Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Wat is er dan met onze financiële situatie? Het is niet meer wat het was nee, maar daar mogen we Servé Kuijer voor bedanken...
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda zou gek zijn als ze lager inztten, wat je uiteindelijk krijgt ligt toch onder je vraagprijs. Helemaal nu er ook buitenlandse clubs informeren...
Hehheheequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doet me denken aan Heubach die het hele veld over dribbelde toen hij van McClaren - die het in het Engels uitlegde - de bal één keer moest raken.
quote:Pro Agent dient klacht in tegen FC Twente
De overkoepelende organisatie van spelersmakelaars, Pro Agent, heeft bij de KNVB een klacht ingediend tegen FC Twente. Volgens Pro Agent heeft de club uit Enschede onrechtmatig gehandeld bij de onderhandelingen met aanvaller Sekou Cissé van Roda JC. Dit meldt de Twentse regiokrant TC Tubantia dinsdag. Reden voor Pro Agent om de klacht in te dienen is dat FC Twente bij de onderhandelingen de officiële spelersmakelaar van Cissé passeerde
De Tukkers kwamen een voorcontract met de speler overeen, maar op dit papiertje ontbreekt de handtekening van zijn makelaar Adama Fofana. “FC Twente heeft gehandeld tegen de regels van de wereldbond FIFA. We hebben daarom de KNVB ingeschakeld. We doen juist ons best om de situatie transparant te krijgen. Bovendien had Twente ook Roda JC erbij moeten betrekken omdat Cissé daar een doorlopend contract heeft”, zo legt Roberto Branco Martins namens Pro Agent uit.
Eerder op de dag werd al bekend dat de KNVB moest gaan bemiddelen: nu blijkt dat er een officiële klacht is ingediend. Branco Martins benadrukt dat Pro Agent niet uit is op een slepende zaak. “We willen Twente hierbij adviseren om contact op te nemen met de mensen die hem begeleiden en op een nette manier te handelen. Cissé heeft wel aangeven dat hij de tijd nodig heeft om over zijn toekomst na te denken.”
FC Twente liet in een reactie weten dat het de zaak af zal wachten. “We hebben in ieder geval een handtekening van de speler”, aldus een woordvoerder van de Tukkers. Ook Feyenoord en PSV toonden al eens interesse in de Ivoriaanse aanvaller, maar de Brabanders gaven de strijd op toen zij van de vraagprijs hoorden. Feyenoord ligt op de achtergrond nog wel op de loer.
van geel weet erg goed wat hij doet en voor 2 miljoen kan je hem ook kwijt aan andere clubs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.
QFT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.
Dat verwacht ik ook niet. Maar van Geel gaat nu "gewoon" voor het uiterst haalbare, en dan speelt die het nu slim.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als de strategie zo is dat Van Geel het liefst Cissé wil slijten aan een Engelse club, dan is 5 of 6 miljoen inderdaad wel een juiste prijs. Maar geen enkele Nederlandse club gaat dat voor hem betalen hoop ik toch.
Niet erger maken dan dat het is, maar die discussie hoort hier niet thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie houden niet voor niets de handjes op bij de gemeente. Wie je daarvoor mag bedanken doet er niet toe, feit is dat jullie best wat centen kunnen gebruiken. Als je dan onrealistisch hoog inzet en vervolgens niks krijgt omdat je clubs afschrikt dan lijkt me dat geen verstandig beleid.
quote:
quote:Erik ten Hag veldtrainer bij PSV; FC Twente woedend op Jan Reker
09 juni 2009
ENSCHEDE - Erik ten Hag (foto) heeft zijn ontslag ingediend bij het bestuur van FC Twente. De Oldenzaler, sinds jaar en dag assistent-trainer in Enschede, tekent voor drie jaar bij PSV. Daar wordt hij veldtrainer onder hoofdtrainer annex technisch directeur Fred Rutten. FC Twente is woedend op Jan Reker, de directeur van PSV, die weigert een afkoopsom te betalen.
Ten Hag had een doorlopend contract bij FC Twente. 'Zo ga je niet met elkaar om. We zijn daar zeer terleurgesteld over', zegt Aldo van der Laan, lid van de Raad van Commissarissen van FC Twente. 'We willen de overgang van Erik niet verder frustreren. Daarvoor heeft hij te veel betekend voor onze club, samen met zijn vader die bij ons in het bestuur zit en ook een belangrijke sponsor is. Maar de praktijken van PSV zijn ongehoord en ongepast. Dat laten we PSV per brief weten.'
Bij Twente zal Alfred Schreuder de taak van Erik ten Hag gaan overnemen.
Fred Rutten, die bij Schalke 04 werd ontslagen, neemt Orlando Engelaar over van de Duitse club. De ex-speler van FC Twente heeft zich bij Schalke 04 nooit kunnen waarmaken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was toen ook niet netjes van Twente om de grasmat te vervangen tegen PSV.
Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Blawh het volgende:
Ten Hag hoeft dus ook niet meer terug te komen denk ik. Wel apart, geen enkele overgang van Twente loopt op een onbesproken manier.
Braafheid laatst nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Blawh het volgende:
Ten Hag hoeft dus ook niet meer terug te komen denk ik. Wel apart, geen enkele overgang van Twente loopt op een onbesproken manier.
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar had je nog de ontkenning van de clausule.
Je kan ook gewoon zeggen: Geen commentaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.
Waarom is dat normaal? Als een speler weg wil, dan weet de zaakwaarnemer echt wel genoeg van het contract om een speler voor die prijs elders aan te bieden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel normaal. Als voorzitter van een club ga je natuurlijk niet openbaar lopen roepen dat een van je spelers een clausule heeft van zoveel miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |