abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69847552
quote:

'Edson Braafheid en Bayern München eens over transfer'

Edson Braafheid (foto) en Bayern München zijn het eens geworden over de transfer van de verdediger naar de ploeg van Louis van Gaal. Dit meldt de Suddeutsche Zeitung. FC Twente en Der Rekordmeister moeten nog wel ‘enkele details’ afhandelen voordat de overgang van de 26-jarige international zijn beslag kan krijgen.

Braafheid zou de zevende nieuwe speler voor Bayern München zijn. Eerder kon Bayern München al Danijel Pranjic, die overkwam van SC Heerenveen, verwelkomen. (EvS)
bron:http://www.sportweek.nl/v(...)n_eens_over_transfer
pi_69848870
Denk je dat we in tukkerland geen internet hebben ofzo?
pi_69848912
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef DirkZz het volgende:
Denk je dat we in tukkerland geen internet hebben ofzo?
Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!
pi_69848931
Achja, ik gun hem in iedergeval het beste in Duitsland.
Heeft hij ook wel verdiend, en Bayern Munchen is wel nét een stapje hoger dan FC Twente.
pi_69848952
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:26 schreef DirkZz het volgende:
Achja, ik gun hem in iedergeval het beste in Duitsland.
Heeft hij ook wel verdiend, en Bayern Munchen is wel nét een stapje hoger dan FC Twente.
Minimaal 2 dikke stappen omhoog voor Edson.
Hij gaat naar een Europese topclup, hopelijk kan hij aanhaken aan het niveau.
pi_69849004
Ik hoop dat hij het waar kan maken, de concurentie zal moordend zijn bij Bayern.
Is dan ook een mooi affiche voor FC Twente.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:50:26 #107
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69849417
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.

Lijkt me dat jullie ook afhaken overigens.
pi_69850850
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.

En terecht, Cisse is zo'n typisch geval Denneboom, net niet.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:07:28 #109
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_69851332
Vanaf nu gewoon Cisse afbranden en zeggen dat hij zuigt, dan lijkt het of het ons niets uit maakt!

(wel jammer tho )
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_69851513
quote:
FC Twente mist handtekening

Van onze Telesportredactie

KERKRADE, dinsdag
In de transfersoap rond Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is de KNVB ingeschakeld om naar de rechtsgeldigheid van een door FC Twente met de speler afgesloten voorcontract te kijken. De voetbalbond bevestigt de inmenging, maar wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.

Onder het voorcontract van Sekou Cissé bij FC Twente blijkt de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer, FIFA-makelaar Adama Fofana, te ontbreken. Daarmee lijkt FC Twente-preses Joop Munsterman geen rechtsgeldig akkoord in handen te hebben. In een vergelijkbare situatie greep AZ ondanks een akkoord alsnog naast Afonso Alves.

Munsterman maakt zich echter geen zorgen. „Uiteindelijk bepaalt de speler zelf waar hij heen gaat”, aldus de FC Twente-voorzitter. De onderhandelingen tussen de clubs verlopen inmiddels stroef. Zowel Feyenoord als FC Twente heeft een bod van naar verluidt twee miljoen euro gedaan, maar Roda JC heeft beide biedingen als onvoldoende terzijde geschoven.
pi_69851580
Ik moest lachen.
pi_69851702
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!
hier in Haaksbergen hebben we al glasvezel hoor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:51:46 #113
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_69851897
quote:

5/6 miljoen

2 miljoen max.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 08:52:24 #114
8781 crew  Frutsel
pi_69851902
Tja.. Braafheid...succes daar vast

Zal me benieuwen wie d'r nu allemaal nog meer gaan (en komen)

-
Zag vanochtend op het nieuws van Ned 1 nog iets over de training van Oranje, waar Elia het niet helemaal begreep. Een spelletje ofzo en tot een keer of acht toe snapte hij het schijnbaar niet, waarbij collegaspelers en Bert dijenkletsend stonden te lachen. Arme Elia
pi_69852836
Elia was gisteren de baas van de rondo, en als baas moet je weten wie er in het midden moet en dat wist hij tot 8x niet.

Verder wens ik Edson succes bij Bayern en laat Cissé maar lekker in Kerkrade blijven.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:48:48 #116
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69852914
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef Frutsel het volgende:
Zag vanochtend op het nieuws van Ned 1 nog iets over de training van Oranje, waar Elia het niet helemaal begreep. Een spelletje ofzo en tot een keer of acht toe snapte hij het schijnbaar niet, waarbij collegaspelers en Bert dijenkletsend stonden te lachen. Arme Elia
Ellie is een beetje dom.
pi_69852918
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Elia was gisteren de baas van de rondo, en als baas moet je weten wie er in het midden moet en dat wist hij tot 8x niet.
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.

Maar voor Braafheid een leuke stap, ben erg benieuwd of hij kan aanhaken. Het probleem van een Nederlandse trainer is dat de buitenlanders het al snel gaan zien als voortrekkerij, hopelijk krijgt hij daar geen last van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suijk op 09-06-2009 09:54:07 ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69852998
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het Duits krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.

Maar leuke stap voor hem, ben erg benieuwd of hij kan aanhaken. Het probleem van een Nederlandse trainer is dat de buitenlanders het al snel gaan zien als voortrekkerij, hopelijk krijgt hij daar geen last van.
Je haalt Braafheid en Elia door elkaar
pi_69853043
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je haalt Braafheid en Elia door elkaar
Inderdaad, 't is nog vroeg. Ik verander het even.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69853662
quote:

Is hij niet waard, logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:21:20 #121
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_69853753
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.
Doet me denken aan Heubach die het hele veld over dribbelde toen hij van McClaren - die het in het Engels uitlegde - de bal één keer moest raken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:26:13 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69855588
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Is hij niet waard,
Na een paar jaar Twente verkoop je hem voor meer dan Roda's huidige vraagprijs
quote:
logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.
Als je ziet wat Twente binnen gaat krijgen aan transfers is het niet gek dat van Geel ook wilt vangen voor Cissé
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:27:49 #123
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69855636
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
pi_69855869
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:56:05 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69856588
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Roda zou gek zijn als ze lager inztten, wat je uiteindelijk krijgt ligt toch onder je vraagprijs. Helemaal nu er ook buitenlandse clubs informeren...
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.
Wat is er dan met onze financiële situatie? Het is niet meer wat het was nee, maar daar mogen we Servé Kuijer voor bedanken...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')