Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
EA is fucking briljant. Ik moest laatst een proefcollege geven voor tweedejaars middelbare scholieren en toen ik vroeg wie er wel eens games speelden, viel het me al op hoeveel meisjes (zeker vergeleken met vroeger) hun hand opstaken. Dat is een gigantische potentiele userbase waar zo goed als niets voor is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
OMG EA, nou gaat helemaal alles fout, filmpje liep vast, en nu is hij zn tekst kwijt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Dynd het volgende: HIj weet z'n tekst niet echt, hij leest het op
Ah, en de autoque klopte natuurlijk niet meer met het filmpje, en daarom ging het heulemaal fout
Eerste bug gevonden: Hij knalt de muur in, verongelukt zwaar, en het publiek klapt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.