bron:http://www.sportweek.nl/v(...)n_eens_over_transferquote:
'Edson Braafheid en Bayern München eens over transfer'
Edson Braafheid (foto) en Bayern München zijn het eens geworden over de transfer van de verdediger naar de ploeg van Louis van Gaal. Dit meldt de Suddeutsche Zeitung. FC Twente en Der Rekordmeister moeten nog wel ‘enkele details’ afhandelen voordat de overgang van de 26-jarige international zijn beslag kan krijgen.
Braafheid zou de zevende nieuwe speler voor Bayern München zijn. Eerder kon Bayern München al Danijel Pranjic, die overkwam van SC Heerenveen, verwelkomen. (EvS)
Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef DirkZz het volgende:
Denk je dat we in tukkerland geen internet hebben ofzo?
Minimaal 2 dikke stappen omhoog voor Edson.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:26 schreef DirkZz het volgende:
Achja, ik gun hem in iedergeval het beste in Duitsland.
Heeft hij ook wel verdiend, en Bayern Munchen is wel nét een stapje hoger dan FC Twente.
En terecht, Cisse is zo'n typisch geval Denneboom, net niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.
Lijkt me dat jullie ook afhaken overigens.
quote:FC Twente mist handtekening
Van onze Telesportredactie
KERKRADE, dinsdag
In de transfersoap rond Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is de KNVB ingeschakeld om naar de rechtsgeldigheid van een door FC Twente met de speler afgesloten voorcontract te kijken. De voetbalbond bevestigt de inmenging, maar wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Onder het voorcontract van Sekou Cissé bij FC Twente blijkt de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer, FIFA-makelaar Adama Fofana, te ontbreken. Daarmee lijkt FC Twente-preses Joop Munsterman geen rechtsgeldig akkoord in handen te hebben. In een vergelijkbare situatie greep AZ ondanks een akkoord alsnog naast Afonso Alves.
Munsterman maakt zich echter geen zorgen. „Uiteindelijk bepaalt de speler zelf waar hij heen gaat”, aldus de FC Twente-voorzitter. De onderhandelingen tussen de clubs verlopen inmiddels stroef. Zowel Feyenoord als FC Twente heeft een bod van naar verluidt twee miljoen euro gedaan, maar Roda JC heeft beide biedingen als onvoldoende terzijde geschoven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n hele gekke gedachte!
5/6 miljoenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De vraagprijs van Cissé is volgens het AD gestegen naar zo'n 5/6 miljoen. Feyenoord haakt af in de strijd.
Ellie is een beetje dom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:52 schreef Frutsel het volgende:
Zag vanochtend op het nieuws van Ned 1 nog iets over de training van Oranje, waar Elia het niet helemaal begreep. Een spelletje ofzo en tot een keer of acht toe snapte hij het schijnbaar niet, waarbij collegaspelers en Bert dijenkletsend stonden te lachen. Arme Elia
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Elia was gisteren de baas van de rondo, en als baas moet je weten wie er in het midden moet en dat wist hij tot 8x niet.
Je haalt Braafheid en Elia door elkaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het Duits krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.
Maar leuke stap voor hem, ben erg benieuwd of hij kan aanhaken. Het probleem van een Nederlandse trainer is dat de buitenlanders het al snel gaan zien als voortrekkerij, hopelijk krijgt hij daar geen last van.
Inderdaad, 't is nog vroeg. Ik verander het even.quote:
Is hij niet waard, logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Doet me denken aan Heubach die het hele veld over dribbelde toen hij van McClaren - die het in het Engels uitlegde - de bal één keer moest raken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit was dan nog gewoon in het Nederlands uitgelegd. Straks in het buitenland krijgt hij dezelfde opdracht en gaat 'ie de lijnen kalken ofzo.
Na een paar jaar Twente verkoop je hem voor meer dan Roda's huidige vraagprijsquote:
Als je ziet wat Twente binnen gaat krijgen aan transfers is het niet gek dat van Geel ook wilt vangen voor Cisséquote:logisch dat Twente zou afhaken bij zo`n vraagprijs.
Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
Roda zou gek zijn als ze lager inztten, wat je uiteindelijk krijgt ligt toch onder je vraagprijs. Helemaal nu er ook buitenlandse clubs informeren...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Kopbal het volgende:
Twente is goed gek als ze 5 of 6 miljoen gaan neerleggen voor Cissé, ook al krijgen ze 50 miljoen binnen. Hij is het nu gewoon niet waard.
Wat is er dan met onze financiële situatie? Het is niet meer wat het was nee, maar daar mogen we Servé Kuijer voor bedanken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eens, denk ook dat Roda te hoog inzet. Natuurlijk wil Roda veel vangen en zet men hoog in, maar zo onrealistisch hoog inzetten vind ik niet verstandig. Zeker niet wanneer je kijkt naar de financiële situatie daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |