Ik had dan eigenlijk wel een video-boodschap verwacht, of deze moet de grotten nog uitkomen.. dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef zoeperzazke het volgende:
ik hoor nu op de radio dat een aanslag toch niet uitgesloten is, omdat het technisch haast niet mogelijk is dat blikseminslag de oorzaak is......
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het voordeel is wel, dat vrijwel zeker niemand het overleefd heeft, dus echt haast heeft het al niet meer. Het is nu alleen een psychische kwestie voor de nabestaanden ect.
Ow wacht, ik dacht dat je het anders bedoelde. Laat maarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
UTC: -2, -3, -4, -5
Gedeeltelijk gelijk dus
Ja dat hoorde ik ook, redelijk bizar. Zitten ze met zn alllen op een of ander onbewoond eilandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:00 schreef Kriebbel het volgende:
Hoorde net op de radio dat de telefoon van 1 van de passagiers nog wel over gaat.
Of de telefoon ligt nog gewoon thuis
Daar zijn geen eilanden in dat gebied. Dat is een trog van 4000m diep.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef byah het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook, redelijk bizar. Zitten ze met zn alllen op een of ander onbewoond eiland
Daar heb je sowieso geen bereik meer, mochten ze in een luchtbel zitten, of op een richel. 4000 meter. Dan ben je al bijna geimplodeerd. Daarnaast kunnen radiogolven zich slecht verplaatsen door het water heen. Dus dat ding moet ergens aan de oppervlakte zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Daar zijn geen eilanden in dat gebied. Dat is een trog van 4000m diep.
Hoe heb je uberhaupt bereik met een GSM telefoon, midden op de Atlantische oceaan, over-the-horizon?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Daar heb je sowieso geen bereik meer, mochten ze in een luchtbel zitten, of op een richel. 4000 meter. Dan ben je al bijna geimplodeerd. Daarnaast kunnen radiogolven zich slecht verplaatsen door het water heen. Dus dat ding moet ergens aan de oppervlakte zijn.
dat heb je ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Hoe heb je uberhaupt bereik met een GSM telefoon, midden op de Atlantische oceaan, over-the-horizon?
Niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef ROG het volgende:
Hoe heb je uberhaupt bereik met een GSM telefoon, midden op de Atlantische oceaan, over-the-horizon?
Of ze dat ding nu wel of niet vinden maakt niet echt veel meer uit voor het vliegtuig en de pasagiers.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Bowny het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
De blackbox/FDR is om en nabij 30 dagen te traceren (indien ze niet te diep liggen), dus voor datarecovery en onderzoek is het wel degelijk van belang om de locatie tijdig te vinden.
Maar wel voor eventuele technische foutjes in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Of ze dat ding nu wel of niet vinden maakt niet echt veel meer uit voor het vliegtuig en de pasagiers.
Er wordt niet mét die telefoon gebeld maar náár die telefoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maarre als die vrouw belt en de telefoon gaat over kunnen ze toch nakijken waar dat vandaan komt?
Gps in vliegtuigen kan miljarden besparenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat die toestellen ontraceerbaar zijn boven de oceaan. De radar mag er dan wellicht geen bereik hebben, maar ze zouden makkelijk een GPS ontvanger erin kunnen zetten. Die weet dan zelf z'n positie en kan die via een radiosignaal weer terugsturen.
quote:AMSTERDAM - In de omgeving van de plek waar het Air France-toestel maandag vermoedelijk is neergestort zijn dinsdag brokstukken gevonden.
Dat meldt de Belgische nieuwssite DeMorgen op basis van berichten in de Braziliaanse media.
De bemanning van een Frans vrachtschip zou de brokstukken voor de kust van Senegal gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |