameSpot suckte wel ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef djpdjpnl het volgende:
Voor de GameSpot kijkers; G4 heeft een veul betere stream!
Ik zat net ook op gamespot, nu op G4 en die is veeel beter!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
gamespot, ign is nog niet begonnen( tenminste net) Gamespot lagged in ieder geval
Lol... daar zit je dan in LAquote:5:08
Raymond Padilla: I'm only understanding about 60% of what Guillemot is saying. Sorry.
Ene openen in IE en de andere in FF en de ene links en de ander rechts zetten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:10 schreef lkb9000 het volgende:
G4 wil alleen niet fullscreen op m'n rechter beeldscherm als ik fok op m'n linker beeldscherm gebruik
quote:Ubisoft werkt samen met Peter Jackson, wat ze eerder deden voor King Kong, en Steven Spielberg.
Heeft geen zinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:12 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Ene openen in IE en de andere in FF en de ene links en de ander rechts zetten?Geen idee.
HD met blokjes... maar da's beter dan klein.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:14 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/e3/video-press-conference/ubisoft
Werkt ook goed.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
HD met blokjes... maar da's beter dan klein.
QFTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:12 schreef Slein83 het volgende:
meneer guillemot, I ask u polite please shut up.
GAMES!!!!!
quote:
Avatar is dit jochie, toch? Niet mijn ding in ieder geval, zeker niet voor 15min!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:20 schreef Cubeforc3 het volgende:
Who.the.fuck.cares.
Wat is Avatar en waarom zijn er na 20 minuten nog geen games geshowed :|
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:24 schreef Mandamo het volgende:
Ik wil elke keer doorspoelen..Maar dat kan niet!
Had ik met EA nogal last van, al dat kinderprul wat gereleased wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:24 schreef Mandamo het volgende:
Ik wil elke keer doorspoelen..Maar dat kan niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |