Mooie transfer voor zo'n jongen, wel jammer dat we in Nederland niet langer van hem kunnen genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Hij schijnt maandag te tekenen bij Inter.
Eerst Italië, dan Engeland... wat ist nouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Hij schijnt maandag te tekenen bij Inter.
Eerst Italie, dan toch Engeland, toch maar weer Italie, of komt Chelsea met een beter bod, nee ik teken toch bij Inter. zoietsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst Italië, dan Engeland... wat ist nou
Al die roddels gaan nergens over inderdaad. Ik ben blij dat ik over een week op vakantie ga en als ik dan terug ben zie ik wel wie er nog bij Twente speelt en wie naar welke club is gegaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eerst Italie, dan toch Engeland, toch maar weer Italie, of komt Chelsea met een beter bod, nee ik teken toch bij Inter. zoiets
dat is op dit moment de beste instelling denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Al die roddels gaan nergens over inderdaad. Ik ben blij dat ik over een week op vakantie ga en als ik dan terug ben zie ik wel wie er nog bij Twente speelt en wie naar welke club is gegaan.
linkje naar het competitieschema 2009/2010?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Best wel ruk dat we beginnen met Utrecht-uit trouwens
Dat kan je heel goed zelf doen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef jjstyle333 het volgende:
heeft iemand hier een idee waar je voetbalshirtje kunt laten inlijsten ?
Ben namelijk van plan om nieuwe shirt van Twente te halen en te laten bedrukken met Kufo en het cijfer 9. Dit is toch zijn laatste seizoen bij ons dus komt er ook zeker een handtekening op en dan huppa achter het glas en ophangen.
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed zelf doen hoor.
Je haalt een fotolijst en drukt ipv een foto het shirt in.
Ik heb gewoon zo'n groot frame bij de ikea gekocht, met dubbelzijdig tape het shirt aan de achterzijde vastgemaakt en vervolgens voorzichtig de voorzijde erop gemaakt. Is er toen uitstekend uitgekomen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.
Geen idee, ik zal wel 6 keer geluk gehad hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.
Jij hebt gewoon 6 keer geluk gehad, en niks anders!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Merson het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal wel 6 keer geluk gehad hebben!
Lees: als je een beetje motoriek en inzicht hebt, kun je zelfs met een fotolijst van de Ikea een shirtje mooi in een lijst krijgen. Enige is dat je soms even dubbelzijdig tape bovenaan de kraag moet plakken, omdat die bij een zware kan gaan zakken.
bron:http://www.sportweek.nl/v(...)n_eens_over_transferquote:
'Edson Braafheid en Bayern München eens over transfer'
Edson Braafheid (foto) en Bayern München zijn het eens geworden over de transfer van de verdediger naar de ploeg van Louis van Gaal. Dit meldt de Suddeutsche Zeitung. FC Twente en Der Rekordmeister moeten nog wel ‘enkele details’ afhandelen voordat de overgang van de 26-jarige international zijn beslag kan krijgen.
Braafheid zou de zevende nieuwe speler voor Bayern München zijn. Eerder kon Bayern München al Danijel Pranjic, die overkwam van SC Heerenveen, verwelkomen. (EvS)
Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef DirkZz het volgende:
Denk je dat we in tukkerland geen internet hebben ofzo?
Minimaal 2 dikke stappen omhoog voor Edson.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:26 schreef DirkZz het volgende:
Achja, ik gun hem in iedergeval het beste in Duitsland.
Heeft hij ook wel verdiend, en Bayern Munchen is wel nét een stapje hoger dan FC Twente.
En terecht, Cisse is zo'n typisch geval Denneboom, net niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.
Lijkt me dat jullie ook afhaken overigens.
quote:FC Twente mist handtekening
Van onze Telesportredactie
KERKRADE, dinsdag
In de transfersoap rond Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is de KNVB ingeschakeld om naar de rechtsgeldigheid van een door FC Twente met de speler afgesloten voorcontract te kijken. De voetbalbond bevestigt de inmenging, maar wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Onder het voorcontract van Sekou Cissé bij FC Twente blijkt de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer, FIFA-makelaar Adama Fofana, te ontbreken. Daarmee lijkt FC Twente-preses Joop Munsterman geen rechtsgeldig akkoord in handen te hebben. In een vergelijkbare situatie greep AZ ondanks een akkoord alsnog naast Afonso Alves.
Munsterman maakt zich echter geen zorgen. „Uiteindelijk bepaalt de speler zelf waar hij heen gaat”, aldus de FC Twente-voorzitter. De onderhandelingen tussen de clubs verlopen inmiddels stroef. Zowel Feyenoord als FC Twente heeft een bod van naar verluidt twee miljoen euro gedaan, maar Roda JC heeft beide biedingen als onvoldoende terzijde geschoven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!
5/6 miljoenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.
Ellie is een beetje dom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef Frutsel het volgende:
Zag vanochtend op het nieuws van Ned 1 nog iets over de training van Oranje, waar Elia het niet helemaal begreep. Een spelletje ofzo en tot een keer of acht toe snapte hij het schijnbaar niet, waarbij collegaspelers en Bert dijenkletsend stonden te lachen. Arme Elia
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Elia was gisteren de baas van de rondo, en als baas moet je weten wie er in het midden moet en dat wist hij tot 8x niet.
Je haalt Braafheid en Elia door elkaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het Duits krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.
Maar leuke stap voor hem, ben erg benieuwd of hij kan aanhaken. Het probleem van een Nederlandse trainer is dat de buitenlanders het al snel gaan zien als voortrekkerij, hopelijk krijgt hij daar geen last van.
Inderdaad, 't is nog vroeg. Ik verander het even.quote:
Is hij niet waard, logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Doet me denken aan Heubach die het hele veld over dribbelde toen hij van McClaren - die het in het Engels uitlegde - de bal één keer moest raken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.
Na een paar jaar Twente verkoop je hem voor meer dan Roda's huidige vraagprijsquote:
Als je ziet wat Twente binnen gaat krijgen aan transfers is het niet gek dat van Geel ook wilt vangen voor Cisséquote:logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.
Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
Roda zou gek zijn als ze lager inztten, wat je uiteindelijk krijgt ligt toch onder je vraagprijs. Helemaal nu er ook buitenlandse clubs informeren...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
Wat is er dan met onze financiële situatie? Het is niet meer wat het was nee, maar daar mogen we Servé Kuijer voor bedanken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.
Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Wat is er dan met onze financiële situatie? Het is niet meer wat het was nee, maar daar mogen we Servé Kuijer voor bedanken...
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda zou gek zijn als ze lager inztten, wat je uiteindelijk krijgt ligt toch onder je vraagprijs. Helemaal nu er ook buitenlandse clubs informeren...
Hehheheequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doet me denken aan Heubach die het hele veld over dribbelde toen hij van McClaren - die het in het Engels uitlegde - de bal één keer moest raken.
quote:Pro Agent dient klacht in tegen FC Twente
De overkoepelende organisatie van spelersmakelaars, Pro Agent, heeft bij de KNVB een klacht ingediend tegen FC Twente. Volgens Pro Agent heeft de club uit Enschede onrechtmatig gehandeld bij de onderhandelingen met aanvaller Sekou Cissé van Roda JC. Dit meldt de Twentse regiokrant TC Tubantia dinsdag. Reden voor Pro Agent om de klacht in te dienen is dat FC Twente bij de onderhandelingen de officiële spelersmakelaar van Cissé passeerde
De Tukkers kwamen een voorcontract met de speler overeen, maar op dit papiertje ontbreekt de handtekening van zijn makelaar Adama Fofana. “FC Twente heeft gehandeld tegen de regels van de wereldbond FIFA. We hebben daarom de KNVB ingeschakeld. We doen juist ons best om de situatie transparant te krijgen. Bovendien had Twente ook Roda JC erbij moeten betrekken omdat Cissé daar een doorlopend contract heeft”, zo legt Roberto Branco Martins namens Pro Agent uit.
Eerder op de dag werd al bekend dat de KNVB moest gaan bemiddelen: nu blijkt dat er een officiële klacht is ingediend. Branco Martins benadrukt dat Pro Agent niet uit is op een slepende zaak. “We willen Twente hierbij adviseren om contact op te nemen met de mensen die hem begeleiden en op een nette manier te handelen. Cissé heeft wel aangeven dat hij de tijd nodig heeft om over zijn toekomst na te denken.”
FC Twente liet in een reactie weten dat het de zaak af zal wachten. “We hebben in ieder geval een handtekening van de speler”, aldus een woordvoerder van de Tukkers. Ook Feyenoord en PSV toonden al eens interesse in de Ivoriaanse aanvaller, maar de Brabanders gaven de strijd op toen zij van de vraagprijs hoorden. Feyenoord ligt op de achtergrond nog wel op de loer.
van geel weet erg goed wat hij doet en voor 2 miljoen kan je hem ook kwijt aan andere clubs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.
QFT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.
Dat verwacht ik ook niet. Maar van Geel gaat nu "gewoon" voor het uiterst haalbare, en dan speelt die het nu slim.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.
Niet erger maken dan dat het is, maar die discussie hoort hier niet thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.
quote:
quote:Erik ten Hag veldtrainer bij PSV; FC Twente woedend op Jan Reker
09 juni 2009
ENSCHEDE - Erik ten Hag (foto) heeft zijn ontslag ingediend bij het bestuur van FC Twente. De Oldenzaler, sinds jaar en dag assistent-trainer in Enschede, tekent voor drie jaar bij PSV. Daar wordt hij veldtrainer onder hoofdtrainer annex technisch directeur Fred Rutten. FC Twente is woedend op Jan Reker, de directeur van PSV, die weigert een afkoopsom te betalen.
Ten Hag had een doorlopend contract bij FC Twente. 'Zo ga je niet met elkaar om. We zijn daar zeer terleurgesteld over', zegt Aldo van der Laan, lid van de Raad van Commissarissen van FC Twente. 'We willen de overgang van Erik niet verder frustreren. Daarvoor heeft hij te veel betekend voor onze club, samen met zijn vader die bij ons in het bestuur zit en ook een belangrijke sponsor is. Maar de praktijken van PSV zijn ongehoord en ongepast. Dat laten we PSV per brief weten.'
Bij Twente zal Alfred Schreuder de taak van Erik ten Hag gaan overnemen.
Fred Rutten, die bij Schalke 04 werd ontslagen, neemt Orlando Engelaar over van de Duitse club. De ex-speler van FC Twente heeft zich bij Schalke 04 nooit kunnen waarmaken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was toen ook niet netjes van Twente om de grasmat te vervangen tegen PSV.
Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Blawh het volgende:
Ten Hag hoeft dus ook niet meer terug te komen denk ik. Wel apart, geen enkele overgang van Twente loopt op een onbesproken manier.
Braafheid laatst nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Blawh het volgende:
Ten Hag hoeft dus ook niet meer terug te komen denk ik. Wel apart, geen enkele overgang van Twente loopt op een onbesproken manier.
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar had je nog de ontkenning van de clausule.
Je kan ook gewoon zeggen: Geen commentaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.
Waarom is dat normaal? Als een speler weg wil, dan weet de zaakwaarnemer echt wel genoeg van het contract om een speler voor die prijs elders aan te bieden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.
En hoe denk jij zo zeker te weten dat er een clausule in zijn contract stond? Dat weet ook bijna niemand of dat waar is.. Iedereen roept mekaar maar na.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar had je nog de ontkenning van de clausule.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aight, buddy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |