Mooie transfer voor zo'n jongen, wel jammer dat we in Nederland niet langer van hem kunnen genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Hij schijnt maandag te tekenen bij Inter.
Eerst Italië, dan Engeland... wat ist nouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Hij schijnt maandag te tekenen bij Inter.
Eerst Italie, dan toch Engeland, toch maar weer Italie, of komt Chelsea met een beter bod, nee ik teken toch bij Inter. zoietsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst Italië, dan Engeland... wat ist nou
Al die roddels gaan nergens over inderdaad. Ik ben blij dat ik over een week op vakantie ga en als ik dan terug ben zie ik wel wie er nog bij Twente speelt en wie naar welke club is gegaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eerst Italie, dan toch Engeland, toch maar weer Italie, of komt Chelsea met een beter bod, nee ik teken toch bij Inter. zoiets
dat is op dit moment de beste instelling denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Al die roddels gaan nergens over inderdaad. Ik ben blij dat ik over een week op vakantie ga en als ik dan terug ben zie ik wel wie er nog bij Twente speelt en wie naar welke club is gegaan.
linkje naar het competitieschema 2009/2010?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Best wel ruk dat we beginnen met Utrecht-uit trouwens
Dat kan je heel goed zelf doen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef jjstyle333 het volgende:
heeft iemand hier een idee waar je voetbalshirtje kunt laten inlijsten ?
Ben namelijk van plan om nieuwe shirt van Twente te halen en te laten bedrukken met Kufo en het cijfer 9. Dit is toch zijn laatste seizoen bij ons dus komt er ook zeker een handtekening op en dan huppa achter het glas en ophangen.
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed zelf doen hoor.
Je haalt een fotolijst en drukt ipv een foto het shirt in.
Ik heb gewoon zo'n groot frame bij de ikea gekocht, met dubbelzijdig tape het shirt aan de achterzijde vastgemaakt en vervolgens voorzichtig de voorzijde erop gemaakt. Is er toen uitstekend uitgekomen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.
Geen idee, ik zal wel 6 keer geluk gehad hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk dat er 9 van de 10x erin komt.
Jij hebt gewoon 6 keer geluk gehad, en niks anders!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Merson het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal wel 6 keer geluk gehad hebben!
Lees: als je een beetje motoriek en inzicht hebt, kun je zelfs met een fotolijst van de Ikea een shirtje mooi in een lijst krijgen. Enige is dat je soms even dubbelzijdig tape bovenaan de kraag moet plakken, omdat die bij een zware kan gaan zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |