Ik vind het een irritante aapquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef kevinoz het volgende:
Haha die Monfils, hij laat het publiek Mandy gewoon uitlachen!! Wat een show!
prachtige showman
o jaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch net! Hij ziet 'm niet.
quote:
Het uitschakelen van een stokbrood is nooit verkeerd.quote:
Vindt ze me dan lief?quote:
Ook nie leuk.quote:
Laat haar lekker de was doen ofzo!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie mogen echt blij zijn dat KZ er niet is.Ze had dit allang een halt toegeroepen.
Roddick wordt zwaar gedold.![]()
Die smiley erbij.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef kevinoz het volgende:
chandy, chandy!! hahaha, hij begint zelfs te schreeuwen tegen de ballen kinderen...
Zoooo.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zoooo.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag niet meer voor KZ opkomen dus je komt goed weg, mannetje.
Ow, je slaapt al.quote:
Excuses.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef MikeLowrey het volgende:
Laten we het hier aub over tennis hebben.
Inderdaad, met het opjutten van het publiekquote:
Dat zal dan wel in de 1e ronde moeten zijn, want als chandy zo blijft choken, dan komt ie nergens meer een ronde verder...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad, met het opjutten van het publiek
Ik hoop dat Roddick hem nog een keer tegenkomt bij de US Open. Mag'ie hetzelfde doen van mij
Stokbrood met gehakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
Laat Federer dan maar gehakt maken van Monfils.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik vind het een irritante aap![]()
3 BP wegewerkt van Roddick.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef BruggiKeane het volgende:
1/10 breakpointen.... slecht.
Aap. Kappuh![]()
![]()
Doe ff normaal met al je aap opmerkingenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef BruggiKeane het volgende:
De aap heeft gewonnen![]()
![]()
Federer maak er gehakt van jongen
Verwacht wel dat Roddick nog even moet klagen over deze wedstrijd....
Ga je diep schamen, zielig gefrustreerd ventje. Wees blij dat Montfils heeft gewonnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef BruggiKeane het volgende:
De aap heeft gewonnen![]()
![]()
Federer maak er gehakt van jongen
Verwacht wel dat Roddick nog even moet klagen over deze wedstrijd....
Dat eerste slaat nergens op en neigt naar racisme. En dat laatste, besef je wel wat je zegt, volslagen idioot dat je bent.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Mannekino het volgende:
Ik kon die neger echt niet uitstaan. Wat een bosmongool.
Hanneke Groenteman, ben jij dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Dat eerste slaat nergens op en neigt naar racisme. En dat laatste, besef je wel wat je zegt, volslagen idioot dat je bent.
Mongooltjes kunnen er niet aan doen dat ze zo zijn en om daar dan mee te spotten is erg dom.
Respect kan je beter eens hebben voor bepaalde mensen.
Ivan Lendl kon het niet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
Wilanderd: "He [Monfils] really knows how to play the crowd."
Ja, da's ook best ingewikkeld. Even denken hoor... Oh ja, op een belangrijk moment tegen het publiek schreeuwen en met je armen zwaaien.![]()
![]()
Wat, schreeuwen of met zijn armen zwaaien?quote:
Nee alleen Roddick zat in mijn outrightquote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Doe ff normaal met al je aap opmerkingen
Geld verloren ofzo?
Bij ctrl-F op aap kwam ik alleen maar jouw naam tegen, niet dat je de enige bent die blijkbaar met problemen kampt op dat gebied. Hoef er verder geen issue van te maken ofzo, maar ik vind het gewoon sneu.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Nee alleen Roddick zat in mijn outright![]()
Je mag overigens wel meerdere mensen quoten dan mij.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Weer Van Cuilemburg.Hoorde iemand hoe Van Cuieburg Wilanders mening over Robredo samenvatte? Het klonk als iemand die koorts heeft en ligt te ijlen.
![]()
![]()
quote:
Aap of vogel. Ik zie het verschil niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Bij ctrl-F op aap kwam ik alleen maar jouw naam tegen, niet dat je de enige bent die blijkbaar met problemen kampt op dat gebied. Hoef er verder geen issue van te maken ofzo, maar ik vind het gewoon sneu.
Je doet nu net alsof "vogel" ook een racistische belediging is voor mensen van een bepaalde uitkomst/huidskleur..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Aap of vogel. Ik zie het verschil niet.
Voortaan zal ik nooit geen dierennamen meer posten hier![]()
![]()
Voor de duidelijkheid. Ik heb niets tegen Monfils.
Monfils is een goede tenniser, hij moet alleen die trekjes achterwege laten
In datgeval is het "LA mano de piedra"quote:Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef Xonze het volgende:
[..]
Gonzalez. Zijn bijnaam is 'El mano de piedra' oftewel 'De hand van steen'.
Oh je gaat er al vanuit dat Federer wel eventjes van Monfils wintquote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef LaTiNo het volgende:
Zo lekker veel tennis gekeken dit weekend. Del Potro tot mijn verbazing zowaar gewonnen van Tsonga.![]()
Nu Robredo nog in de pan hakken zodat hij alsnog weer vernedert kan worden door Federer.![]()
Zal Soderling morgen zijn overwinning nog kunnen voortzetten? Of word het weer de zoveelste 'win-van-een-kampioen-en-vlieg-er-de-volgende-ronde-uit'-nederlaag?
Oh en...
[..]
In datgeval is het "LA mano de piedra"
Wat ie volgens mij wil zeggen is dat ie aap niet racistisch bedoelde?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof "vogel" ook een racistische belediging is voor mensen van een bepaalde uitkomst/huidskleur..
Kijkend naar de bookmakers dan gaat Soderling er toch af. Davydenko met een notering van 1.5 tegenover 3 voor Soders. Dat scenario is dus het meest waarschijnlijk en daar ben ik het wel mee eens. Hoop van niet of coursequote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef LaTiNo het volgende:
Zo lekker veel tennis gekeken dit weekend. Del Potro tot mijn verbazing zowaar gewonnen van Tsonga.![]()
Nu Robredo nog in de pan hakken zodat hij alsnog weer vernedert kan worden door Federer.![]()
Zal Soderling morgen zijn overwinning nog kunnen voortzetten? Of word het weer de zoveelste 'win-van-een-kampioen-en-vlieg-er-de-volgende-ronde-uit'-nederlaag?
Oh en...
[..]
In datgeval is het "LA mano de piedra"
Idd, en ik vind er ook niets racistisch aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Szura het volgende:
Wat ie volgens mij wil zeggen is dat ie aap niet racistisch bedoelde?
H2H is 3-2 in het voordeel van de zweed.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijkend naar de bookmakers dan gaat Soderling er toch af. Davydenko met een notering van 1.5 tegenover 3 voor Soders. Dat scenario is dus het meest waarschijnlijk en daar ben ik het wel mee eens. Hoop van niet of course
Vogelquote:Op maandag 1 juni 2009 23:46 schreef hardromacore het volgende:
Wat een vogel die Monfils,
hij vloog over de baan.
Toniquote:Toni Nadal: "Parijs heeft het domste publiek"
Rafael Nadal zal volgend seizoen wellicht niet op het Franse publiek moeten rekenen om zijn kroon weer te heroveren. Eerst had hij zelf al gezegd dat hij het jammer vond dat het publiek hem niet steunde, maar zijn oom/coach Toni Nadal ging nog verder.
"De fans in Parijs zijn behoorlijk dom", zei Toni Nadal. "Er is maar één publiek dat slechter is dan een Frans publiek en dat is een Parijs publiek."
Toni Nadal is de oom en coach van Rafael Nadal. "Ze tonen de dwaasheid van een volk dat zichzelf superieur acht."
"Willen dat iemand verliest, is een laatdunkende manier om je te amuseren. Volgens mij hebben de Fransen niet graag dat een Spanjaard wint."
Nadal verloor zondag zijn eerste match in zijn carrière op het gravel van Roland Garros. Sinds zijn eerste deelname vijf jaar geleden, was hij er telkens de beste geweest
meestal toch erg sportief, maar dit was te pijnlijk denk ik..Nadal werd ook pissed op een cameraman toen hij van de baan af ging..dat verwacht je ook niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:20 schreef qonmann het volgende:
Slechte verliezers, die Nadals
Toen had hij allang weer van z'n management gehoord dat hij niet negatief mocht zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:36 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik vond Nadal toch wel sportief tijdens de persconferentie, althans een flits die werd uitgezonden ergens....
Helemaal goed geschreven.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef LaTiNo het volgende:
[...]
Oké, ik moest lachen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:46 schreef hardromacore het volgende:
Wat een vogel die Monfils,
hij vloog over de baan.
Slechte verliezers, de Nadalletjes.quote:
Niks raars aan wat Toni zegt. Het Franse publiek is gewoon walgelijk en zwaar onsportief. Tussen services kunnen ze vaak niet eens stil zijn. Naar volk is hetquote:
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef LaTiNo het volgende:
Ik geef Toni gelijk. Het parijse publiek is bij vlagen walgelijk. Ze zijn al irritant chauvinistisch, maar om nou de grote kampioen weg te scanderen als hij tegen een non-fransoos speelt, dat is best zielig...
Is dat dan zo? Is mij nooit opgevallen.quote:Ik zou me als Nadal zijnde ook irriteren als het publiek op JOUW toernooi elke wedstrijd voor de tegenstander is.
Aap is racisme.quote:Ook zo'n staaltje van disrespect: gisteren begonnen ze luidkeels om Monfils te roepen terwijl Cirstea amper haar rackets had opgeborgen. Zo van 'oppleuren nou, we willen nu een Franse AAP (*) zien'
Waarom is dat nadelig voor Del Potro, je bedoelt omdat je liever hebt dat hij tegen Monfils moet en kans heeft om verder te komen?quote:Ik hoop dat Fed Monfils afslacht, al is dat nadelig voor Del Potro...
Ach, snap de Monfils-Aap associatie wel. Heeft weinig met racisme te maken. James Blake zou ik nooit zo omschrijven bijvoorbeeld, maar Nadal-gorilla zou wel weer kunnen. Niet overdreven politiek correct gaan doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
Aap is racisme.![]()
[..]
Waarom is dat nadelig voor Del Potro, je bedoelt omdat je liever hebt dat hij tegen Monfils moet en kans heeft om verder te komen?
Del Potro - Monfils is dan weer een slechte zaak voor Federerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, snap de Monfils-Aap associatie wel. Heeft weinig met racisme te maken. James Blake zou ik nooit zo omschrijven bijvoorbeeld, maar Nadal-gorilla zou wel weer kunnen. Niet overdreven politiek correct gaan doen.
Lijkt me nogal wiedes. Del Potro-Federer is een slechte match up voor de Argentijn. Delpo-Monfils niet.
Ja, ik was ook echt boos.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, snap de Monfils-Aap associatie wel. Heeft weinig met racisme te maken. James Blake zou ik nooit zo omschrijven bijvoorbeeld, maar Nadal-gorilla zou wel weer kunnen. Niet overdreven politiek correct gaan doen.
Oke, ik wist niet hoe je het bedoelde, omdat je schreef dat je hoopte dat Federer Monfils zou "afslachten". Ik dacht dat je misschien bedoelde dat het voor Del Potro extra nadelig is als Federer makkelijk wint van Monfils (omdat hij dan nog veel over heeft voor de halve finale).quote:Lijkt me nogal wiedes. Del Potro-Federer is een slechte match up voor de Argentijn. Delpo-Monfils niet.
Neuj, dat valt niet onder woorden te brengen. Ik had een beetje het gevoel dat Nadal onverslaanbaar werd geacht/is. Nadal blijkt nu ook maar eens mens te zijn. Het kan hard aankomen, maar is zo zeker niet bedoelt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef LaTiNo het volgende:
Ik geef Toni gelijk. Het parijse publiek is bij vlagen walgelijk. Ze zijn al irritant chauvinistisch, maar om nou de grote kampioen weg te scanderen als hij tegen een non-fransoos speelt, dat is best zielig...
quote:Ik zou me als Nadal zijnde ook irriteren als het publiek op JOUW toernooi elke wedstrijd voor de tegenstander is.
Aan de ene kant ook wel begrijpelijk: Ze willen gewoon hun topper zien, wanneer de ene partij is afgelopen is mogen ze best Monfils roepen, waarop ze de hele dag al wachten.quote:
Ook zo'n staaltje van disrespect: gisteren begonnen ze luidkeels om Monfils te roepen terwijl Cirstea amper haar rackets had opgeborgen. Zo van 'oppleuren nou, we willen nu een Franse AAP (*) zien'
Ik hoop dat Fed Monfils afslacht, al is dat nadelig voor Del Potro...
(*) Fransen zijn (net als Spanjaarden en Italianen) zelf zo racistisch als de pest, alle negers zijn dom en minderwaardig, behalve als ze goed presteren in de sport, dan zijn het opeens wel Fransen.
Ja, minder.quote:
Wegscanderen, kom op zeg, zo erg was het allemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef LaTiNo het volgende:
Ik zou me als Nadal zijnde ook irriteren als het publiek op JOUW toernooi elke wedstrijd voor de tegenstander is.
Ook zo'n staaltje van disrespect: gisteren begonnen ze luidkeels om Monfils te roepen terwijl Cirstea amper haar rackets had opgeborgen. Zo van 'oppleuren nou, we willen nu een Franse AAP (*) zien'
(*) Fransen zijn (net als Spanjaarden en Italianen) zelf zo racistisch als de pest, alle negers zijn dom en minderwaardig, behalve als ze goed presteren in de sport, dan zijn het opeens wel Fransen.
Inderdaad, ik word kotsziek van dat geroep 'racisme hier, racisme daar'.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het afslachten was eigenlijk een reactie op het Franse publiek, die gun ik dus geen overwinningquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
Oke, ik wist niet hoe je het bedoelde, omdat je schreef dat je hoopte dat Federer Monfils zou "afslachten". Ik dacht dat je misschien bedoelde dat het voor Del Potro extra nadelig is als Federer makkelijk wint van Monfils (omdat hij dan nog veel over heeft voor de halve finale).
Federer word ook altijd luid aangemoedigd op Wimbledon, wat je ook een beetje als 'zijn' toernooi kunt zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:55 schreef hardromacore het volgende:
[..]
ZIJN toernooi?
Daar ga je al de fout in, het publiek wil alleen maar zien dat het niet ZIJN toernooi is, wat het natuurlijk ook niet is.
[..]
Wacht dan in elk geval netjes tot ze van de baan af is, ipv haar er vanaf te jagen. Daarmee geef je toch aan dat je helemaal geen interesse had in die damespot.quote:Aan de ene kant ook wel begrijpelijk: Ze willen gewoon hun topper zien, wanneer de ene partij is afgelopen is mogen ze best Monfils roepen, waarop ze de hele dag al wachten.
Ik heb het over de Fransen in het algemeen, en niet alle mensen in het stadion zijn celebrities of sporters.quote:Dat zij rascistisch zijn, de mensen daar aan de baan geloof ik niet echt. Daar komen vooral sportmensen, geen rascisten.
Nee hoor, in principe betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras (zie Wikipedia). En ik voel me absoluut niet superieur aan het zwarte (zuid/west-afrikaanse) ras.quote:En bovenal is AAP roepen wel rascistisch natuurlijk.
Jij mag het.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan me de aap-associatie bij Monfils wel voorstellen. Dat wilde haar en dat arm-gezwaai... heeft niets met zijn huidskleur te maken, maar alles met zijn gedrag.
Nee, noem haar maar Bokita (met een a op het eind dus), dan weet ik dat je het over een vrouw hebt.quote:Mag ik Serena nog wel Bokito blijven noemen? Heeft ook niks met haar huidskleur te maken, maar met haar lomperige gestamp en die lelijke kop...
PWB? Personal White Boy?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het afslachten was eigenlijk een reactie op het Franse publiek, die gun ik dus geen overwinning
Maar het is idd zeer nadelig voor Del Potro aangezien hij de nieuwe PWB is van Federer
Mee eens.quote:Wacht dan in elk geval netjes tot ze van de baan af is, ipv haar er vanaf te jagen. Daarmee geef je toch aan dat je helemaal geen interesse had in die damespot.
Ja, daar heb ik eigenlijk weinig tegen in te brengen.quote:[..]
Als ik zeg dat Rooney lijkt op een bulldog dan is dat prima, maar zeggen dat Serena een hoofd heeft dat associaties oproept met die van een gorilla (breed hoofd, platte neus), dat mag dan weer niet want dat zou dan racisme zijn? Nee, hoogstens is het beledigend, maar dat doet iedereen hier continu (bijv de arme Jankovic afzeiken). Dus laten we maar ophouden met die hypocrisie en discriminatie-angst en het vanaf nu over tennis gaan houden.
Haar schoonheid maakt een hoop goed, zo niet alles.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef Angelof9 het volgende:
Dat vind ik helemaal niet jammer. Aanstel-kind
Dat mag van het publiek, maar het hoeft niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef LaTiNo het volgende:
Federer word ook altijd luid aangemoedigd op Wimbledon, wat je ook een beetje als 'zijn' toernooi kunt zien.
Ow hebben ze nooit geklapt bij een mooi punt?quote:Wacht dan in elk geval netjes tot ze van de baan af is, ipv haar er vanaf te jagen. Daarmee geef je toch aan dat je helemaal geen interesse had in die damespot.
quote:Nee hoor, in principe betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras (zie Wikipedia). En ik voel me absoluut niet superieur aan het zwarte (zuid/west-afrikaanse) ras.
Vooral fysiek zijn zij verreweg superieur aan de bleekscheten, en al helemaal aan de Zuid-amerikanen, dus dat is het niet.
Als ik zeg dat Rooney lijkt op een bulldog dan is dat prima, maar zeggen dat Serena een hoofd heeft dat associaties oproept met die van een gorilla (breed hoofd, platte neus), dat mag dan weer niet want dat zou dan racisme zijn? Nee, hoogstens is het beledigend, maar dat doet iedereen hier continu (bijv de arme Jankovic afzeiken). Dus laten we maar ophouden met die hypocrisie en discriminatie-angst en het vanaf nu over tennis gaan houden.
who cares, die blauwe outfit van der....sigh.....:)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef Angelof9 het volgende:
Dat vind ik helemaal niet jammer. Aanstel-kind
Personal Whipping Boy (oude rol van Roddick)quote:
maakt hun gedrag erna nog niet goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:52 schreef hardromacore het volgende:
Ow hebben ze nooit geklapt bij een mooi punt?
dus? Klaag dan over het feit dat hij beledigd word, en niet dat er sprake is van racisme.quote:Er wordt hier AAP geroepen opdat deze speler zich in hun ogen akelig gedraagd. Daarom doen ze de AAP uitspraak, om diegene te kwetsen/ te raken. Ik hoor nauwlijks : Wauw die AAP heeft een beste partij afgelevert. Dus het heeft niet alleen een fenotype betekenis, maar zeker ook een denigrerende.
De verschijningsvorm van levende wezens zoals hij ontstaat uit samenwerking van erfelijke aanleg en het beïnvloedend milieu?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:52 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Er wordt hier AAP geroepen opdat deze speler zich in hun ogen akelig gedraagd. Daarom doen ze de AAP uitspraak, om diegene te kwetsen/ te raken. Ik hoor nauwlijks : Wauw die AAP heeft een beste partij afgelevert. Dus het heeft niet alleen een fenotype betekenis, maar zeker ook een denigrerende.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
De enige vraag is: zal Soders een set afstaan?
Ze mogen toch ook klappen voor hem, het is een puike prestatie voor hem, dat heeft hij wel verdientquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
Er wordt omgeroepen dat Soderling Nadal heeft verslagen, en gelijk een hevig applaus en gejuich...![]()
Toch wel lullig voor Nadal.
Tsja dat krijg je met die uitlatingen van Rafa en Toni. Ik geef ze nu geen ongelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
Er wordt omgeroepen dat Soderling Nadal heeft verslagen, en gelijk een hevig applaus en gejuich...![]()
Toch wel lullig voor Nadal.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De verschijningsvorm van levende wezens zoals hij ontstaat uit samenwerking van erfelijke aanleg en het beïnvloedend milieu?
Hoe hadden ze dit respect moeten tonen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind het belachelijk hoe Nadal benaderd wordt door het Franse publiek. Je kan wel voor iemand anders zijn, maar respect voor een groot kampioen is wel het minste wat je kan bieden. Maar daar hebben ze in Frankrijk geen kaas van gegeten.
Dat is wel ná de uitbarstingen van het publiek jegens Nadal. Ik geef Nadal en z'n oom ook nog wel gelijk met hun reacties, je hoeft je als sportman w.m.b. niet altijd op te stellen in dienst van het publiek. Als je er goed de schijt in hebt, dan mag je dat ook uiten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je met die uitlatingen van Rafa en Toni. Ik geef ze nu geen ongelijk.
Er waren geen uitbarstingen tegen Nadal. Er waren uitbarstingen voor Soderling. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is wel ná de uitbarstingen van het publiek jegens Nadal. Ik geef Nadal en z'n oom ook nog wel gelijk met hun reacties, je hoeft je als sportman w.m.b. niet altijd op te stellen in dienst van het publiek. Als je er goed de schijt in hebt, dan mag je dat ook uiten.
Jij vindt dat het publiek goed met hem is omgegaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dit respect moeten tonen?
Ja hoor. Ze waren voor Soderling. Dat mag. Ze hoeven niet altijd voor Nadal te zijn. Dat zijn ze in het verleden ook vaak genoeg geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Jij vind dat het publiek goed met hem is omgegaan?
Het is soms wel een zonderling maar hij heet Soderlingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef tennisboy het volgende:
3-0 sondeling, hij loopt weer goed te spelen.
Zie reactie theartquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Jij vindt dat het publiek goed met hem is omgegaan?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
De enige vraag is: zal Davydenko een set Söderling een game afstaan?
Davydenko staat erom bekend de bal erg snel te nemen. Hiermee heeft hij vaak de edge over zijn tegenstanders. Nou doet Söderling precies hetzelfde, daar had Nadal het ook zo zwaar mee, en vooralsnog blijkt Soders beter om te gaan met dat type spel van zijn opponent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Waarom speelt Davydenko nou zo onrustig? Hij geet Soderling alle ruimte voor die enorme zwaai. Hij oefent totaal geen druk uit vandaag.
Hopelijk kan hij dit in de 2e set rechttrekken.
Dat dus, want het is gewoon waar. Frans publiek is walgelijk, maar Parijs publiek is vele malen erger. Aan de andere kant weten de heren dit al 4 jaar. In 2005 speelde Rafa tegen Grosjean en werd volledig uitgejouwd door het publiek. Hij bleef koel, jammer dat dat nu niet het geval blijkt te zijn. In Rotterdam had hij trouwens ook commentaar op het publiek, al weet ik niet meer wat er gezegd is toen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef LaTiNo het volgende:
Ik zou me als Nadal zijnde ook irriteren als het publiek op JOUW toernooi elke wedstrijd voor de tegenstander is.
En Safina was zo op dreefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef TheArt het volgende:
Vika staat Safina ook lekker weg te tikken zeg: *4-1.
Richel was in de eerste set blijkbaar uit haar doen. In de tweede goed hersteld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Richel Hogenkamp heeft zojuist de tweede set met 6-1 gewonnen, na de eerste met 1-6 te hebben verloren
Ik vermoed dat ze daar niet zoveel statistieken bijhouden, want ze hebben beiden geen winners en geen unforced errors geslagen
Woordenboek in huis.quote:
Die rare ballon jurk?? Zijn er mensen die dat mooi vinden??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
who cares, die blauwe outfit van der....sigh.....:)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Die rare ballon jurk?? Zijn er mensen die dat mooi vinden??
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
Siemerink over die toch wat dikke umpire
'Nou, umpire moet er weer uit'
'Kan der ook geen kwaad'
Dat zei hij van de week ook al, waarschijnlijk over datzelfde mens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
'Kan der ook geen kwaad'
Valt ook wel weer mee hoor. Vooral ook wat Siemerink klaagt over dat vingertje als een bal er net achter is. 75% van de spelers doet zo'n cirkeltjes er omheen als ie net uit is. Dat is precies hetzelfde, maar daar wordt dan weer niets over gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan al die maniertjes van dat mens.
Hup Safina.
Vika staat toch bij vlagen fenomenaal te spelen.quote:
Söderlingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef tennisboy het volgende:
Iemand al een stream gevonden waar Sonderling op is? Ik zie alleen maar streams van Centre Court
Ik jinx altijd alles door ernaar te kijken. Daarom had Fedje het zo moeilijk maandag. Maar gelukkig is hij sterk genoeg om mijn jinx te boven te komen, wat een held!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vika staat toch bij vlagen fenomenaal te spelen.
EDIT: Bij vlagen ja. Ik jinx straks nog alles.
Ik had het niet kunnen voorspellen o_Oquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
'Kan der ook geen kwaad'
[...]
Ja, dat commentaar is allemaal al van tevoren opgenomen en dat spelen ze tijdens de partij af.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat zei hij van de week ook al, waarschijnlijk over datzelfde mens.
Dat zegt hij toch helemaal niet manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat commentaar is allemaal al van tevoren opgenomen en dat spelen ze tijdens de partij af.
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet man, of is dit weer een van je grapjes?
Al heeft Toni Nadal gelijk, het is gewoon ongelofelijk stom om dit in de media te gaan roepen en je op die manier te laten kennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef LaTiNo het volgende:
Daar krijgt Federer straks ook nog een behoorlijke druif aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef Vector_SLD het volgende:
Soderling is zo onsympathiek dat ik het eigenlijk een held vind
Die was niet kansloosquote:
Van dat rijtje verloor alleen Nalbandian kansloos.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:51 schreef LaTiNo het volgende:
damnit, ik wil niet dat Soderling het toernooi wint! Dat staat niet mooi in het rijtje winnaars verdorie!
Aan de andere kant, hij hoort dan in de finale kansloos te verliezen, net als alle andere 'verrassingen' die de finale halen en dan kansloos verliezen (Gonzalez, Nalbandian, Tsonga, Puerta)
quote:de jonge Zweed, die met zijn zwart geverfde haren een fletse persoonlijkheid tracht te camoufleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, grapjas! Verkerk koos er voor om niet te winnen. Hij had Karen Mulder op de tribunes zien zitten en was al met z'n hoofd bij wat hij die avond zou gaan doen bij haar met zijn gargantueske penis.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is al van een tijd terug volgens mij:
[ afbeelding ]
Gunstig voor Normanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef wimderon het volgende:
Boredo/Lopez nog een game nodig om de Bryans uit te schakelen.
nu nog steeds, maar nu zijn ze niet meer aan service.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef wimderon het volgende:
Boredo/Lopez nog een game nodig om de Bryans uit te schakelen.
Altijd lachwekkend wanneer 'dubbelspecialisten' die dag in en dag uit met elkaar samenspelen in de problemen komen tegen zo'n kermiskoppelquote:
Klopt, kwam uit een artikel uit 2003..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is al van een tijd terug volgens mij:
[ afbeelding ]
Robredo en Lopez dubbelen ook wel vaak samen, maar je punt klopt welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Altijd lachwekkend wanneer 'dubbelspecialisten' die dag in en dag uit met elkaar samenspelen in de problemen komen tegen zo'n kermiskoppel.
Die gaat Federer nog wel inhalen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
Ace leader bij de vrouwen:
Martinez Sanchez met 17![]()
Karlovic met 55 in 1 match nog steeds aan kop
Ik had het al even bekeken, maar ze hebben in ieder geval dit jaar nog niet samen gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robredo en Lopez dubbelen ook wel vaak samen, maar je punt klopt wel
0-9quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Norrage het volgende:
Soderling
Had ik toch niet verwacht hoor, maar goed, die gaat de finale wel halen zo...ben benieuwd wat hij tegen (waarschijnlijk) fedje gaat brengen..staat ie toch 0-10 tegen??
Alhoewel Gonzo ook wel fenomenaal aan het spelen is, en Murray moeten we ook niet onderschatten..Wat een leuk toernooi
quote:not so good yesterday... heading to london today..
quote:On the train to London. Good times
Met Roddick?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:31 schreef Tim86 het volgende:
God damn Soderling, heerlijk is dit. Helaas anderhalve set gemist omdat ik in la trein zat
Haha ja met Roddick en Ronald Koeman.quote:
heb ik niet en hopeijk zijn ze dan al overgeschakeld op Sporza of Eurosportquote:
Jammer dat JMDP zo weinig aces slaat. Men heeft het altijd over zijn superservice, maar gisteren tegen Tsonga maar 9 aces, en ook niet zoveel directe service-winners erbij. Als je dat vergelijkt met Karlovic....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
Ace leader bij de vrouwen:
Martinez Sanchez met 17![]()
Karlovic met 55 in 1 match nog steeds aan kop
Tsja boeiend. JMDP is 100x zo compleet, dus is het niet nodig. Hij kan nog meer uit die service halen, dat is duidelijk, maar nodig is het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Jammer dat JMDP zo weinig aces slaat. Men heeft het altijd over zijn superservice, maar gisteren tegen Tsonga maar 9 aces, en ook niet zoveel directe service-winners erbij. Als je dat vergelijkt met Karlovic....
Hmm vreemd dat JMDP opeens compleet is terwijl hij hier 1000x is afgemaakt om zijn ééndimensionaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja boeiend. JMDP is 100x zo compleet, dus is het niet nodig. Hij kan nog meer uit die service halen, dat is duidelijk, maar nodig is het niet.
Ik wou ook al zeggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef TheGeneral het volgende:
Gaat Roelfs nou bij elke harde forehand zitten lachen en grinniken
OMG OMG OMG hij is zooooo blij dat je dat zegt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
Murray is BAAS
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat JMDP opeens compleet is terwijl hij hier 1000x is afgemaakt om zijn ééndimensionaliteit.
Overigens geen aanval op jou want weet niet wie dat allemaal gezegd hebben
Ik zeg dat hij zoveel keer completer is dan Karlovic, maar dat is niet erg moeilijk. Daarnaast vind ik Del Pony wel degelijk vrij compleet. Hij heeft alle slagen in huis en kan meerdere soorten spelletjes spelen. Ik snap dan ook niet waarom anderen hebben gezegd dat hij niet compleet zou zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat JMDP opeens compleet is terwijl hij hier 1000x is afgemaakt om zijn ééndimensionaliteit.
Overigens geen aanval op jou want weet niet wie dat allemaal gezegd hebben
Precies maar hier wordt door de overgrote meerderheid gezegd dat het bij Del Porno alleen maar beuken en beuken is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij zoveel keer completer is dan Karlovic, maar dat is niet erg moeilijk. Daarnaast vind ik Del Pony wel degelijk vrij compleet. Hij heeft alle slagen in huis en kan meerdere soorten spelletjes spelen. Ik snap dan ook niet waarom anderen hebben gezegd dat hij niet compleet zou zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OMG OMG OMG hij is zooooo blij dat je dat zegt!
[ afbeelding ]
Sharapova heeft gewoon nog niet haar oude niveau. Nu komt ze een speelster tegen die oerdegelijk is. Die bijna alles hard terugslaat en af en toe zelf ook nog eens de aanval kiest en amper fouten maakt. Dan heeft Sharapova het gevoel dat ze iets extra's moet doen en dat kan ze op dit moment niet brengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Angelof9 het volgende:
Sharamutsa mag wel eens wakker worden zeg. Wat een vernedering.
Eerder terugbrengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Precies maar hier wordt door de overgrote meerderheid gezegd dat het bij Del Porno alleen maar beuken en beuken is.
Naja logisch..af en toe een gamepje is toch wel te verwachten..ondanks de oorwassingen tegen Alona en Li in 1.5 set.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sharapova heeft gewoon nog niet haar oude niveau. Nu komt ze een speelster tegen die oerdegelijk is. Die bijna alles hard terugslaat en af en toe zelf ook nog eens de aanval kiest en amper fouten maakt. Dan heeft Sharapova het gevoel dat ze iets extra's moet doen en dat kan ze op dit moment niet brengen.
Vrij logische stand dit: 6-0, *1-0.
Allez Dominika, afmaken die hap
Hij is bang voor La Mano...zou ik ook zijn tegen Gonzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Szura het volgende:
Waarom komt Murray daar niet gewoon naar het net
Nee hoor. Vooral in dit toernooi niet. Li en Shvedova eerder dit toernooi zijn speelsters met een vrij alles of niets spelletje. Het lukt of het lukt niet. Cibulkova brengt bijna alles terug en kan ook nog eens zelf versnellen. Dat is het grote verschil.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja logisch..af en toe een gamepje is toch wel te verwachten..ondanks de oorwassingen tegen Alona en Li in 1.5 set.
Bij zo'n voorsprong zou ik ook tijd rekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Time violation warning Cibulkova. Ach met deze score kan ze hem hebben.
Tja dan kun je ook wel bang zijn voor Nadal's passerslagen als je naar het net komt. Maar dit was echt een geval om naar het net te komen. Gonzalez moest die bal na de lob zowat blind slaan en sloeg hem recht door het midden. Murray had tevens genoeg tijd om goed positie te kiezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is bang voor La Mano...zou ik ook zijn tegen Gonzo.
Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Time violation warning Cibulkova. Ach met deze score kan ze hem hebben.
Nee nee nee en nog eens nee! Dat ga ik niet trekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben een beetje bang dat die ellendige Murray het toernooi gaat winnen
Die dubbele fouten slaat ze elke wedstrijd. Die UE's zijn puur het gevolg van het feit dat ze iets extra's moet brengen en dat extra's heeft ze op dit moment (nog) niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:56 schreef Szura het volgende:
5 dubbel fouten en 16 UE voor Maria ook alweer.
38% winst op eerste service
ongelofelijk slechte statistieken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |